Et sä tainnut kuulla (tai sit et välitä)

ei millään pahalla

mitä mä silloin kerran puhuin, koska jos olisit niin uskoisin että olisit sen verran huolissaan että ottaisit yhteyttä siis jos olen sulle millään lailla tärkeä.

28

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öbo8'

En kuullut, mutta välitän kyllä. Mitä sä sit puhuit mulle?

• Eiap.

sä oot hirvee ihminen, tiesitkö ? Sun käytös on alle kaiken arvostelun.

• ei olis kyllä pitäny

No mitä sä sit teit jos et kuullu?

• No sinä ainakin

osoitit että ei välii mitään. Voih kamala teitä.

• siinä on

palstapelle number one.

• Kuka lienetkin

niin luehan vaikka nuo luottamusketjut ja jutut ihan alkajaisiksi niin opit ehkä kohtelemaan ihmisiä ihmismäisesti.

• Surullisia nämä.

Osoittaa itse miten vähän toisella on merkitystä. Saa vaikka kuolla rauhassa tämän
        osoittamatta pienintäkään välittämistä.

• Reilukerho kokoontuu
        Eiap. kirjoitti:

sä oot hirvee ihminen, tiesitkö ? Sun käytös on alle kaiken arvostelun.

Onko toi sun mielestä reilua kirjoittaa tommoista tuntemattomille?
        Kenenköhän arvotelu on nyt hieman hukassa? Ei pitäisi ketään tuomita jos ei tiedä kaikkea puhumattakaan kirjoitella tuntemattomille tuommoisia.

Onko "Reilukerho" kokoontunut jälleen?

• Ei ollut
        Reilukerho kokoontuu kirjoitti:

Onko toi sun mielestä reilua kirjoittaa tommoista tuntemattomille?
        Kenenköhän arvotelu on nyt hieman hukassa? Ei pitäisi ketään tuomita jos ei tiedä kaikkea puhumattakaan kirjoitella tuntemattomille tuommoisia.

Onko "Reilukerho" kokoontunut jälleen?

tuntematon.

• Ei, liian vaikeeta.
        Ei ollut kirjoitti:

tuntematon.

Ymmärtääkö tyhmä itse olevansa tyhmä?

• Itse näytät olevan
        Ei, liian vaikeeta. kirjoitti:

Ymmärtääkö tyhmä itse olevansa tyhmä?

Täällä aina joku tunnistaa vaikket sinä niin tekisikään. Sille et voi sinäkään mitään
        eikä siinä haukkumisesi auta mitään.

• hohhhoh
        Itse näytät olevan kirjoitti:

Täällä aina joku tunnistaa vaikket sinä niin tekisikään. Sille et voi sinäkään mitään
        eikä siinä haukkumisesi auta mitään.

Aina joku tunnistaa, että se on aina Juha/Tomi/Hanna/Hannu/Tuuli. OIette niin tyhmiä ja naurettavia ettekä tajua sitä itse.

• 8902ikfwwecww

Eräs blondi on mulle tärkeä, mut en uskalla ottaa yhteyttä. Mut kuka sulle on tärkeä, aloittaja?

• siispä väärä

mä on brunette.

• blondi..

mikset vastanut kun soitin sinulle silloin?

• Jätä sellainen

ihminen omaan arvoonsa. Jos ihminen oikeasti välittää ja on huolissaan niin hän osoittaa sen kyllä.

• ehkä sitten

Niin kait pitäs : /

• Brunetelle.
        ehkä sitten kirjoitti:

Niin kait pitäs : /

Jos ei välitä nyt niin ei välitä myöhemminkään, ei ne miksikään muutu.

• Tapasi tunnen jo

Kuulin kyllä mutta odotin kyllä ymmärrystä siis aivan turhaan . Etpä tainnut itse kuunnella tai et ainankaan välittää miltä minusta tuntui .En siis ollut sulle mitenkään tärkeä nyt tilanne tietysti muuttunut kun itseksesi olet ollut niin ikävä sulla tuskin kuitenkaan minua vaan ikävä yksin . Pettäisit minut uudestaan jos siihen tilaisuus tulisi siis kun mielenkiintoinen tyyppi vain ilmestyisi jostain olisit kyllä valmis .Minut unohtaisit taas sellainen olet .

• ja oot varma

et osu oikeeseen brunetteen :)) ??

• Mistä nää

poraaja - äijät aina tulee vikiseen ja määkiin jokaiseen vähänkään mahdolliseen
        paikkaan ? Kamalia tyyppejä.

• Vieras ihminen

ei voi olla mitenkään tärkeä kenellekään.

• vähän tunnistetta

niin ja vielä että mitä sä vastasit siihen kun mä olin oikeasti huolissaan? : /

• Heh !

Olit huolissasi tuntemattomasta kirjoittajasta ? Oletpa säälittävä ihminen.

• ´juuri hänestä mutt
        Heh ! kirjoitti:

Olit huolissasi tuntemattomasta kirjoittajasta ? Oletpa säälittävä ihminen.

en viitsi enää edes vastailla näihin typeriin kommentteihin.

• vielä typerämpiä
        ´juuri hänestä mutt kirjoitti:

en viitsi enää edes vastailla näihin typeriin kommentteihin.

näyttää olevan omat kommenttis. juuri hän ei kato oo kai kuka vaan brunette ?

• lisäsin vaan tuon.
        vielä typerämpiä kirjoitti:

näyttää olevan omat kommenttis. juuri hän ei kato oo kai kuka vaan brunette ?

eli minä, ap, brunette, ed...

• Jos on ollut

oikeasti huolissaan ihmisestä ja osoittanut sen hänelle itselleen niin ei liene tarvis silloin kysellä ja olla huolissaan jostakin kirjoittajasta josta ei tiedä mitään ?
        Näytit ite olevas pelle .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe