Omalla nimellä?

1.19

Mitäs mieltä Jehovan todistajat, puoli sellaiset, ja ei-sellaiset, jos pitäisi omalla nimellä kirjoittaa, niin kirjoittaisitko, ja jos kirjoittaisit niin rohkenisitko kirjoittaa samalla tavalla millä olet kirjoittanut?

6

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi kirjoittaja

      Kirjoittaisitko itse? Ja jos vastaat kyllä, miksi kirjoitat rekkaamattomana?

      • 1.9

        no voihan se olla että vähän tarkemmin tulisi mietittyä mitä kirjoittaa

        nyt kun on mahdollisuus nimettömänä kirjoittaa, niin siinä on kyllä houkutus laukoa sellaista mitä ei ehkä omalla nimellään rohkenisi lausua, ja välillä tulee kyllä sanottua sellaista mitä katuu sitten myöhemmin


    • sivustakuulija

      Kesällä Vartiotornissa
      seurakunnissa ääneen tutkittava artikkeli
      sanoi,
      etteivät tosi kristityt surffaile luopioiden sivustoilla
      saati niitä kommentoi.

      Joten oikeilta todistajilta kommentteja turha odottaakaan..?

    • hyvät tavat tallessa

      Olen nähnyt että todistajat omilla moderoiduilla saiteillaan kirjoittavat omalla nimellään ja kasvoillaan, moni.
      Osa rekattuja vain nimimerkillä kun jossainpäin maailmaa jopa facebook on synnillistä, eikä tahdota heikkoja kompastuttaa... ;D

      Jutut on kyllä siistiä kieltä ja toisiaan kannustavia,
      mielipiteitä ja keskustelua..
      Kenttäkokemuksia sekä huippumokia( Salillakin) joita voi jälkikäteen nauraa vaikkei silloin olisi naurattanutkaan...
      Ei yhtään ilkeämielistä, vaan hyväntahtoista huumoria, kertovat OMIA mokiaan enimmäkseen.

    • Miksi vaadit,että muiden pitäisi tänne kirjoittaa omalla nimellään?Kyllä on vaatimuksia.Nyt sitten sanot,että se oli vain kysymys ei vaatimus.Näinhän se menee.Ettei vain kyseessä olisi uteliaisuus toisen ihmisen persoonasta.Elikkä,
      kuka kirjoittaja on.

      • seiskatussu

        Seiskan lukijat tahtoo tirkistellä toisten ihmisten elämää,
        oma on niin tasapaksua
        Täähän on seiskan julkaisijan saitti....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe