Minun mieheni viihtyy poikien kanssa

Irene S

Joskus olen ajatellut, että merkitsevätkö mieskaverit hänelle enemmän kuin minä.
Kun hän tulee matsista, niin viisi minuuttia ja kuorsaa. Minä taas en saa unta koko
yönä, kun haluttaisikin. Treenejä miehelläni on joka ilta ja vartalo kuin etuajo-oikeuden liikennemerkki.

7

182

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehethän ei tunnetusti puhu, joten sitä en ehdota sulle :))) eikä tuo tunnu pussaavankaan... paha tilanne.

Toista ei voi muuttaa, ellei hän itse halua muutosta. Joten keksi omaa tekemistä, jotta et olisi niin yksin. Naisille on nykyisin sellaiset pattereilla toimivat (trust me, pitää olla nimenomaan pattereilla, ei patterilla), hanki muutama sellainen ja jätä vahingossa esille!

• TÅRAKKA

Pahus sinun kanssasi! Sinun seurassasi oppii, vaikka mitä. Eli pattereilla, ei patterilla:).

• TÅRAKKA kirjoitti:

Pahus sinun kanssasi! Sinun seurassasi oppii, vaikka mitä. Eli pattereilla, ei patterilla:).

Maanantai, ja mun jutut on jo tätä luokkaa :/ Joku puhalsi tulta kipinään lauantaina, ja sitten jätti kuin nalli kallioon. Suutari siitä tuli jälleen kerran :))

• TÅRAKKA
        miss.fire kirjoitti:

Maanantai, ja mun jutut on jo tätä luokkaa :/ Joku puhalsi tulta kipinään lauantaina, ja sitten jätti kuin nalli kallioon. Suutari siitä tuli jälleen kerran :))

Eli älä nuolaise ennen kuin tipahtaa :).

• qq

Hyvä kun pitää kropastaan huolen. Parisuhde herkästi ajautuu tilanteeseen missä toista ihmistä pidetään itsestäänselvyytenä. Työ ja treeni, hengailua kavereiden kanssa. Ihan ok juttu. Ottakaa enemmän irti niistä yhteisistä hetkistänne, on sitä aikaa kaiken treenailun ja hengailun ohessa.

Keksitkö kolme kivaa juttua mistä te molemmat tykkäisitte, jotain yhdessä tekemistä ja touhuilua? Juu, ei taida olla helppo rasti...siksi kaverit ovat usein parempaa seuraa mitä oma vaimo:) Vaimoilla omat juttunsa, ei niihin miehiä tarvita.

Vuosien varrella ihmisten käyttäytyminen muuttuu, arvot muuttuvat. Tarvitsee vain odottaa ja pitää itsensä kuosissaan, tehdä jotain kivaa itselleen. Kyllä ne miehen halut heräävät taas kun on sen aika.

Tuo dildo juttu olisi kyllä aika paha.
      Kuntoilu yleensä lisää seksuaalista halukkuutta, jos treenaa liikaa mieshormoonitaso laskee ja halukkuus seksuaaliseen elämään jopa heikkenee.

• trtrtr

Veikkaan että treeni on hälle huumetta johon hää on koukussa. Itsellä on kokemusta.

• pösilä

Jospas miehelläsi on
      taiteellisia taipumuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1762
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1382
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1052
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      790
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      581
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      523
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      503
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe