Mitäs mieltä Jehovan todistajat, puoli sellaiset, ja ei-sellaiset, jos pitäisi omalla nimellä kirjoittaa, niin kirjoittaisitko, ja jos kirjoittaisit niin rohkenisitko kirjoittaa samalla tavalla millä olet kirjoittanut?
Omalla nimellä?
6
101
Vastaukset
- anonyymi kirjoittaja
Kirjoittaisitko itse? Ja jos vastaat kyllä, miksi kirjoitat rekkaamattomana?
- 1.9
no voihan se olla että vähän tarkemmin tulisi mietittyä mitä kirjoittaa
nyt kun on mahdollisuus nimettömänä kirjoittaa, niin siinä on kyllä houkutus laukoa sellaista mitä ei ehkä omalla nimellään rohkenisi lausua, ja välillä tulee kyllä sanottua sellaista mitä katuu sitten myöhemmin
- sivustakuulija
Kesällä Vartiotornissa
seurakunnissa ääneen tutkittava artikkeli
sanoi,
etteivät tosi kristityt surffaile luopioiden sivustoilla
saati niitä kommentoi.
Joten oikeilta todistajilta kommentteja turha odottaakaan..? - hyvät tavat tallessa
Olen nähnyt että todistajat omilla moderoiduilla saiteillaan kirjoittavat omalla nimellään ja kasvoillaan, moni.
Osa rekattuja vain nimimerkillä kun jossainpäin maailmaa jopa facebook on synnillistä, eikä tahdota heikkoja kompastuttaa... ;D
Jutut on kyllä siistiä kieltä ja toisiaan kannustavia,
mielipiteitä ja keskustelua..
Kenttäkokemuksia sekä huippumokia( Salillakin) joita voi jälkikäteen nauraa vaikkei silloin olisi naurattanutkaan...
Ei yhtään ilkeämielistä, vaan hyväntahtoista huumoria, kertovat OMIA mokiaan enimmäkseen. Miksi vaadit,että muiden pitäisi tänne kirjoittaa omalla nimellään?Kyllä on vaatimuksia.Nyt sitten sanot,että se oli vain kysymys ei vaatimus.Näinhän se menee.Ettei vain kyseessä olisi uteliaisuus toisen ihmisen persoonasta.Elikkä,
kuka kirjoittaja on.- seiskatussu
Seiskan lukijat tahtoo tirkistellä toisten ihmisten elämää,
oma on niin tasapaksua
Täähän on seiskan julkaisijan saitti....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html174801- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531