Yhdessä kuuta.Jookosta?uuuuuuuuuuuuuouooououuuouuuu
Hyviä unia!
http://www.youtube.com/watch?v=S4PSamAKWGk&feature=related
Ulvotaan kaikki
11
127
Vastaukset
- susilampaanvaatteis
avaa ikkuna ja ulvo kuuta. Uskallatko?
- :P
ohoh. Löytypäs kivoja peppuja viereisestä valikosta.
- ei epäilystä
Na ma arvasin taman,että sä tykkäät katella :)
ei epäilystä kirjoitti:
Na ma arvasin taman,että sä tykkäät katella :)
No niinpä! Uskallan sen tänne nimettömästi ilmaista, et naisessa ulkoisesti seksikkäintä on hyvä peppu.
ps. joku varmaan tunnistanut, kun saan niin kieroja katseita ulkona liikkuessa. :(
Voihan harmi. Toivotaan ettei kukaan pahasti ole pahoittanut mieltään tai ole hänen arvomaailmaa loukannut. - Naisessa kyllä
:P kirjoitti:
No niinpä! Uskallan sen tänne nimettömästi ilmaista, et naisessa ulkoisesti seksikkäintä on hyvä peppu.
ps. joku varmaan tunnistanut, kun saan niin kieroja katseita ulkona liikkuessa. :(
Voihan harmi. Toivotaan ettei kukaan pahasti ole pahoittanut mieltään tai ole hänen arvomaailmaa loukannut.mun mielestä on kaikkein seksikkäintä juuri pimpin seutu. Ja siinä pitää olla karvoitusta tietysti!
Naisessa kyllä kirjoitti:
mun mielestä on kaikkein seksikkäintä juuri pimpin seutu. Ja siinä pitää olla karvoitusta tietysti!
Niin se harvemmin näkyy päälle päin.
- Naisessa kyllä
:P kirjoitti:
Niin se harvemmin näkyy päälle päin.
Mutta silloin kun näkyy;)!
- Nättejä peppuja
on aina kiva katsoa ;D
Ei nyt tarvitse alkaa viilaamaan pilkkua!
- ap.
Etteekstee muuta ennää pojjaat keksi,ku katella tyttöjen peppuja ja pimperoita.Ootte te kans.
- tässä ulvontaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954