Raiskaus painaa mieltä

jen.lot

Hei. Olen alkanut käymään psykologin juttusilla uudelleen vuosien tauon jälkeen kun on alkanut ahdistamaan kauan sitten itseeni kohdistunut raiskaus ja ajattelin vähän purkaa mieltäni myös tänne keskustelualueelle jos se vaikka helpottaisi mieltä hieman.

Olen 21 vuotias nainen ja minut raiskattiin kolmen kundin toimesta kun olin 13 vuotias, eli 8 vuotta sitten. Yksi kundeista oli silloinen "poikaystäväni" (15v) ja kaksi muuta tämän kavereita (15 ja 16v). Pojat jäivät kyllä teostaan kiinni, mutta eihän se tietenkään tekoa mitenkään silti hyvitä. Ikävämmän tästä tekee vielä se, että tapahtuma oli myös ensimmäinen kertani seksin suhteen ja pojat pakottivat minut muunmuassa anaaliseksiin ja muuhun ikävään.

Kävin selvittelemässä päätäni psykologin avulla suunnilleen kolme vuotta jonka jälkeen uskoin, että voin taas elää normaalisti, mutta viimeaikoina taas alkanut jotenkin pelottaa ajatukset siitä, että jos sama pääsisi tapahtumaan uudelleen. Olen tässä tapauksen jälkeen seurustellut muutaman kerran ja ihan mukavien tyyppien kanssa joskin tällä hetkellä olen sinkku. Taas sellainen vaihe etten oikein uskalla tutustua uusiin miehiin.

2

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riikka.JJ

Olet kyllä kokenut todella kamalia. Itseäni on miehet jollain lailla käyttäneet hyväksi seksuaalisesti, mutta ei kuitenkaan ihan kunnolla raiskattu. En voi edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Olen todella pahoillani puolestasi, ja toivon sinulle paljon voimia elämässä. Toivottavasti karma hoitaa hommansa, ja nämä sinut raiskanneet saavat elämässään kokea helvetin. Olet kuitenkin todella vahva, kun yrität käsitellä asiaa ja haluat päästä sen ylitse. Muista kuitenkin, että maailmassa on paljon hyviäkin miehiä. Olet vain tarkkana siitä, kenet valitset elämääsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe