Hei. Olen alkanut käymään psykologin juttusilla uudelleen vuosien tauon jälkeen kun on alkanut ahdistamaan kauan sitten itseeni kohdistunut raiskaus ja ajattelin vähän purkaa mieltäni myös tänne keskustelualueelle jos se vaikka helpottaisi mieltä hieman.
Olen 21 vuotias nainen ja minut raiskattiin kolmen kundin toimesta kun olin 13 vuotias, eli 8 vuotta sitten. Yksi kundeista oli silloinen "poikaystäväni" (15v) ja kaksi muuta tämän kavereita (15 ja 16v). Pojat jäivät kyllä teostaan kiinni, mutta eihän se tietenkään tekoa mitenkään silti hyvitä. Ikävämmän tästä tekee vielä se, että tapahtuma oli myös ensimmäinen kertani seksin suhteen ja pojat pakottivat minut muunmuassa anaaliseksiin ja muuhun ikävään.
Kävin selvittelemässä päätäni psykologin avulla suunnilleen kolme vuotta jonka jälkeen uskoin, että voin taas elää normaalisti, mutta viimeaikoina taas alkanut jotenkin pelottaa ajatukset siitä, että jos sama pääsisi tapahtumaan uudelleen. Olen tässä tapauksen jälkeen seurustellut muutaman kerran ja ihan mukavien tyyppien kanssa joskin tällä hetkellä olen sinkku. Taas sellainen vaihe etten oikein uskalla tutustua uusiin miehiin.
Raiskaus painaa mieltä
2
84
Vastaukset
- riikka.JJ
Olet kyllä kokenut todella kamalia. Itseäni on miehet jollain lailla käyttäneet hyväksi seksuaalisesti, mutta ei kuitenkaan ihan kunnolla raiskattu. En voi edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Olen todella pahoillani puolestasi, ja toivon sinulle paljon voimia elämässä. Toivottavasti karma hoitaa hommansa, ja nämä sinut raiskanneet saavat elämässään kokea helvetin. Olet kuitenkin todella vahva, kun yrität käsitellä asiaa ja haluat päästä sen ylitse. Muista kuitenkin, että maailmassa on paljon hyviäkin miehiä. Olet vain tarkkana siitä, kenet valitset elämääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770