Hufvudstadsbladet julkaisi 8.1. mielikuvagallupin presidenttiehdokkaiden kielitaidosta. Enemmistö (22%) oletti Sauli Niinistön kielitaidon laajimmaksi. Näin ei kuitenkaan ollut: Saulin valikoimaan kuuluivat äidinkielen päälle ruotsi, englanti ja ranska.
Sen sijaan Pekka Haaviston kielitaito oli kaikkein laajin: englanti, ruotsi, ranska, espanja ja - venäjä!
Kielitaitoisin? Haavisto!
6
3835
Vastaukset
- Kuk-ken-hem?
Guggenheim-projektin ajoitus voi laskea kokoomuksen kannatusta juuri vaalien alla, ja nostaa Haaviston suosiota.
Ainakin liika Guggenheim-ylpeily voi kostautua kokoomukselle syksyn kuntavaaleissa Helsingissä.
Sale? Mitäs mieltä Guggenheimista?- suuruudenhullua
Kokoomuksen?! Tämän päivän Hesarin mukaan Helsingin valtuustossa vain
2 Demaria, 1 Vasuri, 1 Kokoomus, 2 Vihreätä ja 1 Persu sanoo selvän EI Guggeleille. Toinen Persu epäröi samoin kuin 1 Demari ja Vasuri.
Muut sanoo KYLLÄ tai KYLLÄ MUTTA Guggenheimille tai sulattelee ajatusta. Näistä sulattelijoista on Vihreitä peräti 7. Pelkään että sulatellaan Pressanvaalien takia...
- ioihoihoho
Tärkeämpiäkin asioita on kuin kielitaito....
- Haima78
Eikä ole. Pekka Haaviston kampanjasivut vaan ovat noilla kaikilla eri kielillä. Ei Pekka puhu kuin englantia ja ruotsia.
- Kaffi
Ruotsinkielisenä voin todeta että Pekka Haavisto puhuu lähes moitteetonta ruotsia, samaa en voi sanoa Sauli Niinistöstä.
Harry Lahti, Mustasaari. - numero 6.
Niinistö ykköseksi hänellä on sentäs vaimo. Emme tee Suomesta homolandiaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967