Mummon ennustus 1980-luvulla: Väyrynen valitaan presidentiksi

Nimimerkin "Maanviljelijä" välittämä mummonsa uni 1980-luvun alussa

Mummoni ennusti 1980-luvun alussa, että kun Suomen kansalla on kurjat oltavat, niin Paavo Väyrysestä nousee presidentti ja hän johdattaa Suomen kansaa parempaan. Niinistöstä voi tulla nyt presidentti, mutta se jää aika lyhytaikaiseksi, kuten hallituksen touhut, kunhan kansa ymmärtää mihinkä nämä johtajat ovat Suomea viemässä. Bilderberg-ryhmän eli supereliitin pyrkimyksenähän on vain saada koko maailma muutaman ihmisen haltuun ja nämä Suomen johtajat pelkäävät omien rakkaitten rahojensa menettämistä. Pitää olla kova johtaja kuten Väyrynen olisi ja ottaa se riski, että Suomen kansa kärsii siitä kun länsi kääntää vihansa meihin. Mutta suurempi kärsimys se olisi, kun oltaisiin maailman johtajan vietävänä kuin pässi narussa viivakoodit tai mikroprosessori kädessä. Joku päivä me tervehditään venäläisiä, kun ei muita ystäviä enää ole.

- - - - - - -

Jouko Pihon kommentti 9.1.2012

Toimin sen hyväksi, että Paavo Väyrysestä tulee Suomen tasavallan seuraava presidentti. Jos näin ei käy, vaan presidentiksi valitaan Sauli Niinistö, niin on hyvin mahdollista, että käy kuten nimimerkki "Maanviljelijä" kirjoittaa, että Niinistön aika presidenttinä jää lyhyeksi niin, että hän ei ole presidenttinä koko kuusivuotiskautta. Sen jälkeen - vaikeiden aikojen keskellä - presidentiksi nousee Paavo Väyrynen. Tähän liittyy ennustus siitä, että myös nykyisen hallituksen aika on lyhyt eikä kestä koko nelivuotiskautta.

Tai sitten Paavo Väyrynen valitaan suoraan presidentiksi näissä vaaleissa. Kävi niin tai näin, niin uskon, että Väyrynen on Jumalan valittu ja minä uskon, että hänen tehtävänsä on jossain vaiheessa toimia Suomen presidenttinä.

150

1947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inhottava realisti

      Väyrynen Jumalan valittu?

      Huh huh. Nyt ei kyllä enää huumori voi tuosta parantua!

      Onnittelut!

      • Kyse ei ole huumorista.

        Palataan asiaan, kun Väyrynen on Suomen presidenttinä. Ei siis välttämättä nyt, mutta jossain vaiheessa.


      • vai kuinka
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyse ei ole huumorista.

        Palataan asiaan, kun Väyrynen on Suomen presidenttinä. Ei siis välttämättä nyt, mutta jossain vaiheessa.

        Mutta miksi tämä herra ei lupaa toivottaa Suomen kansalle Jumalan siunausta jos valitaan pressaksi, sanoppa se.Sitäpaitsi on sanonta, joka uniinsa uskoo se varjoansa pelkää, profetiat on eri asia mutta nekin on koeteltava ja joka kerrankin erehtyy on väärä profeetta.


      • 234rf
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyse ei ole huumorista.

        Palataan asiaan, kun Väyrynen on Suomen presidenttinä. Ei siis välttämättä nyt, mutta jossain vaiheessa.

        Ei kyse olekaan huumorista, vaan tragikomiikasta.


      • vai kuinka kirjoitti:

        Mutta miksi tämä herra ei lupaa toivottaa Suomen kansalle Jumalan siunausta jos valitaan pressaksi, sanoppa se.Sitäpaitsi on sanonta, joka uniinsa uskoo se varjoansa pelkää, profetiat on eri asia mutta nekin on koeteltava ja joka kerrankin erehtyy on väärä profeetta.

        Olen tässä asiassa eri mieltä Väyrysen kanssa ja olen sen hänelle sanonutkin.

        Ilmeisesti Väyrynen kokee, että tämä Jumalan siunauksen toivottaminen on enemmän amerikkalainen tapa eikä oikein sovi suomalaiseen tapakulttuuriin.

        Toivon kuitenkin, että kun Väyrysestä tulee presidentti, niin hän voi muuttaa tätä käytäntöä ja alkaa toivottaa kansalaisille Jumalan siunausta, siitäkin huolimatta, että osa suomalaisista ateisteista ja liberaaleista ei pitäisi siitä ollenkaan.


      • 234rf kirjoitti:

        Ei kyse olekaan huumorista, vaan tragikomiikasta.

        Ei ole kyse tragikomiikastakaan, vaan realismista.

        Näin tulee käymään.

        Paavo Väyrysestä tulee jossain vaiheessa Suomen presidentti.


      • harkitse
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyse ei ole huumorista.

        Palataan asiaan, kun Väyrynen on Suomen presidenttinä. Ei siis välttämättä nyt, mutta jossain vaiheessa.

        Paavo Väyrynen on Antroposofian kannattaja en äänestä paavoa tämän takia


      • ex kannattaja
        JoukoPiho kirjoitti:

        Olen tässä asiassa eri mieltä Väyrysen kanssa ja olen sen hänelle sanonutkin.

        Ilmeisesti Väyrynen kokee, että tämä Jumalan siunauksen toivottaminen on enemmän amerikkalainen tapa eikä oikein sovi suomalaiseen tapakulttuuriin.

        Toivon kuitenkin, että kun Väyrysestä tulee presidentti, niin hän voi muuttaa tätä käytäntöä ja alkaa toivottaa kansalaisille Jumalan siunausta, siitäkin huolimatta, että osa suomalaisista ateisteista ja liberaaleista ei pitäisi siitä ollenkaan.

        Väyrynen käänti jälleen kerran takkia kun huomasi loukkaavan uskovaisia "siunauksen" pois jättämisellä.Paavo olis hyvä pressa jos sillä olis selkärankaa seistä sanojensa takana,mutta ei kun ei.Aina pitää nuoleskella joka suuntaan.


      • -jarmo-
        vai kuinka kirjoitti:

        Mutta miksi tämä herra ei lupaa toivottaa Suomen kansalle Jumalan siunausta jos valitaan pressaksi, sanoppa se.Sitäpaitsi on sanonta, joka uniinsa uskoo se varjoansa pelkää, profetiat on eri asia mutta nekin on koeteltava ja joka kerrankin erehtyy on väärä profeetta.

        Olen TÄYSIN ERIMIELTÄ siinä että "joka kerrankin erehtyy, on väärä profeetta". Se tekee meistä kaikista vääriä profeettoja, aivan samoin kuin vuorisaarna tekee meistä kliinisesti ottaen kaikista kuoleman perillisiä, saatanan ikiomia sätkyukkoja.

        Mitä Jouko Piho sanoo, niin so what! Sen sijaan hänen sivustonsa on Jumalan palvelija, kuten monen muunkin, jopa Niilo Paasivirran, vaikka vaikea on sitä ymmärtää. Nämä ymmärretään sitten joskus...

        Olet siis täysin väärässä profetioiden suhteen. Olet ilmeisesti itsekin niitä, jotka eivät saa koskaan mitään viestiä Pyhän Hengen välittämänä ja katkeruuttasi tuomitset Pyhän Hengen työn saatanan tekoina, väärinä profetointeina.

        Sen sijaan mitä Paavoon tulee, olen kannallasi. Paaco Väyrynen on poliitikon irvikuva, uskoville kauhistus ja käsittämätöntäö, että joku sitä miestä tosissaan äänestää.

        Kuitenkin, politiikka on paholaisen arkkikeinoja pitää valtaansa yllä, että tästä lähdetään. Minä olen Itäisen Helsingin piirissä vaalien virallinen tarkkailija, mutta oksennan koko vaalien päälle, koska valtaa nämä haluavat ja johtajuutta. Ei näistä yksikään ole Jumalan nöyrä palvelija.


      • 23rewf
        JoukoPiho kirjoitti:

        Ei ole kyse tragikomiikastakaan, vaan realismista.

        Näin tulee käymään.

        Paavo Väyrysestä tulee jossain vaiheessa Suomen presidentti.

        Niinniin. Sehän tässä pelottaakin, että presidentiksi pääsee mies, joka vielä vuonna 1989 oli väitöskirjassaan sitä mieltä että Neuvostoliitto on ikuinen. Se jos mikä ON traagista. Komediaa siitä tekee se, että aikuiset ihmiset pölöttävät mummojen unista asian yhteydessä.


      • dddddddddddssssssss
        ex kannattaja kirjoitti:

        Väyrynen käänti jälleen kerran takkia kun huomasi loukkaavan uskovaisia "siunauksen" pois jättämisellä.Paavo olis hyvä pressa jos sillä olis selkärankaa seistä sanojensa takana,mutta ei kun ei.Aina pitää nuoleskella joka suuntaan.

        Pekka Haavisto ei alkanut pyörtää näkemyksiään, kun eläinsuojiin omin lupineen tunkeutujat sitä alkoivat vaatia. Hyvä Pekka, täältä on ääni tulossa.


      • ei-harhauskoissa
        JoukoPiho kirjoitti:

        Ei ole kyse tragikomiikastakaan, vaan realismista.

        Näin tulee käymään.

        Paavo Väyrysestä tulee jossain vaiheessa Suomen presidentti.

        Ja jos/kun Paavo Väyrysestä Ei tulekaan presidenttiä ja ukko vaikkapa kuolee.
        Mitäs sitten? Profetia olikin väärä, taas.


      • Lue ensin tämä

      • Rukoilkaa siunausta
        Lue ensin tämä kirjoitti:

        http://sites.google.com/site/presidentinvaali/

        Maltanritari Niinistö....

        ...samoin Lipponen vapaamuurari loosiin kuuluva,
        Väyrynen Antroposofiaa kannattava,
        Haavisto homo siis antaa kaikkien kukkien kukkia vapaasti,
        Biaudet pilkkaa suvaitsevaisena perinteisiä arvoja,
        Arhimäki kokematon vasensuora mutta reilusti ateisti..mutta sekin on kai uskonto, Soini Roomalaiskatolilainen mutta uskoo mihin vai kuuluuko vain kuten moni kuuluuu luterilaiseen kirkkoon koska on vauvana liitetty seurakuntaan.
        Essayah kertoo olevansa kristitty ja olevansa helluntailainen toivoisin kuitenkin enemmän selkeää uskonsa perusteiden tunnustamista, koska valintaa ei pidetä todennäköisenä voisi tuoda uskon Jeesukseen esille selkeästi .. paras muutaman prosentin kannatuksella.

        Rukoilkaa siunausta Suomelle ihan tosissaan ja vaikka kenet valittaisiin rukoilkaa silti, että Jeesus tulisi hänen palastajakseen omakohtaisesti.


      • Tuom.

        Mutta eikös tämä ennustus, vaikkapa Väyrysestä tuo kuitenkin väriä tähän ennustajaukkojen tuomiin sanomiin? Väyrystä puoltaakin hänen itsensä tuoma huumorinpuolikas. Tuskin politikot niin huumorintajuisia ovat.
        Itse äänestäisin Saria arvojohtajana ja muutenkin koulutettuna ja sivistyneenä.
        Todennäköisesti Niinistö olisi realistinen kuva presidenttinä. Lipposen "bööö" ei oikein pure. Biudee puolestaan olisi yllätyksellisesti aika viksu presidentiksi, kun kävisi vähän stailaamassa enemmän.. niin ja kävisi jonkin tutkinnon suorittamassa. Urkkikin oli sentään tohtorismies. Niin kuin Väyrynen on, ja poliittisesti ansioitunein. Siinä mielessä Piholla on perustansa. Soini on hyvä tyyppi, mutta kun ollaan siitä katolisuudesta päästy eroon, niin eikös anneta sen kannattajien olla taka-alalla.
        Viksuja nämä kaikki ovat, Arhinmäkikin "kissantappaja" :)
        Katsotaan vielä tuo Haloskorttiennustus, mitenkähän siinä käy? Persianlahti näyttää käyvän kuumana samaan aikaan.
        Ja sitten ennustan, että Venäjä miehittää itse itsensä. Siinä Balttian maat saattaa
        mennä saman tien. Suomi ei pääse tälläkään kertaa Uralille, mutta säilyttää jonkin tason itsenäisyytensä. Ruotsi ei huoli osiakaan kuningaskuntaansa tällaista
        juopottelevaa räyhäkansaa, joka puukot tanassa riehuu- kuitenkin syyttömänä syntymäänsä. Vaikken siitäkään ole ihan varma.
        Ei tällä maalla mitään Jumalan valittua ole muutenkaan. Rahaa ja rautaa on, muttei moraalia ja henkistä ja hengellistä sivistystä.


      • Ritari kylläkin
        Rukoilkaa siunausta kirjoitti:

        Maltanritari Niinistö....

        ...samoin Lipponen vapaamuurari loosiin kuuluva,
        Väyrynen Antroposofiaa kannattava,
        Haavisto homo siis antaa kaikkien kukkien kukkia vapaasti,
        Biaudet pilkkaa suvaitsevaisena perinteisiä arvoja,
        Arhimäki kokematon vasensuora mutta reilusti ateisti..mutta sekin on kai uskonto, Soini Roomalaiskatolilainen mutta uskoo mihin vai kuuluuko vain kuten moni kuuluuu luterilaiseen kirkkoon koska on vauvana liitetty seurakuntaan.
        Essayah kertoo olevansa kristitty ja olevansa helluntailainen toivoisin kuitenkin enemmän selkeää uskonsa perusteiden tunnustamista, koska valintaa ei pidetä todennäköisenä voisi tuoda uskon Jeesukseen esille selkeästi .. paras muutaman prosentin kannatuksella.

        Rukoilkaa siunausta Suomelle ihan tosissaan ja vaikka kenet valittaisiin rukoilkaa silti, että Jeesus tulisi hänen palastajakseen omakohtaisesti.

        Niinistöllä perusarvot ok. Onneksi tieto oli vanhentunut.


      • Luukas,
        harkitse kirjoitti:

        Paavo Väyrynen on Antroposofian kannattaja en äänestä paavoa tämän takia

        Laillinen yhteiskuntajärjestys(=koneisto) on Jumalan asettama, mutta valta tulee tämän maailman hallitsijalta:

        5 Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat
        6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
        7 Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."


      • 23rewf kirjoitti:

        Niinniin. Sehän tässä pelottaakin, että presidentiksi pääsee mies, joka vielä vuonna 1989 oli väitöskirjassaan sitä mieltä että Neuvostoliitto on ikuinen. Se jos mikä ON traagista. Komediaa siitä tekee se, että aikuiset ihmiset pölöttävät mummojen unista asian yhteydessä.

        Väyrynen teki väitöskirjansa v. 1988, ei 1989, kuten 23rewf kirjoittaa.

        Väyrynen erehtyi.

        Toisaalta on totta, että Suomella on edelleen suurvalta Venäjä naapurina. On myös mahdollista, että Neuvostoliitto syntyy uudestaan. Viimeaikaiset puheet Euraasian liitosta voivat olla viitteitä siihen suuntaan.


      • ei-harhauskoissa kirjoitti:

        Ja jos/kun Paavo Väyrysestä Ei tulekaan presidenttiä ja ukko vaikkapa kuolee.
        Mitäs sitten? Profetia olikin väärä, taas.

        Jos niin käy, että Väyrynen kuolee eikä hänestä tullut missään vaiheessa presidenttiä, silloin ennustukset ja profetiat ovat olleet vääriä.

        Toki on myös mahdollista, että tilanne on muuttunut ja ihminen on muuttunut, jonka takia Jumala on muuttanut mielensä. Ihmisetkin muuttavat käsityksiään ja suunnitelmiaan. Ei Jumalakaan ole kiveenhakatun tiukasti sidottu aikaisempiin sanomiin, jos tilanteet muuttuvat radikaalisti.

        Eli alkuperäinen sanoma voi olla oikea, mutta sitä ei voidakaan toteuttaa, koska asiaan vaikuttavat eri tekijät muuttuvat, jolloin Jumalan mielikin muuttuu. Jumala on suurempi kuin alkuperäinen sanoma. Jos näin ei olisi, niin silloinhan kerran sanottu ennustus olisi suurempi jumala kuin Jumala itse.


      • harkitse kirjoitti:

        Paavo Väyrynen on Antroposofian kannattaja en äänestä paavoa tämän takia

        Todisteita?


      • Rukoilkaa siunausta kirjoitti:

        Maltanritari Niinistö....

        ...samoin Lipponen vapaamuurari loosiin kuuluva,
        Väyrynen Antroposofiaa kannattava,
        Haavisto homo siis antaa kaikkien kukkien kukkia vapaasti,
        Biaudet pilkkaa suvaitsevaisena perinteisiä arvoja,
        Arhimäki kokematon vasensuora mutta reilusti ateisti..mutta sekin on kai uskonto, Soini Roomalaiskatolilainen mutta uskoo mihin vai kuuluuko vain kuten moni kuuluuu luterilaiseen kirkkoon koska on vauvana liitetty seurakuntaan.
        Essayah kertoo olevansa kristitty ja olevansa helluntailainen toivoisin kuitenkin enemmän selkeää uskonsa perusteiden tunnustamista, koska valintaa ei pidetä todennäköisenä voisi tuoda uskon Jeesukseen esille selkeästi .. paras muutaman prosentin kannatuksella.

        Rukoilkaa siunausta Suomelle ihan tosissaan ja vaikka kenet valittaisiin rukoilkaa silti, että Jeesus tulisi hänen palastajakseen omakohtaisesti.

        Maamme presidentin virka on lähinnä edustuksellinen, sillä presidentin valtaa on karsittu Tarjan hallituskaudella rankalla kädellä.

        Seuraavassa 7 syytä äänestää ehdokasta nro 7

        Sari on ehdottomasti paras ehdokkaista, sillä hän on:
        - Taitava puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
        - Tunnustava kristitty, joka ei uskoaan piilottele. Juuri tällaista henkilöä Herra haluaa käyttää kansallemme siunaukseksi!
        - Ymmärtäväinen sen suhteen, ettei Suomen tule mennä mukaan EU:n Liittovaltioon.
        - Kielitaitoinen ja olemukseltaan edustavin koko porukasta.
        - Tunnettu maailmalla jo entuudestaan urheilusaavutuksistaan.
        - Tunnettu myös Bryselissä meppinä toimiessaan.
        - Nimensäkin puolesta helposti mieleenpainuva ulkomaalaisille.

        Loppu slogan:
        Anna äänesi seiska-Sarille, niin ei Suomi-laiva karahda karille!


      • KTS (Ei kirj.)
        JoukoPiho kirjoitti:

        Todisteita?

        En ole kuullut Väyrysen antroposofiyhteyksistä. Hän toki kannattaa kreivi Kalergin löyhää Euroopan unioniajatusta, joka hieman eroaa nykyisestä EU:sta ja sitä ovat perinteisesti kannattaneet myös antroposofit ja ruusuristiläiset mutta jos asiaan löytyy lisävalaistusta niin kuulen mielelläni.


      • Jartsa
        JoukoPiho kirjoitti:

        Jos niin käy, että Väyrynen kuolee eikä hänestä tullut missään vaiheessa presidenttiä, silloin ennustukset ja profetiat ovat olleet vääriä.

        Toki on myös mahdollista, että tilanne on muuttunut ja ihminen on muuttunut, jonka takia Jumala on muuttanut mielensä. Ihmisetkin muuttavat käsityksiään ja suunnitelmiaan. Ei Jumalakaan ole kiveenhakatun tiukasti sidottu aikaisempiin sanomiin, jos tilanteet muuttuvat radikaalisti.

        Eli alkuperäinen sanoma voi olla oikea, mutta sitä ei voidakaan toteuttaa, koska asiaan vaikuttavat eri tekijät muuttuvat, jolloin Jumalan mielikin muuttuu. Jumala on suurempi kuin alkuperäinen sanoma. Jos näin ei olisi, niin silloinhan kerran sanottu ennustus olisi suurempi jumala kuin Jumala itse.

        Eli Piholle on aina joku pakotie varmistettu!?


    • Väyrynen ..

      Olen kallistumassa Paavo Väyrysen puolelle hän on sellainen Perus Suomalainen mies.

      • Pianhan senähdään

        Jospa tänne ei tulekaan enää presidenttiä? Maat johtaa joku/jokin muu??


      • Mmmmmmmm...
        Pianhan senähdään kirjoitti:

        Jospa tänne ei tulekaan enää presidenttiä? Maat johtaa joku/jokin muu??

        No eipä voi huumori ja tragikomiikka tästä enää paremmaksi mennä! Mutta sellaista se tahtoo joskus olla silloinkin,kun joku ei eduskuntaan päässyt tulkitsija,tulkitsee asioita lähinnä tyylillä;Mun mummoni muni mun mammani,mun mammani muni mun...jne..


      • Pianhan senähdään kirjoitti:

        Jospa tänne ei tulekaan enää presidenttiä? Maat johtaa joku/jokin muu??

        Kyllä Suomessa on aina presidentti, paitsi jos perustuslakia muutetaan.


      • Mmmmmmmm... kirjoitti:

        No eipä voi huumori ja tragikomiikka tästä enää paremmaksi mennä! Mutta sellaista se tahtoo joskus olla silloinkin,kun joku ei eduskuntaan päässyt tulkitsija,tulkitsee asioita lähinnä tyylillä;Mun mummoni muni mun mammani,mun mammani muni mun...jne..

        Palataan sinunkin kanssasi asiaan, kuka lienetkin mummottelija Mmmmmmmm, kun Paavo Väyrynen on Suomen presidenttinä.

        Mitähän silloin irvailet?

        Et mitään, vaan pidät suusi tiukasti supussa ja yrität esittää, että et ole koskaan mitään tällaista kirjoittanutkaan. Että ainahan sinä olet ollut Väyrysen kannattaja.


      • Nro:no,joku.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyllä Suomessa on aina presidentti, paitsi jos perustuslakia muutetaan.

        Jos Väyrysestä tulee pressa,niin tarkottaks se sitä,ettei Venäjä hyökkää Suomeen eikä Suomi hyökkää takaisin?Ja näin ollen siis Suomi ei saa menetteyjä alueita takaisin?Ja pysyvätkö puutullit ennallaan?


      • Elisa R
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyllä Suomessa on aina presidentti, paitsi jos perustuslakia muutetaan.

        Kevään aikana voi tapahtua vaikka mitä. Maailmalla kiehuu ja kuohuu, niin että kolmas maailmansota taitaa alkaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eli yllättäviä asioita voi tapahtua Suomessakin.

        Venäjä on aika kenkku naapuri....


      • Nro:no,joku. kirjoitti:

        Jos Väyrysestä tulee pressa,niin tarkottaks se sitä,ettei Venäjä hyökkää Suomeen eikä Suomi hyökkää takaisin?Ja näin ollen siis Suomi ei saa menetteyjä alueita takaisin?Ja pysyvätkö puutullit ennallaan?

        Venäjä hyökkää Suomeen silloin kun on sen aika. Suomi ei hyökkää Venäjälle.

        Väyrynen on Suomen presidenttinä silloin kun on sen aika.

        Suomi saa menetetyt alueet takaisin silloin kun on sen aika.

        Puutulleihin en ota kantaa. Ne ovat mitä ovat riippuen Suomen ja Venäjän välisistä kulloisistakin neuvotteluista.


      • Toinen realisti.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Venäjä hyökkää Suomeen silloin kun on sen aika. Suomi ei hyökkää Venäjälle.

        Väyrynen on Suomen presidenttinä silloin kun on sen aika.

        Suomi saa menetetyt alueet takaisin silloin kun on sen aika.

        Puutulleihin en ota kantaa. Ne ovat mitä ovat riippuen Suomen ja Venäjän välisistä kulloisistakin neuvotteluista.

        >>Venäjä hyökkää Suomeen kun on se aika,Suomi ei hyökkää Venäjälle> Väyrynen on presidenttinä kun on se aika>Suomi saa menetetyt alueet takaisin kun on se aika


      • JoukoPiho kirjoitti:

        Venäjä hyökkää Suomeen silloin kun on sen aika. Suomi ei hyökkää Venäjälle.

        Väyrynen on Suomen presidenttinä silloin kun on sen aika.

        Suomi saa menetetyt alueet takaisin silloin kun on sen aika.

        Puutulleihin en ota kantaa. Ne ovat mitä ovat riippuen Suomen ja Venäjän välisistä kulloisistakin neuvotteluista.

        puutullit ovat voimassa siihen asti kun venäjästä tulee maailman kauppajärjestön jäsen ja jäsenyys tulee voimaan ensi kesänä
        Puutullit oli vastaveto venäjälle neuvotteluissa ei suomi eu jäsenä voi neuvotella niistä venäjän kanssa
        Jos suomi ei olisi eu jäsen niin noita tulleja suomen osalta ei olisikaan


      • hlkjkdrhyg
        JoukoPiho kirjoitti:

        Palataan sinunkin kanssasi asiaan, kuka lienetkin mummottelija Mmmmmmmm, kun Paavo Väyrynen on Suomen presidenttinä.

        Mitähän silloin irvailet?

        Et mitään, vaan pidät suusi tiukasti supussa ja yrität esittää, että et ole koskaan mitään tällaista kirjoittanutkaan. Että ainahan sinä olet ollut Väyrysen kannattaja.

        JoukoPiho
        9.1.2012 20:30

        >>>Palataan sinunkin kanssasi asiaan, kuka lienetkin mummottelija Mmmmmmmm, kun Paavo Väyrynen on Suomen presidenttinä. Mitähän silloin irvailet?


      • Tuom.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Palataan sinunkin kanssasi asiaan, kuka lienetkin mummottelija Mmmmmmmm, kun Paavo Väyrynen on Suomen presidenttinä.

        Mitähän silloin irvailet?

        Et mitään, vaan pidät suusi tiukasti supussa ja yrität esittää, että et ole koskaan mitään tällaista kirjoittanutkaan. Että ainahan sinä olet ollut Väyrysen kannattaja.

        Ota sinäkin Jouko joskus huumorin kannalta, niin ei tarvitse sitten niin paljon nipottaa noiden harhaennustusten puolesta! Oletko muuten katolinen osin opiltasi? Olen joltain sivuilta käsittänyt, ettän sinulla on mm. jokin kiirastulioppikin? Voin olla ihan väärässä. Mutta on syytä kysyä, koska se voi vaikuttaa myös ennustusten luonteeseen.
        Voisimme ihan tasapuolisuuden nimissä todeta, että harhassahan me täällä osin elämme jokainen. Mutta laulun ja joskus myös huumorinkin sävyttäminä.


      • hlkjkdrhyg kirjoitti:

        JoukoPiho
        9.1.2012 20:30

        >>>Palataan sinunkin kanssasi asiaan, kuka lienetkin mummottelija Mmmmmmmm, kun Paavo Väyrynen on Suomen presidenttinä. Mitähän silloin irvailet?

        Myönnän olleeni väärässä, jos Väyrystä ei valita milloinkaan presidentiksi. Mutta sen asian todentumista täytyy vielä odottaa jonkin aikaa.

        Eli jos Väyrystä ei valita presidentiksi näissä v. 2012 vaaleissa, niin en myönnä vielä mitään, koska en ole sanonutkaan, että Väyrysestä pitää tulla presidentti juuri näissä vaaleissa, vaan että Väyrysestä ylipäätään tulee presidentti - jossain vaiheessa. Toivon, että Väyrynen valiltaan nyt presidentiksi. Jos ei, niin Väyrysen aika on myöhemmin.


      • Tuom. kirjoitti:

        Ota sinäkin Jouko joskus huumorin kannalta, niin ei tarvitse sitten niin paljon nipottaa noiden harhaennustusten puolesta! Oletko muuten katolinen osin opiltasi? Olen joltain sivuilta käsittänyt, ettän sinulla on mm. jokin kiirastulioppikin? Voin olla ihan väärässä. Mutta on syytä kysyä, koska se voi vaikuttaa myös ennustusten luonteeseen.
        Voisimme ihan tasapuolisuuden nimissä todeta, että harhassahan me täällä osin elämme jokainen. Mutta laulun ja joskus myös huumorinkin sävyttäminä.

        En ole katolinen enkä kannata kiirastulioppia.


      • Tuom.
        JoukoPiho kirjoitti:

        En ole katolinen enkä kannata kiirastulioppia.

        Kiitos vastauksestasi. Voisitko sitten ihan asiaan kuuluvasti kertoa perustastasi, millaiseen Raamatun käsitykseen profetioitten käsitteleminen perustuu kohdallasi?
        Tuot laajasti esille eri vaihtoehtoja, mitkä kiistatta edustattavat myös hyvinkin kiistanalaisia käsityksiä niiden lähteestä.
        Itse kyllä voin käsitellä niitä hyvinkin ymmärrettävän laajalla aineistolla. Mutta sitten totean niistä harvat läpäiseviksi. Kaikissahan on jotain totuutta siteeksi.
        Perustan perusteleminen on tärkeää, koska monet lukijat voivat perustaa päätoimisen elämäntapansa "varmuusvarastoja keräten", pelollakin.
        Itsellä' on suuret siivoussäkit pullollaan kaikenlaisia ennustuksia. Suurin osa niistä on jäänyt toteutumatta tai odottavat ties kuinka kauan, milloin jotain niistä toteutuu. Mutta kun elämä on niin lyhyt, niin on pitänyt vaan tukeutua ihan arjen kulkuun.
        Mutta muistan ihan livenä useiden jo haudassa olevien mummojen ja papparoiden ennustaneen aikoja, jolloin tapahtuu ihan "kummia"; mm. se, että tulee aika jolloin totuus muuttuu valheeksi ja valhe totuudeksi.
        Joukolta odottaisin enempi Raamattuun perustuvia, sitä lainaten, ennusteluja.
        Itse kyllä olen kaikkiruokainen lukemalla niitä ihan uteliauisuudestani.

        Omat näkymykset liittyvät aika paljon Persianlahden kautta tapahtuvaan maapallon kohtaloon. tavalla taikka toisella se liittyy Raamatun profetioihin. Esim. ihmisen moraalin muuttuminen ja taistelu elintilasta, öljystä, maailman herruudesta. Mutta ennenkaikkea Jumalan suunnitelman toteutuminen


      • Tuom. kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Voisitko sitten ihan asiaan kuuluvasti kertoa perustastasi, millaiseen Raamatun käsitykseen profetioitten käsitteleminen perustuu kohdallasi?
        Tuot laajasti esille eri vaihtoehtoja, mitkä kiistatta edustattavat myös hyvinkin kiistanalaisia käsityksiä niiden lähteestä.
        Itse kyllä voin käsitellä niitä hyvinkin ymmärrettävän laajalla aineistolla. Mutta sitten totean niistä harvat läpäiseviksi. Kaikissahan on jotain totuutta siteeksi.
        Perustan perusteleminen on tärkeää, koska monet lukijat voivat perustaa päätoimisen elämäntapansa "varmuusvarastoja keräten", pelollakin.
        Itsellä' on suuret siivoussäkit pullollaan kaikenlaisia ennustuksia. Suurin osa niistä on jäänyt toteutumatta tai odottavat ties kuinka kauan, milloin jotain niistä toteutuu. Mutta kun elämä on niin lyhyt, niin on pitänyt vaan tukeutua ihan arjen kulkuun.
        Mutta muistan ihan livenä useiden jo haudassa olevien mummojen ja papparoiden ennustaneen aikoja, jolloin tapahtuu ihan "kummia"; mm. se, että tulee aika jolloin totuus muuttuu valheeksi ja valhe totuudeksi.
        Joukolta odottaisin enempi Raamattuun perustuvia, sitä lainaten, ennusteluja.
        Itse kyllä olen kaikkiruokainen lukemalla niitä ihan uteliauisuudestani.

        Omat näkymykset liittyvät aika paljon Persianlahden kautta tapahtuvaan maapallon kohtaloon. tavalla taikka toisella se liittyy Raamatun profetioihin. Esim. ihmisen moraalin muuttuminen ja taistelu elintilasta, öljystä, maailman herruudesta. Mutta ennenkaikkea Jumalan suunnitelman toteutuminen

        Tuom.

        Käsitykseni perustuu siihen, että uskon Jumalan voivan ja tahtovan puhua meidänkin aikana profeettojen sanomien, unien ja näkyjen kautta. Ei Jumala ole muuttunut eikä tullut mykäksi. On edelleen totta, että Herra Jumala ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoilleen profeetoille, kuten Aamos kirjoittaa.

        Minä julkaisen tietooni tulleita sanomia. Tehtäväni ei ole niinkään tulkita Raamatun profetioita, vaan tuoda esille näitä meidän aikamme sanomia, ja varsinkin niitä, jotka koskevat Suomea. Tosin tarpeen tullen viittaan kyllä Raamattuun, varsinkin Antikristusta koskevien sanomien yhteydessä.


      • Tuom.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Tuom.

        Käsitykseni perustuu siihen, että uskon Jumalan voivan ja tahtovan puhua meidänkin aikana profeettojen sanomien, unien ja näkyjen kautta. Ei Jumala ole muuttunut eikä tullut mykäksi. On edelleen totta, että Herra Jumala ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoilleen profeetoille, kuten Aamos kirjoittaa.

        Minä julkaisen tietooni tulleita sanomia. Tehtäväni ei ole niinkään tulkita Raamatun profetioita, vaan tuoda esille näitä meidän aikamme sanomia, ja varsinkin niitä, jotka koskevat Suomea. Tosin tarpeen tullen viittaan kyllä Raamattuun, varsinkin Antikristusta koskevien sanomien yhteydessä.

        Kiitos vastauksesta. Noissa profetioissan vaan täytyy olla tarkkana ovatko ne Jumalasta. Varsinkin jos Ilmatar pääsee naruttamaan ja päivittämään aikojen suhteen. Vaikkei ilmatar nyt Herran valitseman koettelija olisikaan. Mutta joskus kivetkin voivat olla oikeassa.
        Tässä on yksi ongelma. Herran profeetat ei välttämättä kaikki kirjoittele täällä.Tai et myöskään ota sivuillesi ns. vastaprofetioita.
        Mutta ihmiset kertovat tarinaansa tulevista. Kaikkia täytyy kuunnella ja ymmärtää.
        Ilkeilijät ja asialliset kriitikot ovat asia erikseen.


    • ToukoPiha

      Väyrynen on antikristus ja häntä ei missään nimessä pidä päästämän hallintotehtäviin sillä se tuo Suomen hienolle kansalle suuren kurjuuden.

      • Väyrynen ei ole Antikristus. Antikristus nousee jostain aivan muualta kuin Suomesta.

        Väyrynen on Suomen tuleva johtaja Suomen vaikeuksien vuosien aikana.


      • Toukkopoukko
        JoukoPiho kirjoitti:

        Väyrynen ei ole Antikristus. Antikristus nousee jostain aivan muualta kuin Suomesta.

        Väyrynen on Suomen tuleva johtaja Suomen vaikeuksien vuosien aikana.

        Väyrynen on antikristus ja suuri eksyttäjä ja tulee nimenomaan johtamaan
        Suomen suuriin vaikeuksiin suhteissa muihin maihin mikäli pääsee vallankahvaan , näin olen enneunissani nähnyt herramme JWHVE nimeen aamen.

        Myös isosetäni veljen pappa koillispohjanmaalta on nähnyt saman enteen unessa joten profetiani on aukoton.


      • valistunut

        Kristin usko on antikristus joka hallitsee maailmaa uskonnon aatteen ja politiikan avulla
        Ei Väyrynen ole sitä ja jos Väyrynen on antroposofi niin hän on oikealla tiellä


    • UskovaM1977

      Monarkia tulee olemaan Maapallon hallitusmuoto kerran. Kristus tulee olemaan tämä yksinvaltias, lempeä diktaattori. Kaikki Hänen päätöksensä nimittäin ovat täysin oikeudenmukaisia ja oikeita. Siksi Hän tulee olemaan koko Maapallon Kuningas kerran. Suomikin on silloin kuningaskunta.

      • DemoKraatti.

        Mitäs kun minä olen tasa-arvoon uskova demokraatti, enkä suostu mitään kuninkaita kumartelemaan? Kuinkas käy demokraattien monarkiassa? Ammutaanko, hirtetäänkö vai poltetaanko elävältä roviolla? Ihan sillai lempeän oikeudenmukaisesti?


    • Voijummijammi!

      Nyt kun vielä näet uninäyn" jossa Paavo kertoo milloin hänestä tulee presidentti,niin kaikki on kohdallaan.Voi vaikka Paavo lahjoittaa sulle posliinikupin. VOT SIE SANO KOTIRYSSÄ!

      • Voijummijammi!

        Ei tässä tarvita tarkkaa tietoa. Se riittää, että Paavo Väyrysestä tulee jonain päivänä Suomen presidentti.

        Paavon ei tarvitse lahjoittaa minulle posliinikuppia. Minä olen jo ostanut Paavon ja Vuokko Väyrysen mukin.


      • 234rfg
        JoukoPiho kirjoitti:

        Voijummijammi!

        Ei tässä tarvita tarkkaa tietoa. Se riittää, että Paavo Väyrysestä tulee jonain päivänä Suomen presidentti.

        Paavon ei tarvitse lahjoittaa minulle posliinikuppia. Minä olen jo ostanut Paavon ja Vuokko Väyrysen mukin.

        Ai sen Kiinalaisen lapsityövoimalla tehdyn? Isänmaallista.


      • Voijummijammi!
        234rfg kirjoitti:

        Ai sen Kiinalaisen lapsityövoimalla tehdyn? Isänmaallista.

        Isänmaalliseksihan sen vasta teki,kun Väyrysten pariskunnan kuvat täällä Suomessa kuppeihin lisättiin.


    • ei valtaa ei kunniaa

      Presidentillä ei Suomessa nykyään ole juuri mitään valtaa, niin että on aivan sama kuka silläkin pallilla istuu.

    • Nou hätä

      No tästäpä ei sitten tarvitse ollenkaan huolestua - en kykene millään kuviteltavissa olevilla pahimmillakaan kauhuskenaarioilla kuvittelemaan tilannetta, jossa suurin osa suomalaisista haluaisi Väyrysestä presidentin. Samoin kuin ei kykene suurin osa suomalaisistakaan.

      • Väyrynen on despootti jollaista en meille halua pressaksi. Kiristi itselleen ministerin paikan. Taxit ei halua häntä kyytiin. Matkustin samalla koneella kuin hän. Kiilasi invalidin ohitse vaan eipäs päässyt pyörätuoli matkustaja siirrettiin ensin. Hyppyytti koko matkan lentoemäntää.
        Hän on narsistinensosiopaatti ex Kekkosen lellikki joka elää menneessä.
        Yäk Kailli kolme Paavoa.
        Miksi Jouko Piho - uskonto ei kuulu politiikkaan eikä politiikka uskontoon. Siunausta voi kuka tahansa toivottaa.
        Sumella menee huonosti jos Väyrynen pääsisi pressaksi. Niin ja miksi anti- Kristuksen pitäisi juuri meidän maasta nousta ?


      • maagikko kirjoitti:

        Väyrynen on despootti jollaista en meille halua pressaksi. Kiristi itselleen ministerin paikan. Taxit ei halua häntä kyytiin. Matkustin samalla koneella kuin hän. Kiilasi invalidin ohitse vaan eipäs päässyt pyörätuoli matkustaja siirrettiin ensin. Hyppyytti koko matkan lentoemäntää.
        Hän on narsistinensosiopaatti ex Kekkosen lellikki joka elää menneessä.
        Yäk Kailli kolme Paavoa.
        Miksi Jouko Piho - uskonto ei kuulu politiikkaan eikä politiikka uskontoon. Siunausta voi kuka tahansa toivottaa.
        Sumella menee huonosti jos Väyrynen pääsisi pressaksi. Niin ja miksi anti- Kristuksen pitäisi juuri meidän maasta nousta ?

        Maagikko

        Olen eri mieltä tuon vanhan väittämän kanssa, että uskonto ei muka kuulu politiikkaan.

        Olen sitä mieltä, että uskonto nimenomaan kuuluu politiikkaan siten, että on hyvä, että maallisten päätösten takana on uskonnollinen vakaumus ja moraali.


      • 234erf
        JoukoPiho kirjoitti:

        Maagikko

        Olen eri mieltä tuon vanhan väittämän kanssa, että uskonto ei muka kuulu politiikkaan.

        Olen sitä mieltä, että uskonto nimenomaan kuuluu politiikkaan siten, että on hyvä, että maallisten päätösten takana on uskonnollinen vakaumus ja moraali.

        "uskonnollinen vakaumus ja moraali"

        Silloinhan Sari Essayahin tulisi olla kaikkien uskovien ehdokkaana. Jostain syystä hän saanee äänistä alle 5 %. Tai 3 %, hänhän on nainen ja sehän ei käy laatuun teille uskovaismiehille.


      • 235rfd
        234erf kirjoitti:

        "uskonnollinen vakaumus ja moraali"

        Silloinhan Sari Essayahin tulisi olla kaikkien uskovien ehdokkaana. Jostain syystä hän saanee äänistä alle 5 %. Tai 3 %, hänhän on nainen ja sehän ei käy laatuun teille uskovaismiehille.

        Eihän Piho voi Kristillisdemareita äänestää. Eivätkös ne ole yksi niistä puolueista, joilta Jouko on saanut kenkää? Persuistakin taisi tulla monoa jo silloin kun Persuille vielä kelpasi ihan kuka tahansa. Olikos niitä muita?


      • muuan mies
        JoukoPiho kirjoitti:

        Maagikko

        Olen eri mieltä tuon vanhan väittämän kanssa, että uskonto ei muka kuulu politiikkaan.

        Olen sitä mieltä, että uskonto nimenomaan kuuluu politiikkaan siten, että on hyvä, että maallisten päätösten takana on uskonnollinen vakaumus ja moraali.

        otet oikeassa kyllä uskonto kuuluu politiikkaan aatteet ja politiikka ovat vain uskonnon jatketta ja syntyneet sen takia ettei uskonto tahraisi mainettaan
        Kaikki sodat mitä käydään ovat uskonsotia mutta niille keksitään jokin syy että ihmiset hyväksyisivät ne
        Tällä hetkellä se on terrorismi, ja nehän käyvät uskonsotaa vääräuskoisia vastaan


      • 235rfd kirjoitti:

        Eihän Piho voi Kristillisdemareita äänestää. Eivätkös ne ole yksi niistä puolueista, joilta Jouko on saanut kenkää? Persuistakin taisi tulla monoa jo silloin kun Persuille vielä kelpasi ihan kuka tahansa. Olikos niitä muita?

        Kokoomus ei asettanut minua Loviisan kuntavaaliehdokkaaksi, vaikka asian piti olla selvä.

        KD ei asettanut minua eduskuntavaaliehdokkaaksi, vaikka asian piti olla selvä.

        Kysyin mahdollisuutta olla Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaana, mutta siinä vaiheessa Uudenmaan lista oli jo täynnä.

        Kysyin mahdollisuutta olla Muutos 2011 -puolueen eduskuntavaaliehdokkaana. Minua ei hyväksytty ehdokkaaksi.

        Liityin Itsenäisyyspuolueeseen, pääsin jäseneksi ja ehdokkaaksi, mutta en saanut paljoakaan ääniä.

        Erosin Itsenäisyyspuolueesta ja olen nyt sitoutumaton.

        En löytänyt itselleni poliittista kotia.

        Mutta nyt ei ole kyse minusta vaan Paavo Väyrysestä, joka on mielestäni paras, kokenein ja sopivin Suomen seuraavaksi presidentiksi.

        Ja Jumalan valitsema.


    • Soinista presidentti

      Enemmän Suomalainen, kuin yksikään muu ehdokas.

      • -eräs-

        Soini. Häntä tarvitaan kentällä. Paavo Väyrysellä ylivoimaisesti suurin kokemus
        jota Suomi tulee tarvitsemaan.


    • -jarmo-

      Voi itku miten säälittävä viestiketju. Paavo Väyrysestä presidentti, oksennan kohta.

      • -jarmo-

        Tämä viestiketju ei ole säälittävä.

        Jos ajatus Paavo Väyrysen presidenttiydestä oksettaa sinua, niin kovin herkkä olet oksentamaan.


      • äänestä Väyrystä !

        niin mutta Jarmo Väyrynen on nuuka mies, ei ainakaan mielellään syydä rahaa muiden maiden velkojen maksuihin.


    • -
      • Minä minä minä minä

        Munamies voitti Putouksen, Minämies voi hyvinkin voittaa Vaalit. Parasta viihdettä kummatkin.


    • DoctorT

      Kyllä PIHO on varma, hohhoijjaa!

      Presidentiksi mies, joka elää vielä 70-luvulla! "Natoon, jos Venäjälle nousee Stalinin kaltaine hallitsija", sanoi Väyrynen. Ketä siellä nyt on? Ja kuka silloin mihinkään enää ehtii. natoon ei mennä kuin saunaan!

    • äänestän soinia

      isänmaallisin ehdokas

    • Order World New

      ''Pitää olla kova johtaja kuten Väyrynen olisi''
      80-luvun alussa presidentillä olisi ollut sitä valtaa, jolloin mummon unella olisi ollut jotain merkitystäkin. Tänä päivänä presidentin mielipiteillä on kovin vähän merkitystä, hänhän toimii vain maamme keulakuvana.

      • Vahvan presidentin mielipiteillä on edelleen vaikutusta ja merkitystä.

        Presidentti johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhdessä hallituksen kanssa. Siinä on paljon vaikutusvaltaa.


    • Höh höh

      Kuinka vanhaksi luulet Väyrysen elävän, kun kaavailet hänestä pressaa sitten "joskus". Hänhän on jo nyt yli-ikäinen dementoitunut vanhus ja fossiili kekkosen ajalta. Kahdesti oli mahdollisuus pressaksi, eikä saanut kannatusta paljon ollenkaan kummallakaan kerralla. Omakin väki vieroksuu.

      • valistunut

        Persujen kaupunginvaltuutettu Hemmo Koskiniemi rovaniemeltä on ilmoittanut julkisesti kannattavansa Paavo Väyrysen valitaa


      • Nimimerkkille Höh höh

        Paavo Väyrynen voi elää yli 100-vuotiaaksi, kuten isänsä Eemeli.

        Väyrynen ei ole yli-ikäinen eikä dementoitunut vanhus, vaan terve ja hyvässä iskussa oleva keski-ikäinen mies. Olet ilkeä ihminen, kun haukut julkisesti tervettä miestä dementoituneeksi.

        Väyrynen sai presidentinvaaleissa 1988 ja 1994 runsaasti ääniä. Muistaakseni Väyrynen tuli 1988 toiseksi ja 1994 kolmanneksi.

        Kun kirjoitin, että jos Väyrysestä ei tule nyt presidenttiä, niin hänestä voi tulla presidentti myöhemmin, niin viittasin myös sellaiseen mahdollisuuteen, että jostain syystä nyt valittavan presidentin kuusivuotiskausi jääkin kesken ja tällöin uusissa vaaleissa Väyrynen valittaisiin presidentiksi.


      • YxKax.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Nimimerkkille Höh höh

        Paavo Väyrynen voi elää yli 100-vuotiaaksi, kuten isänsä Eemeli.

        Väyrynen ei ole yli-ikäinen eikä dementoitunut vanhus, vaan terve ja hyvässä iskussa oleva keski-ikäinen mies. Olet ilkeä ihminen, kun haukut julkisesti tervettä miestä dementoituneeksi.

        Väyrynen sai presidentinvaaleissa 1988 ja 1994 runsaasti ääniä. Muistaakseni Väyrynen tuli 1988 toiseksi ja 1994 kolmanneksi.

        Kun kirjoitin, että jos Väyrysestä ei tule nyt presidenttiä, niin hänestä voi tulla presidentti myöhemmin, niin viittasin myös sellaiseen mahdollisuuteen, että jostain syystä nyt valittavan presidentin kuusivuotiskausi jääkin kesken ja tällöin uusissa vaaleissa Väyrynen valittaisiin presidentiksi.

        Onko tästä Paavo Väyrysen eliniästä olemassa luotettavaa profetiaa tai uni tai muuta näkyä?No,oli miten oli,mutta seuraavan ja seuraavia seuraavan presidentin hallintokausi Suomessa tulee edelleenkin olemaan joko yksi kuusivuotiskausi tai kaksi.


      • YxKax. kirjoitti:

        Onko tästä Paavo Väyrysen eliniästä olemassa luotettavaa profetiaa tai uni tai muuta näkyä?No,oli miten oli,mutta seuraavan ja seuraavia seuraavan presidentin hallintokausi Suomessa tulee edelleenkin olemaan joko yksi kuusivuotiskausi tai kaksi.

        Minulla ei ole tietoa Paavo Väyrysen elinikää koskevasta profetiasta.

        Normaali presidentin hallintokausi on kuusi vuotta tai vielä toiset kuusi vuotta päälle, mutta aina voi tapahtua jotakin yllättävää, kuten äkillinen kuolema, jolloin presidenttikausi jää kesken, kuten kävi Kyösti Kallion kohdalla.


      • Vanhoja on...

        Isänsä kuoli juuri hiljattain Yli sata vuotiaana muistaakseni 101 et silleen ja Lipposen äiti on 96- vuotias....joten pitkää ikää


      • Toinen realisti.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Minulla ei ole tietoa Paavo Väyrysen elinikää koskevasta profetiasta.

        Normaali presidentin hallintokausi on kuusi vuotta tai vielä toiset kuusi vuotta päälle, mutta aina voi tapahtua jotakin yllättävää, kuten äkillinen kuolema, jolloin presidenttikausi jää kesken, kuten kävi Kyösti Kallion kohdalla.

        >>..kuten äkillinen kuolema,jolloin presidenttikausi jää kesken,kuten kävi Kyösti Kallion kohdalla


    • Allan42

      Paras presidentiksi on tietysti Väyrynen. Suomen hiljainen alasajo alkoi kun Kekkonen luopui vallasta ja kasinotalousmiehet pääsi Holkerin johdolla valtaan. Alkoi järjeton vahvan markan politiikka yhdistettynä rahoitusmarkkinoitten vapauttamiseen, tuli kupla ja lama.
      Samaa oiretta on nykyisessä Euron puolustustaistelussa joka tullaan häviämään, kunhan on ensin valtiot velkaannutettu korvia myöten.Siis täysin järjetöntä politiikkaa.
      Väyrynen on oikeassa se tullaan joskus myöntämään.

    • Inhottava realisti

      Väyrynen voisi olla sopiva jäärä vastustamaan hallituksen kokoomuslaisia hupatuksia. Valituksi hän ei kuitenkaan tule. Ei, vaikka hänelle protestiäänen heittäisinkin.

      Väyrynen oli aikoinaan luultavasti Suomen vihatuin politikko. Koska palstan keskustelijoista enemmistö on teini-ikäisiä, he eivät muista/tiedä mitään niistä asioista, joiden vuoksi Väyrystä vihattiin. Väyrysen pyrkyriys oli maailmanluokkaa ja myön Tehtaankatu oli hänelle alusta lähtien itsestäänselvyys - jos nyt edes tiedätte, mitä tarkoitan. Väyrynen todellakin OLI Neuvostoliiton ystävä ja oli vielä 1989 varmma siitä, ettei NL hajoa. No, yksin hän ei uskossaan ollut. Suomettumisen negatiiviset puolet konkretisoituivat Väyrysen kaltaisissa politikoissa.

      Väyrysen tohtorinväitöskirja herätti aikanaan myös kohua. Se EI todellakaan ole mitään huippuluokkaa. Sama koskee ylipäätään ottaen koko hänen kirjallista tuotantoaan. Kaikki aikuiset ihmiset muistanevat Väyrysen vinkumiset mediapelistä hänen jäätyään kolmanneksi Rehnin ja Ahtisaaren jälkeen. Paavo V. itse ei ilmeisesti ikinä tajunnut sitä, miten vihattu oli.

      Väyrynen on nyt liikkeellä erilaisella strategialla. Hänen lausahduksensa ovat täynnä ainakin näennäistä itseironiaa, mutta varma jutuista ei ikävä kyllä voi olla. Joillekin nuorimmille äänestäjille Paavo V. epäilemättä on kulttihahmo ja huumorimies. Totta se ei ole.

      Väyrysellä ei ole näiden vaalien jälkeen enää sijaa edes oman puolueen suhteen. Se aika meni jo. Presidenttiä hänestä ei tule.

      On lähinnä koomista, että Pihon kaltaiset "filosofit" julistavat Paavon Jumalan valituksi.

      • En näe mitään syytä, miksi Väyrysellä ei olisi näiden vaalien jälkeen sijaa omassa puolueessaan, jos hän ei tule valituksi. Väyrynen voi tulla vaikka valituksi puheenjohtajaksi.

        Paavo Väyrynen on itse sanonut, mm. Mikko Pesälä sen todistaa, että hän on Jumalan valittu Suomen johtajaksi. Minä olen vain samaa mieltä Väyrysen kanssa.


      • Inhottava realisti
        JoukoPiho kirjoitti:

        En näe mitään syytä, miksi Väyrysellä ei olisi näiden vaalien jälkeen sijaa omassa puolueessaan, jos hän ei tule valituksi. Väyrynen voi tulla vaikka valituksi puheenjohtajaksi.

        Paavo Väyrynen on itse sanonut, mm. Mikko Pesälä sen todistaa, että hän on Jumalan valittu Suomen johtajaksi. Minä olen vain samaa mieltä Väyrysen kanssa.

        Oletko Sinä Joukoseni IKINÄ seurannut politiikkaa edes pikkiriikkisen? Etpä ole tainnut.

        Väyrystä ei varsinaisesti HALUTTU presidenttiehdokkaaksi. Hän on ITSE toki aina halunnut ja KUN Kepusta ei nyt sitten muita löytynyt, toive toteutui.

        Väyrynen torveili itsensä ehdolle väärään vaalipiiriin ja ei ole tällä hetkellä edes kansanedustaja. Jos ja kun häntä ei presidentiksi valittane, hän jää syrjään väkisinkin. Toki hänellekin aina europarlamenttipaikka saattaa seuraavissa vaaleissa siunaantua, mutta Suomen kansanedustaja hän ei ole.

        Vai että on Väyrynen ITSE sano´nut olevansa Jumalan valittu?

        Tuohon voin vastata vain "HÄH?"


      • -
        JoukoPiho kirjoitti:

        En näe mitään syytä, miksi Väyrysellä ei olisi näiden vaalien jälkeen sijaa omassa puolueessaan, jos hän ei tule valituksi. Väyrynen voi tulla vaikka valituksi puheenjohtajaksi.

        Paavo Väyrynen on itse sanonut, mm. Mikko Pesälä sen todistaa, että hän on Jumalan valittu Suomen johtajaksi. Minä olen vain samaa mieltä Väyrysen kanssa.

        Ja jumala itsekö on Paavolle ilmoittanut valinneensa hänet? Miksi ihmeessä sitten vaalit yleensä järjestetään, jos kerran maailmankaikkeuden mahtavin olento on asian jo päättänyt? Unohtiko tuo olento kertoa päätöksestään muille kuin Paavolle?

        Ettehän te ole tosissanne?


      • Toinen realisti.
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Oletko Sinä Joukoseni IKINÄ seurannut politiikkaa edes pikkiriikkisen? Etpä ole tainnut.

        Väyrystä ei varsinaisesti HALUTTU presidenttiehdokkaaksi. Hän on ITSE toki aina halunnut ja KUN Kepusta ei nyt sitten muita löytynyt, toive toteutui.

        Väyrynen torveili itsensä ehdolle väärään vaalipiiriin ja ei ole tällä hetkellä edes kansanedustaja. Jos ja kun häntä ei presidentiksi valittane, hän jää syrjään väkisinkin. Toki hänellekin aina europarlamenttipaikka saattaa seuraavissa vaaleissa siunaantua, mutta Suomen kansanedustaja hän ei ole.

        Vai että on Väyrynen ITSE sano´nut olevansa Jumalan valittu?

        Tuohon voin vastata vain "HÄH?"

        Tietty uskovien ja profeettojen marginaaliryhmä ilmeisesti seuraa koti-ja ulkomaiden politiikkaa vain niissä tapauksissa jolloin he,tavalla tai toisella,
        saavat ne asiat yhdistettyä uskontoihin liittyviin asioihin.

        Ja yhdistäminenhän,ja siis tietysti myös tulkinnat,tapahtuvat pääsääntöisesti uni-ja muiden näkyjen sekä vanhojen ennustusten ja profetoiden avulla.

        Ja niin se on tälläkin hetkellä kuten on voitu todeta.

        Mutta uskonnot ovat uskontoja,profetiat ovat profetioita,ennustukset ovat ennustuksia ja uni-ja muut näyt ovat pelkkiä uni-ja muita näkyjä.

        Politiikan,oli sitten kyseessä koti-tai ulkomaiden politiikka ja/tai sotilasasioihin liittyvä politiikka,kanssa niillä asioilla ei ole ole mitään yhteistä.


      • Inhottava realisti kirjoitti:

        Oletko Sinä Joukoseni IKINÄ seurannut politiikkaa edes pikkiriikkisen? Etpä ole tainnut.

        Väyrystä ei varsinaisesti HALUTTU presidenttiehdokkaaksi. Hän on ITSE toki aina halunnut ja KUN Kepusta ei nyt sitten muita löytynyt, toive toteutui.

        Väyrynen torveili itsensä ehdolle väärään vaalipiiriin ja ei ole tällä hetkellä edes kansanedustaja. Jos ja kun häntä ei presidentiksi valittane, hän jää syrjään väkisinkin. Toki hänellekin aina europarlamenttipaikka saattaa seuraavissa vaaleissa siunaantua, mutta Suomen kansanedustaja hän ei ole.

        Vai että on Väyrynen ITSE sano´nut olevansa Jumalan valittu?

        Tuohon voin vastata vain "HÄH?"

        Kyllä.

        Asiasta kertoo Mikko Pesälä kirjassaan "Herrana on hyvä olla" sivulla 143.

        Pesälän mukaan Paavo Väyrynen sanoi erään Kuopiossa 1970-luvulla pidetyn Keskustan puoluevaltuuskunnan kokouksen yhteydessä pidetyssä illanvietossa eräässä vaiheessa iltaa: "Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa."


      • - kirjoitti:

        Ja jumala itsekö on Paavolle ilmoittanut valinneensa hänet? Miksi ihmeessä sitten vaalit yleensä järjestetään, jos kerran maailmankaikkeuden mahtavin olento on asian jo päättänyt? Unohtiko tuo olento kertoa päätöksestään muille kuin Paavolle?

        Ettehän te ole tosissanne?

        Vaalit järjestetään, koska kansa saa päättää, mutta viime kädessä Jumala säätää.


      • Inhottava realisti
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyllä.

        Asiasta kertoo Mikko Pesälä kirjassaan "Herrana on hyvä olla" sivulla 143.

        Pesälän mukaan Paavo Väyrynen sanoi erään Kuopiossa 1970-luvulla pidetyn Keskustan puoluevaltuuskunnan kokouksen yhteydessä pidetyssä illanvietossa eräässä vaiheessa iltaa: "Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa."

        Mitä IHMETTÄ se nyt sitten tähän vaikuttaa, mitä Väyrynen itse itsestään (ehkä) sanoo?

        Onko jokainen itseään Jumalan valituksi väittävä Jumalan valittu?

        Oletko varma, että Väyrynen esim. oli tuossa "illanvietossa" selvinpäin?

        Mikä Sinut on vakuuttanut Väyrysen jumalallisuudesta? Hänen toimensa politiikassa?


      • Inhottava realisti
        JoukoPiho kirjoitti:

        Vaalit järjestetään, koska kansa saa päättää, mutta viime kädessä Jumala säätää.

        Montako ääntä Jumalalla on näissä vaaleissa?


      • AA.
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Montako ääntä Jumalalla on näissä vaaleissa?

        Aika usein ääniä saavat myös Aku Ankka ja se klassinen kirkkovene......


      • Inhottava realisti kirjoitti:

        Montako ääntä Jumalalla on näissä vaaleissa?

        Jumalalla on yksi ääni, mutta sen voima on suurempi kuin maailman kaikkien ihmisten äänet yhteensä.

        Mutta Jumala ei aina käytä ääntään, eli aina ei Jumalan täydellinen tahto tapahdu, vaan Jumala sallii huonomman vaihtoehdon toteutua, jos kansa niin haluaa. Eli kansaa saa mitä tilaa, vaikka huonomman hallitsijan. Mutta silloinkin Jumala on viime kädessä se taho, joka antaa asian niin tapahtua.

        Näinhän kävi Israelissa, kun Jumala ei halunnut Israelille kuningasta, mutta suostui asiaan kuitenkin ja ensimmäiseksi kuninkaaksi valitiin Saul, joka sittemmin joutui Jumalan epäsuosioon omapäisen ja tottelemattoman toimintansa takia. Vasta sen jälkeen kuninkaaksi tuli Jumalan mielen mukainen mies eli Daavid.


      • Inhottava realisti kirjoitti:

        Mitä IHMETTÄ se nyt sitten tähän vaikuttaa, mitä Väyrynen itse itsestään (ehkä) sanoo?

        Onko jokainen itseään Jumalan valituksi väittävä Jumalan valittu?

        Oletko varma, että Väyrynen esim. oli tuossa "illanvietossa" selvinpäin?

        Mikä Sinut on vakuuttanut Väyrysen jumalallisuudesta? Hänen toimensa politiikassa?

        Väyrynen ei ollut illanvietossa selvinpäin. Tuskin Väyrynen olisi asiaa kehdannut edes selvinpäin kertoa kenellekään. In vino veritas.

        En ole väittänyt mitään Väyrysen jumalallisuudesta.

        Mutta pidän hyvin mahdollisena, että Väyrysellä on Jumalan antama kutsumus Suomen johtajaksi.


      • *Q*
        JoukoPiho kirjoitti:

        Jumalalla on yksi ääni, mutta sen voima on suurempi kuin maailman kaikkien ihmisten äänet yhteensä.

        Mutta Jumala ei aina käytä ääntään, eli aina ei Jumalan täydellinen tahto tapahdu, vaan Jumala sallii huonomman vaihtoehdon toteutua, jos kansa niin haluaa. Eli kansaa saa mitä tilaa, vaikka huonomman hallitsijan. Mutta silloinkin Jumala on viime kädessä se taho, joka antaa asian niin tapahtua.

        Näinhän kävi Israelissa, kun Jumala ei halunnut Israelille kuningasta, mutta suostui asiaan kuitenkin ja ensimmäiseksi kuninkaaksi valitiin Saul, joka sittemmin joutui Jumalan epäsuosioon omapäisen ja tottelemattoman toimintansa takia. Vasta sen jälkeen kuninkaaksi tuli Jumalan mielen mukainen mies eli Daavid.

        Olikos Israelissa jo silloin myös eräänlainen Knesset?Jos oli,niin kuka sen jäsenet silloin valitsi ja millä perusteilla?


      • 2X1
        - kirjoitti:

        Ja jumala itsekö on Paavolle ilmoittanut valinneensa hänet? Miksi ihmeessä sitten vaalit yleensä järjestetään, jos kerran maailmankaikkeuden mahtavin olento on asian jo päättänyt? Unohtiko tuo olento kertoa päätöksestään muille kuin Paavolle?

        Ettehän te ole tosissanne?

        Vaikuttaa todellakin siltä,että vaalien tulos on päätetty ennalta ja ihan taivaallisella tasolla.Ja tulevalle presidentille on ilmeisesti asiasta jo ilmoitettukin siunausten kera.

        Ja jos kerran maailmankaikkeuden mahtavin olento on päätöksensä presidentin suhteen tehnyt,niin se on sitten siinä.

        Toivottavasti kyseessä ei kuitenkaan ole vaalivilppi.


      • Inhottava realisti
        JoukoPiho kirjoitti:

        Väyrynen ei ollut illanvietossa selvinpäin. Tuskin Väyrynen olisi asiaa kehdannut edes selvinpäin kertoa kenellekään. In vino veritas.

        En ole väittänyt mitään Väyrysen jumalallisuudesta.

        Mutta pidän hyvin mahdollisena, että Väyrysellä on Jumalan antama kutsumus Suomen johtajaksi.

        Jos minä väitän olevani Jumalan nimeämä "johtaja" ja julistaja, joka täällä johtaa teitä oikeaan, pidätkö sitä "hyvinkin mahdollisena"?

        Oletko Sinäkin Jumalan valittu?


      • Tuom.
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Jos minä väitän olevani Jumalan nimeämä "johtaja" ja julistaja, joka täällä johtaa teitä oikeaan, pidätkö sitä "hyvinkin mahdollisena"?

        Oletko Sinäkin Jumalan valittu?

        Eiköhän tämä Väykkä kuulu ihan tsoukkiosastolle! Jos puhutaan Jumalan valituista, niin kyllä IR:kin on ihan Jumalansa valittu kuva ja ihminen tähän maailmaan, miksei presidentiksikin? Voidaan kait enempi puhua Jumalan sallimuksesta. Jumalan motiiveja taas ei ymmärrä ehkä kukaan?
        Mutta vielä eletään jännityksessä ettei tänne valita ketään presidentiksi? How knows?
        Pidätkö IR Verkkomedian tarkistettuja lähteitä ihan tuulesta temmattuina? Jos lukisit niitä, kun kerrtan kiinnostaa yleensä. Onko esim. viimeisin uutinen Venäjän varapäämisterin lausumana hänen lausumaansa ilman tulkintaa. Ja analysoiko Janus Putkonen maailman tilannetta objektiivisesti? Hän ei ole käsittääkseni uskismielinen, ehkä vasemmistolainen, tai Aasian ja Venäjän lähteitä lainaileva.
        Ihan vaan rupateltavaksi.


      • Inhottava realisti
        Tuom. kirjoitti:

        Eiköhän tämä Väykkä kuulu ihan tsoukkiosastolle! Jos puhutaan Jumalan valituista, niin kyllä IR:kin on ihan Jumalansa valittu kuva ja ihminen tähän maailmaan, miksei presidentiksikin? Voidaan kait enempi puhua Jumalan sallimuksesta. Jumalan motiiveja taas ei ymmärrä ehkä kukaan?
        Mutta vielä eletään jännityksessä ettei tänne valita ketään presidentiksi? How knows?
        Pidätkö IR Verkkomedian tarkistettuja lähteitä ihan tuulesta temmattuina? Jos lukisit niitä, kun kerrtan kiinnostaa yleensä. Onko esim. viimeisin uutinen Venäjän varapäämisterin lausumana hänen lausumaansa ilman tulkintaa. Ja analysoiko Janus Putkonen maailman tilannetta objektiivisesti? Hän ei ole käsittääkseni uskismielinen, ehkä vasemmistolainen, tai Aasian ja Venäjän lähteitä lainaileva.
        Ihan vaan rupateltavaksi.

        Verkkomedia on potaskaa.

        Janus Putkonen taas höpöttelijä.


      • Inhottava realisti kirjoitti:

        Jos minä väitän olevani Jumalan nimeämä "johtaja" ja julistaja, joka täällä johtaa teitä oikeaan, pidätkö sitä "hyvinkin mahdollisena"?

        Oletko Sinäkin Jumalan valittu?

        Inhottava realisti

        Jos sinä väität olevasi Jumalan nimeämä johtaja, en pidä sitä lainkaan mahdollisena.

        Itsestäni en sano mitään.

        Jos olen Jumalan valittu, se tulee ilmi aikanaan.


      • KTS (ei kirj.)
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Jos minä väitän olevani Jumalan nimeämä "johtaja" ja julistaja, joka täällä johtaa teitä oikeaan, pidätkö sitä "hyvinkin mahdollisena"?

        Oletko Sinäkin Jumalan valittu?

        Sunkin pitää olla ensin kännissä ja sitten vasta vaittää noin, niin Piho laittaa sut listalleen.


      • Inhottava realisti
        JoukoPiho kirjoitti:

        Inhottava realisti

        Jos sinä väität olevasi Jumalan nimeämä johtaja, en pidä sitä lainkaan mahdollisena.

        Itsestäni en sano mitään.

        Jos olen Jumalan valittu, se tulee ilmi aikanaan.

        Ohoh!

        MIKSI et tarkalleen ottaen voisi pitää minua Jumalan valittuna? MITKÄ SYYT siihen johtopäätökseesi Sinut vievät?

        Onko niin, että en voi olla Jumalan valittu, koska olen eri mieltä Sinun kanssasi?

        Entä jos alan tuottaa profetioitakin?

        Jos vaikkapa alan uskoa siihen, että Venäjä yhtäkkiä suunnittelee Suomen miehittämistä?

        Jos kerron vaikkapa uninäystä, jossa Halle Berry tuli yöllä vuoteeseeni ja sen seurauksena koin yliluonnollisia tuntemuksia?

        Muuttuisinko silloin edes profeetaksi?


    • VLADIMIROV...
    • Suomalainen mies

      Minäpä uskon vakaasti että PAAVO VÄYRYSESTÄ TULLE NYT PRESIDENTTI.
      Hän on kolmatta kertaa tarjolla ja nyt häntä ei jätetä tipalle.

      • Luulla voi aina

        Eli uskot että Niinistö menettää viikossa 37 prosentin kannatuksen ja 30 prosentin epäröijistä ei kukaan äänestäisi häntä. kyllä matematiikan mukaan Niinistö on varma voittaja koska virhemarginaali on noin 2 pros. En usko että viikossa hänen kannatuksensa romahtaa, miksi romahtaisi.


      • viistöistä
        Luulla voi aina kirjoitti:

        Eli uskot että Niinistö menettää viikossa 37 prosentin kannatuksen ja 30 prosentin epäröijistä ei kukaan äänestäisi häntä. kyllä matematiikan mukaan Niinistö on varma voittaja koska virhemarginaali on noin 2 pros. En usko että viikossa hänen kannatuksensa romahtaa, miksi romahtaisi.

        Uskolla voi olla valtava voima. Kokoomuksen kannatus aina ennen vaaleja on huipussa, joskus voi jopa sanoa että suurin osa kannattaa kokoomusta, jos kyselee galluppien laatijoilta. Jostain kumman syystä vaalien lähestyessä kannatus heikkenee, ja vaalituloksen tultua julki, on kannatusta enää se 20 %. Onhan se jo enemmän kuin 16%.

        Nyt presidentin vaaleissa kokoomuksen ehdokasta on hehkutettu ja ihmisten uskoa valjastettu useamman vuoden ajan. Sauli alkaa pian olla kuin Tarja. Sillä uskolla voi olla iso hintalappu, mutta onnistuessaan kokoomuksella on oma 2k-presidentti.

        Itse haluaisin uskoa enemmistön suomalaisista kannattavan itsenäistä ja vastuullista Suomea, jonka vastuulliset kansalaiset itse päättävät oman maan luonnonvaroista, yhteiskuntarakenteesta, koulutusjärjestelmästä yms. Ei sellaista Lippos-Niinistö Suomea, jossa olisimme vain yksi pieni osavaltio, joka ei osaa itse päättää omista asioista. Siksi uskon, että toisella kierroksella on nro 4, joka on ehdokkaista ainoa, jolla on sopiva koulutus ja kokemus valittavaan tehtävään.

        Mikäli Saulia on uskominen, hänen ja Haaviston kampanjathan ovat olleet turhia ;) Uskossa on voimaa!


      • Toinen realisti.
        viistöistä kirjoitti:

        Uskolla voi olla valtava voima. Kokoomuksen kannatus aina ennen vaaleja on huipussa, joskus voi jopa sanoa että suurin osa kannattaa kokoomusta, jos kyselee galluppien laatijoilta. Jostain kumman syystä vaalien lähestyessä kannatus heikkenee, ja vaalituloksen tultua julki, on kannatusta enää se 20 %. Onhan se jo enemmän kuin 16%.

        Nyt presidentin vaaleissa kokoomuksen ehdokasta on hehkutettu ja ihmisten uskoa valjastettu useamman vuoden ajan. Sauli alkaa pian olla kuin Tarja. Sillä uskolla voi olla iso hintalappu, mutta onnistuessaan kokoomuksella on oma 2k-presidentti.

        Itse haluaisin uskoa enemmistön suomalaisista kannattavan itsenäistä ja vastuullista Suomea, jonka vastuulliset kansalaiset itse päättävät oman maan luonnonvaroista, yhteiskuntarakenteesta, koulutusjärjestelmästä yms. Ei sellaista Lippos-Niinistö Suomea, jossa olisimme vain yksi pieni osavaltio, joka ei osaa itse päättää omista asioista. Siksi uskon, että toisella kierroksella on nro 4, joka on ehdokkaista ainoa, jolla on sopiva koulutus ja kokemus valittavaan tehtävään.

        Mikäli Saulia on uskominen, hänen ja Haaviston kampanjathan ovat olleet turhia ;) Uskossa on voimaa!

        Jokainen saa uskoa mitä haluaa ja ehkä myös lobata sekä tukea ketä tahansa presidenttiehdokkaista.

        Ja perustella kantaansa aivan miten itse haluaa ja uskoo.


        Onko muuten profeettojen tehtävänä myös mainostaa jotain heille sopivaa ehdokasta presidentinvaaleissa vaikkapa tyylillä ;Ellei numeroa se ja se valita presidentiksi,Suomen käy huonosti?

        Ja päteekö tällainen käytäntö myös eduskuntavaalien ollessa kyseessä?

        Seuraavaksi kai aletaan pähkäilemään Venäjän presidentivaalien tulosta ja niiden vaikutusta Suomeen.

        Sitten ilmeisesti pähkäillään Ranskan presidentivaalien tulosta ja niiden vaikutusta EU:n kehitykseen.

        Ja vuoden lopullahan on se todellinen sokeri pohjallla eli USAN presidentivaalit eli valitaanko Obama toiselle kaudelle vai ei.

        Eli kyllä tänä vuonna joillain riittää pähkäiltävää!


    • sivustakatselija

      On käsittämätöntä miten Jouko Piho noukkii kaiken maailman unia ja alkaa luulemaan niitä profetioiksi. Pihon sivuilla on myös ihan käypää profetiaa, mutta joukossa on kaiken maailman roskaa.

      Pihon uskottavuus menee siinä, että hän antaa poliittisen toimintansa vaikuttaa siihen, että hän alkaa julkaisemaan unia, jotka tukevat hänen kannattamaansa presidenttiehdokasta.

      • Kyseessä ei ole unet, kuten sivustakatselija kirjoittaa, vaan kaksi ennustusta tai profetiaa. Toinen on Väyrysen mummon ennustus v. 1946, että vastasyntyneestä pojasta tulee Suomen presidentti. Toinen on erään maanviljelijän mummon
        1980-luvun alussa saama sanoma, että kun Suomen kansalla on kurjia aikoja, Paavo Väyrynen nousee presidentiksi.

        Olen Väyrysen kannattaja presidentiksi hänen ansioidensa ja mielipiteidensä
        takia.

        Kun myöhemmin on sitten tullut ilmi nämä kaksi ennustusta, en näe yhtäkään syytä, miksi niitä ei voisi julkaista. Miksi en voisi tuoda julki ennustuksia, jotka tukevat poliittista näkemystäni? Mitä väärää siinä on?

        Ei niitä tarvitse uskoa, jos ei halua.


      • Kurjat ja Hurjat.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyseessä ei ole unet, kuten sivustakatselija kirjoittaa, vaan kaksi ennustusta tai profetiaa. Toinen on Väyrysen mummon ennustus v. 1946, että vastasyntyneestä pojasta tulee Suomen presidentti. Toinen on erään maanviljelijän mummon
        1980-luvun alussa saama sanoma, että kun Suomen kansalla on kurjia aikoja, Paavo Väyrynen nousee presidentiksi.

        Olen Väyrysen kannattaja presidentiksi hänen ansioidensa ja mielipiteidensä
        takia.

        Kun myöhemmin on sitten tullut ilmi nämä kaksi ennustusta, en näe yhtäkään syytä, miksi niitä ei voisi julkaista. Miksi en voisi tuoda julki ennustuksia, jotka tukevat poliittista näkemystäni? Mitä väärää siinä on?

        Ei niitä tarvitse uskoa, jos ei halua.

        No,onkos meillä nyt kurjat,vai hurjat,ajat? Jos eivät ole,niin milloin ja miten ne sitten tulevat?Esimerkiksi suurten maanjäristysten,maanvajoamien ja sen Venäjän joka vuotisen hyökkäyksen muodossa.


      • Kurjat ja Hurjat. kirjoitti:

        No,onkos meillä nyt kurjat,vai hurjat,ajat? Jos eivät ole,niin milloin ja miten ne sitten tulevat?Esimerkiksi suurten maanjäristysten,maanvajoamien ja sen Venäjän joka vuotisen hyökkäyksen muodossa.

        Voinhan olla väärässäkin, mutta minun käsittääkseni Suomella ei ole vielä kurjat ajat.

        Kurjat ajat tulevat, kun Suomi osittain miehitetään, tulee ruokapula sekä erilaisia luonnonmullistuksia, kuten tulvia ja maanjäristyksiä.

        Aikaa en tiedä tarkasti. Yksi arvio on, että n. 3-4- vuoden kuluttua.


      • Uskovainennn
        JoukoPiho kirjoitti:

        Kyseessä ei ole unet, kuten sivustakatselija kirjoittaa, vaan kaksi ennustusta tai profetiaa. Toinen on Väyrysen mummon ennustus v. 1946, että vastasyntyneestä pojasta tulee Suomen presidentti. Toinen on erään maanviljelijän mummon
        1980-luvun alussa saama sanoma, että kun Suomen kansalla on kurjia aikoja, Paavo Väyrynen nousee presidentiksi.

        Olen Väyrysen kannattaja presidentiksi hänen ansioidensa ja mielipiteidensä
        takia.

        Kun myöhemmin on sitten tullut ilmi nämä kaksi ennustusta, en näe yhtäkään syytä, miksi niitä ei voisi julkaista. Miksi en voisi tuoda julki ennustuksia, jotka tukevat poliittista näkemystäni? Mitä väärää siinä on?

        Ei niitä tarvitse uskoa, jos ei halua.

        Jouko hyvä,

        Profetioita koetellaan seuraavasti:

        1. Ovatko ristiriidassa Raamatun kanssa,

        2. Vievätkö ne jotenkin eroon Jumalasta. Paholainen tietää paljon asioita ja sotkee sinänsä uskottaviin tulevaisuuden näkymiin joukkoon rankkaan eksytystä, kuten teki Fatima Ihmeessä, jonka on paholainen antanut.

        3. Pyhän Hengen kasteen saanut uskovainen tuntee, milloin Isä Jumala puhuu, ihan samalla tavalla, kun tunnet kaverisi äänestä puhelimessa tai kirjeen tekstin.

        Sinulla ei ole tällaista kykyä koetella profetioita.

        Sinun ansiosi on kuitenkin se, että keräät niitä sivustolle ja parhaasi mukaan olet hurskas. Nyt elämme aikaa, jolloin ihmiset saavat paljon profetioita, koska Jeesus tulee pelastamaan morsiusseurakuntansa maan päältä ihan kohta, ennen ydinsodan alkamista. Et usko tempaukseen ennen ahdistusten aikoja, joten kaikki uskottavat profetiat lentäisivät sitten sinun roskiisi.

        Kun tiedän, että olet hurskas mies, niin pyydän sinua lukemaan tosissaan seuraavan teologisesti korkeatasoisen keskustelun. On niin, että jos saarnaa niin, että Jeesus jättää morsiusseurakuntansa antikristuksen raadeltavaksi, niin on suuri riski siihen, että tämä sinänsä hurskas saarnaaja jää antikristuksen raadeltavaksi itse. Katso nyt mitä 1. Tessalonikalaiskirjeen tekstissä on luvattu ja mitä siitä keskustellaan täällä tasokkaassa teologisessa keskustelussa.

        Sinun kohdalla tämä on vakava kehotus:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10357361

        Lue tämä teksti ja rukoile nyt ihmeessä Jumalalta rukousvastaus.

        Huomaa, että Jeesus ei tahdo jättää morsiusseurakuntaa ahdistusten ajoille, kuten ei jättänyt Noaa veden alle tai Sodoman ja Gomoran tuhon alle hurskaitaan. Jeesus pelastaa.

        Ahdistusten ajat on tarkoitettu niille, jolla oli öljylampun säiliössä vajaa määrä öljyä ja ateisteille. Ahdistusten aikojen piinojen tarkoitus on puristaa luopioihmistä uskoa Jumalaan ja sen takia aikaa kutsustaan suureksi sadonkorjuun ajaksi. Tämän ajan tarkoitus ei ole piinata enää Jeesukseen uskovia, joilla on lampun öljysäiliö täynnä.

        Rakkain terveisin


      • Toinen realisti.
        JoukoPiho kirjoitti:

        Voinhan olla väärässäkin, mutta minun käsittääkseni Suomella ei ole vielä kurjat ajat.

        Kurjat ajat tulevat, kun Suomi osittain miehitetään, tulee ruokapula sekä erilaisia luonnonmullistuksia, kuten tulvia ja maanjäristyksiä.

        Aikaa en tiedä tarkasti. Yksi arvio on, että n. 3-4- vuoden kuluttua.

        Kun puhutaan kurjista ajoista niin jollakin/joillakin vaikuttaa olevan suorastaan jo pakkomielle tuoda julki ne samat vanhat asiat.

        Eli kun Suomi osittain miehitetään,tulee ruokapula sekä erilaisia luonnonmullistuksia,kuten tulvia ja maanjäristyksiä.

        Tämä käsite kun Suomi osittain miehitetään vaikuttaa olevan kestosuosikki.Mutta sellaista odottavat saavat odottaa sitä enemmänkin kuin 3-4 vuotta.

        Sellaista odottavat saavat odottaa sitä koko loppuikänsä ja aina hamaan maailman tappiin asti.

        Kannattaisiko muuten jo unohtaa Talvi-ja Jatkosodan tapahtumat siinä mielessä että odottaa niiden toistuvan nykypäivinä ja tulevaisuudessakin?

        Sitä paitsi Suomessakin on ollut tulvia,ei tosin isoja mutta tulvia kuitenkin,aina silloin tällöin.

        Ja kuten viime ja tänä vuonna olette voineet todeta,myös myrskyjä.Niitäkin on ollut aina,ja tulee aina olemaan ja sekin on aivan luonnollista.

        Pieniä maanjäristyksiä Suomessa on vuositasolla muutamia,mutta ne jäävät voimakkuuksiltaan korkeintaaan 2:en Richterin suuruisiksi Richterin avoimella asteikolla mitattuna.

        Mitään suurempia,vaikka yli 7 Richterin avoimella asteikolla,on Suomeen tai edes Pohoismaihinkaan turha odottaa.Eikä edes Eurooppaankaan.

        Näin siksi,että Suomi,Pohjoismaat ja Eurooppa sijaitsevat Euraasian manner-eli tektonisen laatan vakaimmalla osalla.

        Tämä johtuu siitä,että Euraasian ja lähimmän mannnerlaatan eli Pohjois-Amerikan laatan saumakohta sijaitsee Atlantin keskiselänteellä.Ja siellä nämä kaksi laattaa erkanevat toisistaan.

        Eli siis mitään isoja maanjäristyksiä Suomeenkaan ei tule eikä siis myöskään tsunameita.

        Näissä suhteissa kannattaisi hieman perehtyä manner-eli tektonisiin laattoihin sekä myös geologian ja seismologian perusasioihin.

        Nekin ovat tiedettä eivätkä uskontoa.


    • Väyrysellä kolmas

      Jos sanonta "harvoin kaksi ilman kolmatta ja kolmas toden sanoo", pitää paikkansa, Paavosta tulee NYT presidentti eikä ensivuonna. Toista kertaa on Niinistö pyrkimässä ja ehkä hänen aikansa on ensi kaudella.

      No entä, jos Suomesta tulee osa Euroopan liittovaltiota (maaliskuu?) , niin kuka johtaa Suomea?

      • Markku_joo

        Onpa pitkä "ketju"


      • Outoa toimintaa?
        Markku_joo kirjoitti:

        Onpa pitkä "ketju"

        Eipä tämän pitkän ketjun taustalla ole muuta kuin se,että erään tietyn "herra X:n" täytyy vaan lobata omaa ehdokastaan Suomen seuraavaksi presidentiksi.

        Tavalla tai toisella.

        Tämä tavalla tai toisella lobbaaminen näkyy myös eräällä toisella lähinnä,ainakin näennäisesti,ufotutkimukseen keskittyvällä skenellä.

        Tälle kyseiselle skenelle "herra X" on tietääkseni aikoinaan rekisteröitynytkin.

        Ja tämän kyseisen skenen kekustelufoorumilta kyseinen "herra X" näyttää kautta rantain,eli siis USA tätä ja Barak Obama sitä,hakevan tukea omalle ehdokkaalleen.

        Ja periaatteena näyttää olevan se,että mielipidemittausten mukaan johtava presidenttiehdokas Suomessa olisi USAn toimien ymmärtäjä vaikkapa vain lainsäädäännön puitteissa.

        Mutta "herra X:n" oma ehdokas ei taasen tällainen tulisi olemaan.

        On muuten aika outoa sellainen toiminta,että uskovainen henkilö alkaa hakemaan tukea lähinnä vihervasemmistolaisten ufouskisten parista.

        Todella outoa vai mitä "herra X"?


      • tuhat ja yksi
        Outoa toimintaa? kirjoitti:

        Eipä tämän pitkän ketjun taustalla ole muuta kuin se,että erään tietyn "herra X:n" täytyy vaan lobata omaa ehdokastaan Suomen seuraavaksi presidentiksi.

        Tavalla tai toisella.

        Tämä tavalla tai toisella lobbaaminen näkyy myös eräällä toisella lähinnä,ainakin näennäisesti,ufotutkimukseen keskittyvällä skenellä.

        Tälle kyseiselle skenelle "herra X" on tietääkseni aikoinaan rekisteröitynytkin.

        Ja tämän kyseisen skenen kekustelufoorumilta kyseinen "herra X" näyttää kautta rantain,eli siis USA tätä ja Barak Obama sitä,hakevan tukea omalle ehdokkaalleen.

        Ja periaatteena näyttää olevan se,että mielipidemittausten mukaan johtava presidenttiehdokas Suomessa olisi USAn toimien ymmärtäjä vaikkapa vain lainsäädäännön puitteissa.

        Mutta "herra X:n" oma ehdokas ei taasen tällainen tulisi olemaan.

        On muuten aika outoa sellainen toiminta,että uskovainen henkilö alkaa hakemaan tukea lähinnä vihervasemmistolaisten ufouskisten parista.

        Todella outoa vai mitä "herra X"?

        Todella outoa vai mitä "herra X"?

        On han se, Jouko Piho täysin profetioitten harhassa.

        1. - mm, Eero Kemppainen kuolee ennen kuin Jeesus tulee ja halo ei ole presidenttinä ! Ja Pihokin ja me kaikki ja tuhansien vuosien kuluttua nauravat kaikki noille Jouko Pihon Ja myös Nostradamuksen ennustuksille.
        Jouko Laukkosenkin esittämille harhateorioille löytyy helposti oikeammanlainen totuus, totuus ei piile enää helluntailiikkeen 1970 luvun valheopeissa , vaikka siellä aivonne olisikkin valkopesty , "uudestisyntymisessä".

        2. Paavojen tiet ovat kiviset presidentti kilvassa ja todennäköiseltä näyttää ettei yhdestäkään Paavosta tule seuraavaa tasavaltamme presidenttiä , jote ei ehkä osu edes osittain tuo ennustus.

        3. Ellei kolme Paavoa ja Paavo Väyrysen kolmas yritys , noH siinähän yhteen sattuma "KOLME".

        4.Valehtelevat Jeesus uskovat , - jos ei nyt yhteenkään Paavoon Herra mielisty !


      • dfsgsgdgf

        Paavo Lipponen sanoi:

        "PÖÖ

        HEI

        EI OLE MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ"

        KENESTÄKÄÄN PAAVOSTA EI TULE PRESIDENTTIÄ


      • Hömmm...
        dfsgsgdgf kirjoitti:

        Paavo Lipponen sanoi:

        "PÖÖ

        HEI

        EI OLE MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ"

        KENESTÄKÄÄN PAAVOSTA EI TULE PRESIDENTTIÄ

        Väyrysen tiedän olevan myös new age-hihhulien, kuten esim. ufohörhöjen suosiossa. New age porukka on myös povannut Väyryselle pressan osaa jo vuosia sitten. Väyrynen itse on varmaankin poikennut oikein selvänäkijällä kysymässä sijoitustaan vaaleissa - mistä muusta moinen yliegoistinen yltiösuperitsevarmuus voisi olla peräisin...

        Käsittääkseni Pave on jonkinsortin steinerilainen elämänkatsomukseltaan. Tässä valossa jonkun kristityn ihmisen, kuten Pihon kannatus Värysen kohdalla ihmetyttää. Paavolta kun ei luonista edes Jumalan siunauksen toivotus, vaikka muiden ehdokkaiden mukaan se on ihan tavallista Suomessakin. Eikä luonistanut suun liikuttaminenkaan, kun piti yhteisvirttä laulaa kirkon vaalitilaisuudessa.

        Jos Pave siis on tarkoitettu Suomea johtamaan, niin tuskin ainakaan muuhun kuin suoraan suden suuhun. Eikös Suomelle joku profeetta povannutkin ankeita ja yksinäisiä vuosia tulevaksi lähiaikoina....?


      • KTS (Ei kirj.)
        Hömmm... kirjoitti:

        Väyrysen tiedän olevan myös new age-hihhulien, kuten esim. ufohörhöjen suosiossa. New age porukka on myös povannut Väyryselle pressan osaa jo vuosia sitten. Väyrynen itse on varmaankin poikennut oikein selvänäkijällä kysymässä sijoitustaan vaaleissa - mistä muusta moinen yliegoistinen yltiösuperitsevarmuus voisi olla peräisin...

        Käsittääkseni Pave on jonkinsortin steinerilainen elämänkatsomukseltaan. Tässä valossa jonkun kristityn ihmisen, kuten Pihon kannatus Värysen kohdalla ihmetyttää. Paavolta kun ei luonista edes Jumalan siunauksen toivotus, vaikka muiden ehdokkaiden mukaan se on ihan tavallista Suomessakin. Eikä luonistanut suun liikuttaminenkaan, kun piti yhteisvirttä laulaa kirkon vaalitilaisuudessa.

        Jos Pave siis on tarkoitettu Suomea johtamaan, niin tuskin ainakaan muuhun kuin suoraan suden suuhun. Eikös Suomelle joku profeetta povannutkin ankeita ja yksinäisiä vuosia tulevaksi lähiaikoina....?

        Väyrynen diggaa antroposofiajattelija Reijo Vileniusta mutta ei tämä nyt hänestä vielä antroposofia tee.


      • totuus toinen
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Väyrynen diggaa antroposofiajattelija Reijo Vileniusta mutta ei tämä nyt hänestä vielä antroposofia tee.

        Piho sai mitä halusi,uskottavuus meni.joka uniinsa uskoo se varjoansa pelkää. ei kannata levitellä muidenkaan unia.


    • missä totuus?

      Oikeasti olisi Väyryselle tullut yli 40% äänisaalis, mutta minkäs teet, kun jotkut tahot pääsevät harjoittamaan vaalivilppiä.

      Äänet tulisi olla julkisesti esillä, jotta kuka tahansa voisi tarkistaa omansa ja muidenkin äänet. Tällä tavalla toimittaessa vilpin harjoittaminen olisi aika toivotonta.

      Mitään käytännön hyötyä tuosta vaalisalaisuudesta ei ole, se vain antaa vilpintekijöille vapaat kädet manipuloida tulosta. Ainakin itse voisin oman äänestyslippuni laittaa vaikka torille näytille, mitä sitä suotta salailemaan.. ehkä haaviston äänestäjiä avoimuus voisi hävettää..

      • Maagiaa

        Joo, joillakin paikkakunnilla ennakkoäänestyksessä huomasin, että ennakkoäänikuoreen ei laitettu ääntä äänestäjän nähden vaan erikseen, kun äänestäjä oli lähtenyt (vanhempi henkilö) ja äänestysuurnia ei ollut esillä vaan lattialla pahvilaatikko, jonne kerättiin ne kuoret kai tai sujauttaa paikkaan, jota tarkkailijat ei näe ja sieltä alta ottaa jo valmiiksi esitäytetty lipuke joka on valmiiksi leimattu (leimasimia voi väärentää helposti), homma käy kuin taikurilta...? Eli kun äänestäjä oli lähtenyt, voidaan repiä se alkuperäinen ääni ja laittaa uusi ääni sinne kuoren sisälle ja sulkea... todella helppoa vilppiä vai mitä?

        Visio:

        Jos Niinistöstä tulee seuraava pressa, saamme ainakin öljyä arabimaista edelleen ja suhteet Natoon lähentyvät ja lainaa saadaan edelleen rikkailta sieltä. Kouluihin ja yliopistoihin tulevat lukukausimaksut. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät edelleen. Maastamuutto lisääntyy ja tilalle tulee rikkaita maahanmuuttajia ja siten Suomeen luodaan työpaikkoja, tosin ulkomailta virtaa halpatyövoimaa tänne ja suomalaiset ammattiliitot kärsivät jäsenkadosta.

        Jos Haavistosta tulee presidentti, ehkä vaihtoehtoiset energiayritykset kukoistavat ja metsureillekin olisi jälleen työtä, ydinvoimahankkeet menevät jäihin, öljy kallistuu pilviin ja myös ruoka, koska se on tuotettava ekologisesti (eli jälleen työtä lisää alkutuotantoon), kouluista uskonnonopetus muuttuu hyvän elämän opetukseksi, verot nousevat, koska sosiaalipalvelut ja koulutus kallistuvat luomuruuan takia... Monikulttuurisuus lisääntyy. Kirkoissa vihitään seksuaalisia vähemmistöjä. Kirkosta eroaminen kiihtyy. Monen kirkot tekevät konkurssin, koska ne joutuvat 23% alv-verolle kolehdeista, jos eivät allekirjoita että kannattavat seksuaalista tasa-arvoa.

        Suo siellä vetelä täällä?


      • tuhat ja yksi
        Maagiaa kirjoitti:

        Joo, joillakin paikkakunnilla ennakkoäänestyksessä huomasin, että ennakkoäänikuoreen ei laitettu ääntä äänestäjän nähden vaan erikseen, kun äänestäjä oli lähtenyt (vanhempi henkilö) ja äänestysuurnia ei ollut esillä vaan lattialla pahvilaatikko, jonne kerättiin ne kuoret kai tai sujauttaa paikkaan, jota tarkkailijat ei näe ja sieltä alta ottaa jo valmiiksi esitäytetty lipuke joka on valmiiksi leimattu (leimasimia voi väärentää helposti), homma käy kuin taikurilta...? Eli kun äänestäjä oli lähtenyt, voidaan repiä se alkuperäinen ääni ja laittaa uusi ääni sinne kuoren sisälle ja sulkea... todella helppoa vilppiä vai mitä?

        Visio:

        Jos Niinistöstä tulee seuraava pressa, saamme ainakin öljyä arabimaista edelleen ja suhteet Natoon lähentyvät ja lainaa saadaan edelleen rikkailta sieltä. Kouluihin ja yliopistoihin tulevat lukukausimaksut. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät edelleen. Maastamuutto lisääntyy ja tilalle tulee rikkaita maahanmuuttajia ja siten Suomeen luodaan työpaikkoja, tosin ulkomailta virtaa halpatyövoimaa tänne ja suomalaiset ammattiliitot kärsivät jäsenkadosta.

        Jos Haavistosta tulee presidentti, ehkä vaihtoehtoiset energiayritykset kukoistavat ja metsureillekin olisi jälleen työtä, ydinvoimahankkeet menevät jäihin, öljy kallistuu pilviin ja myös ruoka, koska se on tuotettava ekologisesti (eli jälleen työtä lisää alkutuotantoon), kouluista uskonnonopetus muuttuu hyvän elämän opetukseksi, verot nousevat, koska sosiaalipalvelut ja koulutus kallistuvat luomuruuan takia... Monikulttuurisuus lisääntyy. Kirkoissa vihitään seksuaalisia vähemmistöjä. Kirkosta eroaminen kiihtyy. Monen kirkot tekevät konkurssin, koska ne joutuvat 23% alv-verolle kolehdeista, jos eivät allekirjoita että kannattavat seksuaalista tasa-arvoa.

        Suo siellä vetelä täällä?

        Väinämö tai Olavi , ovat yhtä vahvoja nimiä Suomessa kuin Paavokin, mutta mummo unessaan ei niitä muistanut.
        Paavot ovat historiassamme ja nykyisyydessäkin kohdanneet kovia aikoja elämässään ja siitä kuolimatta äidit tuota nimeä suosivat esi-isien muistojen tähden.
        Ei aina homoja ole kivitetty hengiltä, siispä nytkin lienee parasta toimia Raamatun sanan vastaisesti ja jättää se ensimmäinen kivikin heittämättä.

        Sillä on han mahdollista jotta "PYHÄ RAAMATTU " sanonta on keksitty uskontopolitiikan voiton huumassa ja vastustajat nujerrettu väkivalloin?

        Onhan mahdollista jotta Raamattua kirjoittava henkilö on kirjoittanut tekstinsä puutteellisen tai väärän tiedon ja uskonsa varassa.

        Kansa valitkoon Väinämön tai Olavin ja Mummon Jeesus ennustelulle häpeät !


      • Toinen realisti.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Väinämö tai Olavi , ovat yhtä vahvoja nimiä Suomessa kuin Paavokin, mutta mummo unessaan ei niitä muistanut.
        Paavot ovat historiassamme ja nykyisyydessäkin kohdanneet kovia aikoja elämässään ja siitä kuolimatta äidit tuota nimeä suosivat esi-isien muistojen tähden.
        Ei aina homoja ole kivitetty hengiltä, siispä nytkin lienee parasta toimia Raamatun sanan vastaisesti ja jättää se ensimmäinen kivikin heittämättä.

        Sillä on han mahdollista jotta "PYHÄ RAAMATTU " sanonta on keksitty uskontopolitiikan voiton huumassa ja vastustajat nujerrettu väkivalloin?

        Onhan mahdollista jotta Raamattua kirjoittava henkilö on kirjoittanut tekstinsä puutteellisen tai väärän tiedon ja uskonsa varassa.

        Kansa valitkoon Väinämön tai Olavin ja Mummon Jeesus ennustelulle häpeät !

        No niin.

        Presidenttiehdokas Paavo Väyrynen jäi kolmanneksi eikä siis päässyt toiselle kierrokselle.

        Tämäkin siis osoittaa sen,ettei näissäkään suhteissa kannata luottaa mihinkään uni-tai muihin näkyihin tai vaikkapa ennustuksiin.

        Voidaan siis sanoa,ettei kyseinen henkilö ollut J-lan asettama ja hyväksymä ehdokas.

        Kuten eivät myöskään ne kaksi muuta,joista toisesta tulee Suomen seuraava presidentti ainakin kuuden vuoden ajaksi.

        Olisi todella kornia ajatella myös niin,että toinen näistä ehdokkaista olisi se J-lan todella valitsema henkilö Suomen seuraavaksi presidentiksi.

        Tosiasiaksi jää kuitenkin se,että olivat kyseessä mitkä tahansa vaalit missäpäin maailmaa tahansa,niiden lopullisia tuloksia ei etukäteen päätetä missään vaikkapa taivaallisessa vaalikomiteassa.

        Nekin kun ovat täysin maallisia asioita.


    • Rintamaveteraani

      Valtakunnassa kaikki hyvin. STOP
      Väyrystöliitto kaadettu. STOP
      Antikristus vetäytyy kohti jalasmökkiänsä. STOP

      • KTS (Ei kirj.)

        Väyrysellä on toki mahollisuudet kuuden vuoden välein tuikata jatkossakin, joten rukoilkaamme...:O


      • tuhat ja yksi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Väyrysellä on toki mahollisuudet kuuden vuoden välein tuikata jatkossakin, joten rukoilkaamme...:O

        >>> Väyrysellä on toki mahollisuudet kuuden vuoden välein tuikata jatkossakin, joten rukoilkaamme...:O >>>

        Aivan , - NYT vasta hokasin niin hän se onkin , - eikhän sitä Suomen pelastamista nyt vielä ollutkaan, ei kenenkään tarvitse Suomea pelastaa juuri tällä hetkellä !

        Olemme vasta rilluttelemassa velkarahoilla ja kupla kasvaa kasvamistaan rahapusseissamme.

        Joten Jouko Pihon julkituoma MUMMON ennustus , on jo osittain toteutunut kun Paavoa ei valittu toiselle kierrokselle näissä vaaleissa ja sen lisäksi tuo Paavo ja Väyrynenkään ei ole kovin harvinainen nimi Suomenmaassa niin ehkä jos ei tämä Paavo niin joskus saman niminen vaikka myöhemmin.

        Osittain toteutunut siksi jotta Paavo on ollut pressakilvassa jo kolme kertaa, miksipä ei neljättä kertaa ?

        KOKO KANSAN PAAVO !
        Ja saattaa se Paavo V. saada tällä toisellakin kierroksella huomattavan äänisaaliin , - mutta ne äänet hyljätään !


    • kyllästynyt.

      Mistä kummasta tälläsiä Jouko Pihoja ilmaantuu? Toivottavast äijä ei enää täälä uniaan selittele.

      • tuhat ja yksi

        >>> Mistä kummasta tälläsiä Jouko Pihoja ilmaantuu? Toivottavast äijä ei enää täälä uniaan selittele. >>>


        - Näitähän pitää olla ,jotta ymmärtäisimme ettei unilla ole mitään tekemistä tulevaisuuden tietämyksen kanssa.

        - Näitähän pitää olla jotta ymmärtäisimme Raamatun olevan ihmisten kirjoittama.

        - Näitähän pitää olla, jotta tulisimme tietämään kertomuksen Jeesuksesta olevan uskontoa , eikä todellista totta.

        Loppujen lopuksi vain osa ihmiskunnasta uskoo tuollaisiin Pihon levittelemiin ennustuksiin ja jos yleisen tiedon määrää saamme lisätyä maailmasa niin uskomukset vähenevät entisestään.

        Paavohan on merkittävä poliitikko kaikesta huolimatta , virheineenkin, joita me kaikki muutkin ihmiset teemme.


    • Inhottava realisti

      Näyttää olevan vaikeaa joillekin ymmärtää, että presidentillä EI juurikaan ole enää sisäpoliittisia valtaoikeuksia.

      Nimim. Maagiaa veti kyllä "pohdinnallaan" pohjat.

      • Oikea realisti

        Inhottava realisti= todella inhottava muttei realisti.


      • Inhottava realisti
        Oikea realisti kirjoitti:

        Inhottava realisti= todella inhottava muttei realisti.

        Kas. Realistit tässä osiossa vain lisääntyvät.

        Kerrohan nyt nopeasti se, MIKÄ osa vaikkapa edellisessä tekstissäni EI ollut realistista.


      • tuhat ja yksi
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Kas. Realistit tässä osiossa vain lisääntyvät.

        Kerrohan nyt nopeasti se, MIKÄ osa vaikkapa edellisessä tekstissäni EI ollut realistista.

        No vähemmistö sukupuolisuuden omaavien vihkiminen / siunaaminen kirkoissamme Kristilliseenavioliittoon.
        ( tai siihen eri sanakääntein yhdistyen mieheksi ja mieheksi / naiseksi ja naiseksi , antaen samat oikeudet kuin heteropareillakin on,- lainsäädännön tulkinta tuon tapahtuman sitten vahvistaa vasta tasavertaiseksi kaikilla.)

        Kirkko/ seurakunnat ja uskonnolliset yhteisöt ovat bisnes/ bisnes, - siinä missä muutkin yritykset .
        Eroituksella jotta uskonto myy tyhjiä lupauksia ja näin ei joudu tuotevastuu lain kanssa minkäänlaisin tekemisiin, saa valehdella mitä ja miten vain kun sen tekee uskonnon nimissä.

        Jatko pressan vaalaissa voisi nostaa seille Niinistön "KOTI USKONTO JA ISÄNMAA" ?
        Ja Haaviston kohdalla, onko HOMOUS SYNNYNÄISTÄ,
        - vai niin kuin uskovat väittävät opittua ja lapsuuden raumojen synnyttämää ?


    • Vamalan julittu.

      Vieläkö aloittaja toimii Paavo Väyrysen hyväksi vai onko oma etu kenties jo mennyt sellaisen toiminnan edelle?

    • sivustalainen

      Keskusta pettää aina.

    • Nostelijako

      Miten toimii näiden vanhojen ketjujen esille nostaja. Eikö näin lämpimänä talvipäivänäkään löydy muuta ajankulua?

    • Sittenkin jos osa..

      En tiedä mistään mitään, mutta lukiessani aloitusta, profetiaa siitä, Pyhä Henki kosketti väkevästi. Siispä, jotain totta siinä mummon profetiassa täytyy olla. Näin ymmärrän.

    • Hmm...

      Villi arvaus; mummo oli kepulainen? Ihan varma en ole, mutta jotenkin vaikuttaa siltä...

      • Juu..

        Tuossa ei varmasti ole mitään arvaamista, ja viestin muu osa on sitten jälkeenpäin kirjoitettua kokoomuksen vastustajan hourintaa joka on omasta mielestään kovakin uskovainen. Huru mikä huru, paljon ei voi vaatia.


    • Kankkunen.

      Toinen villi arvaus:Jospa se oli pelkästään vain krapulainen?

    • Savolaisen mummon 1980-luvulla saama profetia, että Paavo Väyrysestä tulee Suomen presidentti, on taas lähempänä toteutumistaan nyt, kun Väyrynen ilmoitti eilen, että hän pyrkii neljännen kerran presidentiksi, tällä kertaa valitsijayhdistyksen kautta.

      • jämerä.mies

        Juu ei siinä mitään valitaan vaan Väyrynen.


    • alaman.meedio

      Kyllä nyt jänskättää, saammeko maita palasina Venäjälle luovuttavasta kommarin jälkeläisestä (aikataulullisesti myöhässä) Presidentin, kuten Piho toivoo ja ennustelee..

    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009650571.html

      Politiikka|Presidentinvaalit

      Paavo Väyrynen pyrkii presidentiksi valitsija­yhdistyksen kautta
      Paavo Väyrynen on ollut aiemmin presidenttiehdokkaana neljä kertaa.

      12.6. 15:33 | Päivitetty 12.6. 17:47

      PITKÄAIKAINEN keskustavaikuttaja Paavo Väyrynen kertoo pyrkivänsä presidenttiehdokkaaksi valitsijayhdistyksen kautta.

      ”Lupaudun asettumaan valitsijayhdistyksen ehdokkaaksi tulevissa presidentinvaaleissa ja annan kannattajilleni luvan käynnistää kannattajakorttien kerääminen ehdokkuuteni varmistamiseksi”, Väyrynen kirjoittaa tiedotteessaan.

      Väyrynen kirjoittaa, että hän olisi halunnut pyrkiä keskustan ehdokkaaksi, mutta se ei hänen mukaansa ollut mahdollista.

      ”Olin valmis käymään ehdokkuudesta puolueen sisäisen esivaalin. Sitä ei kuitenkaan järjestetty.”

      Keskustan ohjesäännön mukaan jotta esivaaliin voi päästä mukaan, tulee ehdokkaasta olla kolmen piirijärjestön tai 20 perusjärjestön esitykset. Aikaa esitysten tekemiselle on heinäkuun loppuun.

      Väyrysen mukaan hänen kampanjakorttiensa kerääminen alkaa lähipäivinä. Ehdokkuuteen vaaditaan 20 000 allekirjoitettua kampanjakorttia.

      Väyrysen tukiyhdistys on nimeltään Suomen linja ry.

      KESKUSTAN presidenttiehdokas ei ole vielä selvillä, mutta Suomen Pankin pääjohtajan Olli Rehnin kampanjaa varten on perustettu kannatusyhdistys.

      Väyrynen kirjoittaa tiedotteessaan, että hän ja Rehn eivät ole jakaneet samaa käsitystä esimerkiksi Euroopan unionista ja Natosta, eikä Väyrynen tästä syystä tue Rehnin mahdollista ehdokkuutta.

      Väyrynen on ollut presidenttiehdokkaana aiemmin neljä kertaa. Vuosina 1988, 1994 ja 2012 hän oli keskustan ehdokas, ja vuoden 2018 vaaleissa hän oli ehdolla valitsijayhdistyksen kautta.

      Väyrynen kirjoittaa jättäytyvänsä kampanjan ajaksi sivuun keskustan puoluehallituksen työstä. Kaikkeen muuhun puoluetoimintaan hän kirjoittaa osallistuvansa edelleen normaalisti.

      Toistaiseksi presidenttikisaan ovat Väyrysen lisäksi lähteneet vihreiden Pekka Haavisto, joka pyrkii ehdolle valitsijayhdistyksen kautta, ja Liike Nytin Hjallis Harkimo.

      -----------------

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paavo-vayrynen-pyrkii-presidentiksi-viidetta-kertaa-mahdollisuudet-tulla-valituksi-ovat-nyt-hyvat-alan-vahitellen-olla-oikean-ikainen/8755976

      Paavo Väyrynen pyrkii presidentiksi viidettä kertaa: "Mahdollisuudet tulla valituksi ovat nyt hyvät – alan vähitellen olla oikean ikäinen"

      JULKAISTU 14.08.2023 08:57
      MTV kutsuu syksyn mittaan presidenttiehdokkaita haastatteluun. Toisena vuorossa oli politiikassa jo vuosikymmeniä mukana ollut, niin lukuisten hallitusten ministerinä kuin keskustan johdossa ja europarlamentissa toiminut Paavo Väyrynen.

      Paavo Väyrynen pyrkii presidenttiehdokkaaksi nyt viidettä kertaa, tällä kertaa valitsijayhdistyksen kautta. Väyrynen uskoo mahdollisuuksiinsa menestyä presidenttikisassa.

      – Mahdollisuudet tulla valituksi ovat nyt hyvät. Ja toisaalta minähän alan vähitellen olla oikean ikäinen. Olen nuorempi kuin Donald Trump ja paljon, paljon nuorempi kuin Joe Biden, Väyrynen sanoo.

      Alun perin Väyrynen olisi halunnut pyrkiä presidentiksi keskustan ehdokkaana ja oli valmis esivaaliinkin.

      – Uskon, että olisin voittanut sen esivaalin – sitä ei järjestetty. Kun kävi ilmi, että esivaalia ei tule, ilmoittauduin valitsijayhdistyksen ehdokkaaksi.

      Keskusta on virallisesti asettunut tukemaanOlli Rehniä, joka Väyrysen mukaan on sekä ulko- että turvallisuuspolitiikassa täysin eri linjoilla kuin hän.

      • Anonyymi

        Kritisoi Venäjä-linjan jyrkkyyttä

        Väyrynen kirjoitti aiemmin blogissaan, että hänen mielestään Suomen pitäisi avata keskusteluyhteys Venäjän kanssa.

        – Pitäisi toimia niin kuin Sauli Niinistö toimi aikaisemmin. Hänhän vuoden 2014 (Krimin miehityksen) jälkeen piti yhteyksiä Venäjään hyvinkin paljon, vaikka oli yhteinen suositus, että vältetään yhteydenpitoa, Väyrynen sanoo.

        – Venäjän hyökkäyksen jälkeenkin oli vielä puhelinkeskustelu maaliskuulla. Sitten toukokuulla viimeisessä puhelinkeskustelussa Niinistö ilmoitti, että Suomi liittyy Natoon, mutta korosti, että rajanaapuruuteen liittyvät käytännönasiat hoidetaan asianmukaisesti. Mutta ei ole ollut mitään yhteyksiä sen jälkeen, ei presidentin tasolla, ei ulkoministerin tasolla. Kyllähän Ranskan presidenttikin pitää yhteyksiä Venäjään, ja monet muut.

        Lue myös: MT:n presidenttikysely: Pekka Haavisto selvässä kärjessä ennen Mika Aaltolaa
        Väyrynen kritisoi myös sitä, että Suomi on pannut Venäjän vastaisia pakotteita täytäntöön "kaikkein voimakkaimmin".

        – Suomen linja on ollut hyvin jyrkkä. Se on ollut hyvin lähellä Baltian maiden ja Puolan linjaa.

        – Pitkän rajan ja naapuruuden takia meillä olisi syy olla joustavampi näissä asioissa, Väyrynen sanoo.

        Väyrysen mielestä Suomen Nato-jäsenyys oli "historiallinen virhe".

        – Olin sitä mieltä, että ei olisi pitänyt liittyä. Päätöksentekoa olisi pitänyt lykätä rauhallisempaan ajankohtaan. Mutta kun päätös on tehty, niin pulinat pois.

        Lue myös: Politiikan tutkija kuvaa Mika Aaltolan kampanja-avauksen tyyliä populistiseksi – hän on korostanut omaa erityisyyttään

        Menneisyyden ehdokas?

        Väyrysen linjauksien ja hänen pitkän poliittisen historiansa takia moni mieltää hänet niin sanotusti menneisyyden ehdokkaaksi. Väyrynen itse sanoo katsovansa tulevaisuuteen ja edustavansa "aidosti keskustalaista linjaa", jonka taakse kansa on koottavissa.

        – Olen joutunut tässä matkan varrella aikamoisen taistelun keskipisteeseen ja kovien iskujen kohteeksi, ja sen takia minun maineeni tai imagoni on ehkä toisenlainen.

        – Mutta kunhan ihmiset saavat tietää totuuden, niin uskon, että saan laajojen kansalaispiirien kannatuksen, pääsen toiselle kierrokselle ja voitan sen.


    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009815644.html

      Ulkomaat|Valko-Venäjä

      Puola, Latvia ja Liettua aikovat sulkea Valko-Venäjän rajansa, jos Wagner-sotilaat aiheuttavat ”kriittisen välikohtauksen”

      Viro, Latvia, Liettua ja Puola vaativat Valko-Venäjää karkottamaan venäläiset palkkasotilaat maaperältään.

      16:35
      RAJAT Valko-Venäjän kanssa pannaan tyystin kiinni, jos venäläiset Wagner-palkkasotilaat aiheuttavat Puolan, Latvian tai Liettuan rajalla ”kriittisen välikohtauksen”, ilmoitti Puolan sisäministeri Mariusz Kamiński maanantaina Varsovassa.

      Kamiński puhui yhteisessä tiedotus­tilaisuudessa Viron, Latvian ja Liettuan sisäministerien kanssa.

      ”Me vaadimme hallinnolta Minskissä, että Wagner [palkkasotilasryhmä] poistuu maasta välittömästi, ja että laittomat siirtolaiset poistuvat rajaseuduilta välittömästi ja heidät lähetetään takaisin kotimaihinsa”, Kamiński sanoi Reutersin mukaan.

      PUOLA ja Baltian maat ovat huolissaan Wagner-palkkasotilaista, jotka saapuivat tänä kesänä Venäjältä Valko-Venäjälle itsevaltaisen presidentin Aljaksandr Lukašenkan kutsusta. Valko-Venäjälle siirtyneillä palkkasotilailla on runsaasti taistelukokemusta Venäjän hyökkäyssodasta Ukrainassa.

      ”Jos tulee kriittinen välikohtaus, me ryhdymme välittömästi vastatoimiin”, Kamiński sanoi.

      ”Kaikki tähän mennessä avatut rajanylityspaikat suljetaan.”

      Kamiński puhui ilmeisesti paitsi Puolan, myös Latvian ja Liettuan puolesta. Virolla ei ole rajaa Valko-Venäjän kanssa.

      WAGNER-PALKKASOTILAITA on Valko-Venäjällä ehkä tuhansia. Lukašenka sanoi vastikään maassa olevan 10 000 wagnerilaista.

      ”Osa näistä tuhansista on rikollisia, jotka vapautettiin Venäjän vankiloista vastineena lupauksesta lähteä taistelemaan Ukrainaan”, Kamiński sanoi uutistoimisto AFP:n mukaan.

      Kamiński huomautti, että taistelijoita syytetään rikoksista ihmisyyttä vastaan.

      PUOLALLA, Latvialla ja Liettualla on jo entuudestaan kärhämää Valko-Venäjän kanssa.

      Ne syyttävät Lukašenkaa siirtolaisten valjastamisesta poliittisiin tarkoituksiin. Valko-Venäjältä on pyrkinyt länsirajojen yli ihmisiä etenkin Lähi-idän ja Afrikan maista.

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/miekka-suomelle/2023/07/14/ollaanko-lahella-taman-profetian-tayttymista/

      14.7.2023

      Ollaanko lähellä tämän profetian täyttymistä?
      Merilapin mission profetia helmikuussa 2009

      Sanoma, joka koskee Suomen hallitusta.

      Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila.

      Myöhemmin torstaina (siis mission ajankohtana saatu) tähän samaan asiaan saatiin lisää selvennystä. Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.

      Torstaina rukouskokouksessa 29.1.2009 Jumala antoi pastorin kautta myös kuvan, joka oli Latvian ja Liettuan rajalta n. 30 km.

      Asiaan liittyy jotain sotilaallista, koska kuvassa oli kolme panssarivaunua. Alkuun uutisointi tapahtuu ainoastaan Venäjällä ja hiukan myöhemmin myös muualla.

      (Liittyykö tapahtuma Venäjällä esiintyviin mielenosoituksiin? Putin on syntyjään ilmeisesti tuolta alueelta.) Tämä tapahtuma aktivoi myös tapahtumat, jotka nopeuttavat pimeyden lisääntymistä. Pimeyden verho oli jo Pietarin yllä.

      Lisäksi Suomen hallituksessa tapahtuvaan sekaannukseen ja hämminkiin tuli lisää valaistusta. Sopimus jonka kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet, päätöksen alkulähde on pimeydestä ja syvyydestä. (Vanhanen on teosofi ja Katainen vapaamuurari?) Tulee suuri hämminki Suomeen.

      Päättäjät antavat ristiriitaisia määräyksiä ja ohjeita ja välillä ei tiedetä kuka maata johtaa. Tänään tuleva määräys kumotaan huomenna ja maassa on poikkeustila.

      Jarmo jatkaa: Uskoisin, että tämä tilanne voisi johtaa tämän hallituksen kaatumiseen ja täysin jumalattoman demari- vihervasemmistoisen hallituksen paluuseen. Sen jälkeiseen aikaan ja siitä aiheutuvien asoiden kautta kansan nouseminen todella kapinaan tätä vastaan.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Risto Arhon profetia 6.12.1979

      KANSANI, KANSANI, SANOO HERRA, varustaudu sisäisesti.

      KATSO kansani tarkoin eteesi. Myrskypilvet ovat lähestymässä.

      Avaimet ovat jo valmiina toimintaan.

      KATSO, myrskytulvat ja kaikenlaiset vaikeudet lähtevät liikkeelle.

      ITÄINEN RUUTITYNNYRI ON VALMIINA.

      KATSO, kaikki on valmiina suorittamaan tuomionsa.

      On Hengen johto varjella teitä. Minun kansani!

      Sen tähden ottakaa tarkka vaari ajastanne ja tehtävästänne.

      OLKAA VALMIIT NOPEASTI JA RUTOSTI TOIMINTANNE SUORITTAMAAN: Katso, tulee aika, jolloin teille tulee hyvin vaikeaksi suorittaa evankeliumin työtä.

      Tämä maa on joka puolelta saarrettavissa ja saarretaan.

      Ei ole paikkaa missä on turvallisuutta, missä on lepohetkeä. Kaikkialla vuotaa jumalattomien ja osaksi myös vanhurskasten veri.

      Sen tähden pitäkää itsenne puhtaana kaikesta vihasta, kaikesta kaunasta ja katkeruudesta.

      Sillä Jumala ei ole kutsunut meitä vihaan, vaan rakkauteen ja hyviin tekoihin.

      Pitäkää itsenne Kristukselle avoimena kuin avattu kirja ja olkoon teidän sydämenne kuin kuiva sieni, joka vetää Kaikkivaltiaan siunaukset ja sanomat
      vastaanottaa, ollessanne Hänelle kuuliaiset.

      Tästä maasta karkotetaan myös ihmisiä, ennen kuin kaikki on päättynyt.

      Vainot kylvävät tuhoaan tämän kansan elämään.

      KATSO, maa ja rakennukset monissa paikoissa pian palavat. Ihmiset menettävät turvallisuutensa ja kaikkialla on kuolemaa.

      Joka puolelta tulee sotaväkeä: Tulee Turun kautta, tulee lännestä. Katso, katso, tulee myös Helsinkiin nousemaan sotavoimia.

      Eikä ole sitä paikkaa, missä ei maatanne piiritettäisi.

      Sen tähden: Valmistautukaa kohtaamaan Jumalanne.

      Herra tulee kääntämään tämänkin taistelun osittain kansansa onneksi.

      KATSO, maa jaetaan mittanuoralla keskeltä Suomea. Suurempi osa Suomesta jää idälle.

      Vedetään raja!

      KATSOKAA, että olette omalta puoleltanne valmiina julistamaan evankeliumia!

      Sillä katso, länsi on vielä saava oikeuden ja uskonnonvapauden.

      KATSO, Itä-Suomi joutuu pimeäksi ja mustaksi.

      Siellä alkaa kristittyjen vaino.

      Sen tähden olkaa uskollisia Herralle. Ja tehkää minkä voitte tehdä ennen kuin myrsky puhkeaa!

      HERRA SANOO: Te olette todella lähestymässä vaikeinta aikaa.

      Tämä turvallisuus ja hyvinvointi, mikä nyt on, tulee kestämään enää vain hetken.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Tiina Nenosen näky muutaman vuoden takaa

      Olen saanut hengessä kehotuksen laittaa juuri nyt esille erään näyn, joka näytettiin muutama vuosi sitten.

      Näyssä Suomen presidenttinä oli Sauli Niinistö. Hän ilmoitti tiedotusvälineissä

      - jotenkin sivumennen, vähätellen ettei syntyisi mitään kohua - että Raamatun merkityksen tulisi olla sama kuin muidenkin TARUKIRJOJEN.

      Niinistön mielestä oli VANHANAIKAISTA, että Raamattua tulkittiin Jumalan Sanana.

      Hän painotti, ettei Raamattuja takavarikoitaisi, mutta se olisi vain "kirja kirjojen joukossa".

      Niinistö siis kielsi Raamatun PYHYYDEN ja JUMALISUUDEN.

      Koetelkaa tämäkin näky hengessänne.


      ----------------

      31.8.2023

      Uskovan naisen uni Raamatun merkityksen mitätöimisestä

      Vuosia sitten näin unen, jossa eteeni näytettiin televisio, jossa Sauli Niinistö oli antamassa lausuntoa. Siinä hän sanoi suunnilleen näin: ”Raamattuja ei toki kielletä, mutta sen merkitys on enää sama kuin muidenkin tarukirjojen.”

      Tämä on nyt ollut mielessä Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana. Toivon todella, ettei uni käy toteen. Käykö niin, että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin saa tämän Raamattuun ja sananvapauteen liittyvän oikeudenkäynnin ratkaistua Raamatun pyhyyden mitätöimiseen?

      Jumala armahtakoon Suomen maata!

    • Anonyymi

      Iltalehti 20.12.2023:

      "Paavo Väyrynen ei pääse ehdolle

      Paavo Väyrynen (kesk) ei onnistunut saamaan kasaan 20 000 kannattajakorttia, mikä on presidentinvaalissa minimimäärä kerättyjä kortteja valitsijayhdistyksen ehdokasehdokkaalle.

      Väyrynen julkisti keskiviikkona hänen valitsijayhdistyksensä viestin Helsingin vaalipiirilautakunnalle.

      – Kiitämme Helsingin vaalipiirilautakuntaa siitä, että meille tarjoutui tilaisuus täydentää ehdokashakemustamme toimittamalla lisää kannatuskortteja. Joudumme kuitenkin ilmoittamaan, että emme tässä onnistuneet, Väyrysen valitsijayhdistys viestittää."

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ccef5f7a-89f2-40d0-9c16-2e0c3156708d

      Jouko Piho voisi nyt tulla julkisuuteen ja tunnustaa olleensa väärä profeetta. Väyrysen poliittinen ura on ohi. Väyrysestä ei koskaan tullut presidenttiä.

      • Anonyymi

        Osaako Jouko muka hävetä. Jumalan syyksi laittaa tämänkin, kun ei saanut tahtoaa tapahtumaan ja Joukolle ilmoittamaansa toteutumaan. Eihän Jouko voi väärässä olla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe