Lyhykäisesti taustaa:
Meidän tyttö, ensi kuun alussa 4vuotias, motorisesti hieman kömpleö, puheenkehitys myöskin viivästynyttä osiltaan. Sanavarasto ikätasoinen mutta äännevirheitä ja puheen tietynlaista puuromaisuutta on. Tyttö ei suostu esimerkiksi osallistumaan päiväkodissa jumppatuokioon, eikä muutenkaan tykkää muiden nähden "olla esillä".. ainoastaan kotona kyllä esiintyy, pomppii, pyörii, hyppii, tanssii ja kaikkea mahdollista. Myös esim.saksilla leikkaaminen viivaa pitkin ei onnistu, helmien pujottelu kylläkin. Tyttö oppi kävelemään 1v 3kk. Kehitys ollut jatkuvasti hieman jäkijunassa tulevaa. Onko muilla tällaisesta kokemusta? Puheterapeutilla ollaan muutaman kerran käyty. Meidän paikkakunnalla kamalat jonot sinne :( koetamme tytön kanssa liikkua mahdollisimman paljon ja kannustaa. Koskaan emme ole arvostelleet tai häntä nolanneet. Kokemuksia? Mielipiteitä?
Lapsen kehitys hitaanlaista(ko)?
Help?Anyone?
1
160
Vastaukset
- Juustoraksunaksu
Ei ole lapsia, joten en osaa sanoa, mutta luulisin, että puheterapeutti voisi auttaa sen puheen kanssa. Ja ei sun tytär mun mielest hirveen pahasti jäljessä näytä olevan... Tohon jumppatuokio-juttuu en osaa sanoa mitään... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423