lemmikkisi. Palvelisin sinua ja tekisin mitä käskisit. Olisin talutushihnassasi.
Tahtoisin olla
12
289
Vastaukset
- pervompi
pervo
- Saman arvoisia
No huh! Ei kai nyt ihan noin sentään....
- Tämän on pakko olla
PROVO!!!
- ei poikkea muista
..tämänKIN
- :D
Yleensä se kyllä menee just toisinpäin. :)) Lemmikki saa kaikki herkut ja viettää kissanpäiviä. Mikäs siinä olis ollessa. Ja sitäpaitsi kumpi se oikein ohjaa siinä hihnan päässä. :)
- ap
Niimpä :) Hän sitä ohjaisi. Olen niin kyllästynyt elämääni! Joku voisi saada minut aisoihin, ei tästä tule muuten yhtään mitään... Edellisessä elämässä olin kai Kleopatran "temppeli poika" tai vastaava :D
- panta ja hihna
Tervetuloa.Pidän susta hyvää huolta lemmikki.
- tykkäisitkö?
olenhan kova emäntä komentamaan ja pidän hihnan välillä tosi tiukilla :D
- kuule emäntä
keltä sä kysyt tota ?
- ap
Tykkäisin siitä niin paljon, että loppu elämä siinä menisi :)
- tykkäisitkö?
ap kirjoitti:
Tykkäisin siitä niin paljon, että loppu elämä siinä menisi :)
mmmm....minä tykkäisin sinua kouluttaa ;)
- ap
tykkäisitkö? kirjoitti:
mmmm....minä tykkäisin sinua kouluttaa ;)
Minä haluaisin sitä niin, että hän kouluttaisi minusta sellaisen miehen, niinkuin kuuluu olla. Kiva että tykkäisit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710