Tässä viestini sulle

Oletko sinä syytön

17

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy

siltä iteltään äläkä kaikilta.

• Puhdas pulmunen

Aivan turha siltä mitään kysellä .Ei hänellä ole vastauksia .Ainankaan sellaisia mitä voisi kertoa. Mutta ei ainankaan syytön.

• kiitos viestistä

mun mielestä tässä on molemmat olleet aika paskamaisia tosiaan kohtaan. ei ole kumpikaan syytön.

• kjhyuopufdf

Älä vääristele asjoita olen todellakin syytön .Ehkä kuitenkin olen enemmänkin uhri . Sinä olet raukka ja sen tiedät kyllä itsekin

• olen ihan varma (ed)
        kjhyuopufdf kirjoitti:

Älä vääristele asjoita olen todellakin syytön .Ehkä kuitenkin olen enemmänkin uhri . Sinä olet raukka ja sen tiedät kyllä itsekin

No sua minä en tunne.

• Eikö asioita

voi muullalailla hoitaa ?

• Ei noin

Älä syyllistä, älä koskaan, puhu asiat halki, se auttaa enemmän. Tuo on lopun alku.

• rrmr

Hear hear hear! Totta. Vikaa on aina jossain määrin molemmissa. Ei kannata asettaa itseään erehtymättömyyden jalustalle.

• zzz--zzzz--zzz--zzzz
    • pakko todeta

Rakkaus tuli kutsumatta elämääni, siinä asiassa syytön, syytön siinäkin, ettei se suostu poistumaan.

Muissa elämän asioissa varmasti syyllinen, kuten me kaikki, ja hänkin.

• Mitäpä siitä

Se sun rakkautes näyttää käyvän n---ssä ravintolassa tumman naisen kanssa . Varmaan hänen ystävä vain vai mitä. Mun on nyt kuitenkin aika poistua omaan hommiini. Pidähän hyvää huolta siitä rakkaastasi.

• huomio sivusta
        Mitäpä siitä kirjoitti:

Se sun rakkautes näyttää käyvän n---ssä ravintolassa tumman naisen kanssa . Varmaan hänen ystävä vain vai mitä. Mun on nyt kuitenkin aika poistua omaan hommiini. Pidähän hyvää huolta siitä rakkaastasi.

Oletpa mustasukkainen, kun pitää kytätä hänen seuralaistaankin...

• pakko todeta
        Mitäpä siitä kirjoitti:

En todellakaan tiedä hänestä tällä hetkellä, kenen kanssa kulkee ja missä kulkee.
        Enkä todellakaan voi hänestä huolta pitää, hän ei huolenpidostani piittaa, eikä minusta muutenkaan.
        Syyllinen en ole tuollaisiin, puhunkin vain omista tunteistani.

• pakko todeta
        pakko todeta kirjoitti:

En todellakaan tiedä hänestä tällä hetkellä, kenen kanssa kulkee ja missä kulkee.
        Enkä todellakaan voi hänestä huolta pitää, hän ei huolenpidostani piittaa, eikä minusta muutenkaan.
        Syyllinen en ole tuollaisiin, puhunkin vain omista tunteistani.

Lisään vielä, että marraskuun lopulla törmäsin häneen kyllä eräässä ravintelissa, silloin hänellä oli vaalea itseänsä lyhempi naisseuralainen.

• khgfderhj,

Keravalta. Jo oli paksua toi sun vastike.Ja tiedoksi en kyllä usko että kykenet tuntemaan rakkautta.sulle riittä että joku käy säännöllisesti hoitelemassa hommat. Se on sinun tapasi mitäpä siitä sen enenpää

• kuka on syytön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe