Käytä se hyvin tai älä lainkaan. Se on arvokasta. Pyytämällä saa lisää. Mä en saanut kun pyysin, mutta olen näissä asioissa suurpiirteinen. Toista ei voi omistaa, mutta ei myöskään vaatia sitä, mitä ei ole itse valmis antamaan. Multa ei siis pidä vaatia mitään, mitä ei ole itse valmis antamaan. Mä keskityn nyt tähän hetkeen ja sitten huomiseen. En tiedä, kuulutko sinä siihen. En kysy. Et vastaa. Tuttu juttu. Huomista ei tiedä kukaan.
15 minuuttia elämästäni.
8
91
Vastaukset
- Tolla tyylillä
et saakaan mitään, liian tylyä. Nätistikin voi hänelle puhua.
- Ap.
Well, niin metsä vastaa kuin sille huudetaan. Eikä tuossa mitään epäkohteliasta tai halventavaa nähnyt. Olen tältä palstalta ja parilta muulta saanut parempaakin tekstiä lukea.
- Anti olla
Jos luvassa on pelkät 15 minsaa niin jätetään tähän, ei kannata vaivautua niitten takia. Moi !
- Ap.
Moi vaan.
- Keskityhän sinä
ihan rauhassa.
- Ap.
:)
- !5 min. ?
Ei maksa vaivaa.
- Oppiva ap.
Niin. Keskity hyvään ja se lisääntyy. Odota pahaa ja se toteutuu. Pätee kaikkeen, myös ihmissuhteisiin. Miksiköhän minä ap. olisin valmis tyytymään 15 minuuttiin. Onko se pisin aika hyvää läsnäoloa ja läheisyyttä, jonka olen saanut. Siinäpä miettimistä. Eikö riman pitäisi olla korkeammalla. Missä vaiheessa se on laskenut ja mihin. Olenko luopunut itsestäni, toiveistani. Kuka tietää, jos en minä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027