susista ja lamapaista. Ujot ovat lammasten vaatteisiin pukeutuneita narsisteja. Ujoihin ei kannata luottaa, ovat kaikkein katalampia pettämään ja petkuttamaan.
Tiedän kaiken
10
211
Vastaukset
- vihhihhii
Laamapäistä?
- llllamas
Aloittajalta tuli nyt kerta kaikkiaan varsin keskinkertainen jytky.
- laamasusi
anna jo olla, ruikuta välillä p.illun tai k.ullin perään, sekin on kivempaa luettavaa kuin tuo narskuväittely
- ujo minä
en ole narsisti, mutta saatan olla vähä itsekeskeinen, mutta toisaalta aivan kädetön sosiaalisesti.
- ujo minä
ujo minä kirjoitti:
en ole narsisti, mutta saatan olla vähä itsekeskeinen, mutta toisaalta aivan kädetön sosiaalisesti.
Tunnen itseni tyhmäksi jankuttaessani tästä asiasta, mutta alkoi Vtuttamaan tuo leimaaminen.
- ed
ujo minä kirjoitti:
Tunnen itseni tyhmäksi jankuttaessani tästä asiasta, mutta alkoi Vtuttamaan tuo leimaaminen.
tää taitaa olle semmonen ikuisuuskysymys, joten ei kannata väitellä, vai mitä
- ujo minä
ed kirjoitti:
tää taitaa olle semmonen ikuisuuskysymys, joten ei kannata väitellä, vai mitä
Kannattaa luu kurkkuu pelleille!
- ed
ujo minä kirjoitti:
Kannattaa luu kurkkuu pelleille!
turhaa energian haaskausta, et onnistu siinä, joillain niin luja usko omaan "tietämykseensä"
- ;P
Tämä todistaa sen, että kaikkein vähiten tietävät ne jotka luulevat tietävänsä kaiken.
- luukurkku
Niin ja kaikesta tyhmempiä ovat ne jotka luulevat tietävänsä toisista kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954