Kokoomus lobbaa Guggenheimia Suomeen!
Rahareikä à 140 miljoonaa.
Tätähän tässä kaivattiin!
http://www.hs.fi/kulttuuri/Työryhmä Guggenheim-museo Katajanokalle/a1305553068936
Kokoomus lobbaa Guggenheimia!
6
<50
Vastaukset
- Asdertson
"Rakennuksen kustannuksiksi arvioidaan 130–140 miljoonaa euroa. Tästä rakennuskustannusten osuus olisi noin 100 miljoonaa ja suunnitteluun menisi 30–40 miljoonaa.
Rakennuksen rakennuttaa ja rahoittaa Helsingin kaupunki.
"Tarkoitus on rahoittaa rakentaminen lainarahalla", kaupunginjohtaja Jussi Pajunen sanoo. Lainanhoitokustannukset olisivat noin kahdeksan miljoonaa euroa vuodessa."
Osan rahoittaisi toki valtio - lainarahalla tosin siinäkin mentäisiin, lainaahan meillä ei vielä ole kylliksi... - Eläkeläispersu
Täysin järjetön hanke
Koko Guggenheim museo on täysin järjetön hanke nykyisessä tukalassa taloudellisessa tilanteessa. Kun Suomen pitää jo ottaa syömävelkaa elämistä varten, niin miksi ihmeessä pitää vielä työntää rahaa tällaisiin hömpsötyksiin. - Homopatman
Tyypillistä kokoomuspaskaa, reumasairaalaan ei löytynyt 2 miljoonaa vastaavia esimerkkejä on jo tuhansia.
- Vaalikuumeinen
Tässä se nähtiin kokoomuksen arvomaailma ja marssijärjestys.
- Helsinki maksaa....
Helsinkiläiset voivat sulkea pari kirjastoa, kouluja ja terveyskekuksia, jotta saavat rahaa Guggenheim-säätiölle sekä museon rakentamiseen.
Muu maa ei ota osaa kustannuksiin missään tapauksessa. - Kuntavaalit syksyllä
Helsinki maksaa.... kirjoitti:
Helsinkiläiset voivat sulkea pari kirjastoa, kouluja ja terveyskekuksia, jotta saavat rahaa Guggenheim-säätiölle sekä museon rakentamiseen.
Muu maa ei ota osaa kustannuksiin missään tapauksessa.Saas nähdä.
Kunnallisvaalit sitä on syksyllä edessä Helsingissäkin.
Siinä nähdään miten Guggenheimilla liikaa ratsastavan valtapuolueen, kokoomuksen, saattaa käydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705