Jos olisi olemassa "hetero"-pilleri, ottaisitko sen?

itse napsisin.

Pilleri tuhoaisi kaikki homoseksuaaliset ajatukset ja halut jonka seurauksena muuttuisi täysin heteroksi. Ottaisitko itse tällaisen pillerin? Miksi tai miksi et?

15

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseensuti

En. Vaikka homoseksuaalisista ajatuksista ja tunteista koituukin "ongelmia" tässä paskayhteiskunnassa, olen mitä olen.

• avaaja

Tiedostan itsekin heteron olevan huomattavasti hyväksytympi vaihtoehto noin yleisellä tasolla. Saanko vielä kuitenkin kysyä mikä on se, joka saa sinut mieluummin pitämään omasta "itsestäsi" kiinni kuin valitsemaan niinkin yksinkertaisen vaihtoehdon kuin tuo esittämäni hetero-pilleri?

• Perseensuti
        avaaja kirjoitti:

Tiedostan itsekin heteron olevan huomattavasti hyväksytympi vaihtoehto noin yleisellä tasolla. Saanko vielä kuitenkin kysyä mikä on se, joka saa sinut mieluummin pitämään omasta "itsestäsi" kiinni kuin valitsemaan niinkin yksinkertaisen vaihtoehdon kuin tuo esittämäni hetero-pilleri?

Jos voisit vaihtaa silmiesi väriä, tekisitkö sen? Jos voisit vaihtaa synnyinmaatasi, tekisitkö sen? Minä en. Olen oppinut ymmärtämään seksuaalisen suuntautumiseni ominaisuutena jota en haluaisi vaihtaa. Ainahan kaikki voisi olla vielä paremmin, mutta pitää tyytyä siihen mitä saa. Tämä kuuluu ideologiaani. Onhan sitä varmasti kaikki vähemmistöryhmiin kuuluvat joskus ajatelleet kuinka helppoa olisi olla "normaali". Minäkin olen sitä tehnyt. Valitellut monesta muustakin asiasta. Mutta kuten monen muunkin "ongelman" kohdalla jos ratkaisu siihen löytyisi noin vain, vaikkapa hetskupillerin muodossa, en usko että haluaisin kuitenkaan muuttaa itseäni.

Eikai tämä asia nyt näin 15 vuotiaan selittämänä paremmin enää aukene:(

• Jo vain

Ehdottomasti ottaisin, niin ei tarvitsisi kärsiä yksinäisyydestä ja vääristä ihastuksista heteroihin.

• Homppeli1

En. Vaikka homoseksuaalisista ajatuksista ja tunteista koituukin "ongelmia" tässä paskayhteiskunnassa, olen mitä olen.

• Drag me

Ottaisin.Uskoisin näin olevan helpompaa kohdata oikeanlainen ihminen elämässä.Turhat ihastumiset ja toiveajattelut jäisivät väliin.Toisaalta...en usko miehistä löytyvän ajatusmaailmaltaan samankaltaista.Eli siltikin olisin yksin,vaikka kaksin kulkisimme.

• sateenkaari

En ottaisi.

Vaikka bi-seksuaalisuuden myötä kohtaankin paljon ennakkoluuloja ja jopa vihamielisyyttä, on se tuonut elämääni niin paljon, etten siitä suostuisi luopumaan.
      Enkä nyt puhu parisuhteesta tai seksistä.

Bi-seksualisuuden löytäminen, myöntäminen ja hyväksyminen on antanut minulle sisäisen eheyden, tasapainon tunteen jota minulla ei "heterona" ollut.
      Tämä tunne ei tietenkään ole mitenkään "homosidonnainen" vaan seurausta oman itseni hyväksymisestä tällaisenaan.

Mutta silti. En ottaisi. Ja toivon ettei sellaista pilleriä koskaan keksitä, sillä maailma on paljon rikkaampi näin.

• elämäonparastahuumetta

en ottais. mulla on mennyt monta elämää, että olen lopulta rohkaistunut olemaan se mitä olen ja mä luulen, että maailma on menossa bi-mpään suuntaan. kohti kypsempää käsitystä seksuaalisuudesta. heteropilsu olis kuin jättiaskel taaksepäin.

• km.,m

En, olen onnellinen omana itsenäni.

• Ollaan mitä ollaan..

En myöskään ottaisi! Sehän olisi sama kuin ottaisi pillerin sauvakävelyyn,kun suuri osa kuitenkin kävelee ilman sauvoja:))))

• PT2

Jotenkin komppaan teitä mimmit.. kun tulin kaapista 2004 niin luulin oikeasti tarvitsevani miestä tai miehen.kunnes tajustin että lasten kanssahan tässä on eletty ilman miest' ja isän osallistumista jo vuosikaudet.Repäsin itseni tasan tarkkaan omaan itsenäisyyteen ja sain kiksejä kun käväsin nettipalstalla. Sainkin het naisilta yhteydenottoja...sen jälkeen kun naiseen rakastuu! You are so gone.Heteroelämään ei ole paluuta. Ei edes biinä vaikka kuvittelet!
      Nainen on naiselle nainen.Mies ei voi koskaan olla naiselle ...muutakuin elätti.t. FeministiSpaska

• 13+5

Näin se menee. Ei ole olemassa "elämäni miestä", mutta jos saisin elämäni naisen, en haikailisi enää mihinkään vaan mulla olisi kaikki. Miehen kanssa voi elää, mutta nainen on taivaallinen kumppani.

• tttr8

En, sillä saattaisin särkeä rakkauteni kohteen sydämmen . . .

• En. Bisset rulettaa... :-)

• kri-

Monesti olen miettinyt että elämä olisi helpompaa jos olisi ääripää.. Lesbo tai hetero.. Tälläsenä on vähän mitäänsanomaton ja saa kaikennäköstä epäluuloa osakseen. Pitkään vei että oppi itsensä hyväksymään ja nyt osaan olla onnellinen tälläisenä :)

ps. tuo pilleri ei menneisyyttä muuttaisi joten vaikka sellaisen nappaisi niin Bi olisi silti :)

sitten joskus kun löytyy se oma nainen tai mies niin siinä vaiheessa asialla ei enää olisi väliäkään - itse olen ainakin yhden ihmisen nainen eikä suhteessa ollessa toisen sukupuolella tai sillä että on bi ole enää merkitystä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe