Löytyisiköhän täältä 32-vuotiaalle naiselle luotettavaa naismatkakaveria kiertelemään pariksi viikoksi jonnekinpäin maailmaa? Kanarian pakettimatkat eivät ensisijaisesti niin enää kiinnosta, mutta kyllähän noita paikkoja maailmassa riittää :)
Vastaukset 3
- pebanthen
Heippa!
Viikot 10 ja 11 olisi kovasti suunnitelmissa viettää joko Thaimaassa tai Meksikossa. Ensisijaisesti kaipailisin matkaseuraa jakamaan huoneen kustannukset (yksin matkustavalle tulee ikäviä lisämaksuja), mutta matkaseurakin kiinnostaa. Pakettimatka yksinkertaisuutensa vuoksi minulla siis aikeissa varata.
Eniten olen vailla aurinkoa, merta ja rentoutumista. Luulen kuitenkin, että kahden viikon aikana myös nähtävyyksiin ehtii tutustua :)
Laita vaikkapa sähköpostia minulle, kerron mielelläni lisää itsestäni ja matkasuunnitelmista: [email protected] - Peppiina33
Itse olen suunnitellu omatoimireissua Thaimaahan maaliskuussa, mutta olis kiva saada matkaseuraa. Olen 33-vuotias nainen.
Peppiina, kerrotko vaikka lähemmin suunnitelmistasi laittamalla postia osoitteeseen [email protected]! Reppureissu kiinnostaisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240- 93957
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt12955- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53410Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30401- 23397
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15379