Löytyisiköhän täältä 32-vuotiaalle naiselle luotettavaa naismatkakaveria kiertelemään pariksi viikoksi jonnekinpäin maailmaa? Kanarian pakettimatkat eivät ensisijaisesti niin enää kiinnosta, mutta kyllähän noita paikkoja maailmassa riittää :)
Naismatkaseuraa helmi-maaliskuussa?
3
205
Vastaukset
- pebanthen
Heippa!
Viikot 10 ja 11 olisi kovasti suunnitelmissa viettää joko Thaimaassa tai Meksikossa. Ensisijaisesti kaipailisin matkaseuraa jakamaan huoneen kustannukset (yksin matkustavalle tulee ikäviä lisämaksuja), mutta matkaseurakin kiinnostaa. Pakettimatka yksinkertaisuutensa vuoksi minulla siis aikeissa varata.
Eniten olen vailla aurinkoa, merta ja rentoutumista. Luulen kuitenkin, että kahden viikon aikana myös nähtävyyksiin ehtii tutustua :)
Laita vaikkapa sähköpostia minulle, kerron mielelläni lisää itsestäni ja matkasuunnitelmista: [email protected] - Peppiina33
Itse olen suunnitellu omatoimireissua Thaimaahan maaliskuussa, mutta olis kiva saada matkaseuraa. Olen 33-vuotias nainen.
Peppiina, kerrotko vaikka lähemmin suunnitelmistasi laittamalla postia osoitteeseen [email protected]! Reppureissu kiinnostaisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656