epäonnistunut/epäonnistuneet suhteet naisen/naisten kanssa ja päädyt siihen, että helpoin/halvin tapa pitää itsensä tyytyväisenä ilman naista on fleshlight.
Hyvällä mielikuvituksella, oikealla kuva/video-materiaalilla
ja harjoittelulla, asenteella ei enää kaipaa naista, ainakaan niin paljoa.
Näin se on, joskus on kiva halailla ja suukotella tuttuja/puolituttuja naisia, mutta pakottavaa pillunsaamisen tarvetta ei enää ole. Kiitos nykytekniikan/fleshlightin.
Lähemmäs oikeaa ei enää pääse.
Pettymykset nais-suhteissa ajavat
5
252
Vastaukset
- joku vaan
No täytyy kai tilata sellanen Eihän se paljoa maksa
ja korvaa naisen- Olin aiemmin
todella skeptinen kaikkiin seksileluihin ja ajattelin, että minä en ainakaan osta sellaista, mutta kun päädyin hankkimaan sellaisen viime vuonna, olen ollut todella tyytyväinen siihen. Ei enää harmita se, kun ei saa seksiä, nyt sitä saa niin usein, kuin haluaa, eikä sen eteen tarvitse nähdä liikaa vaivaa.
Olo on parempi, kuin pelkällä omin käsin tekniikalla ja jotenkin itsevarmempi naisten kanssa, suosittelen ;) - Toinen mies 44
Olin aiemmin kirjoitti:
todella skeptinen kaikkiin seksileluihin ja ajattelin, että minä en ainakaan osta sellaista, mutta kun päädyin hankkimaan sellaisen viime vuonna, olen ollut todella tyytyväinen siihen. Ei enää harmita se, kun ei saa seksiä, nyt sitä saa niin usein, kuin haluaa, eikä sen eteen tarvitse nähdä liikaa vaivaa.
Olo on parempi, kuin pelkällä omin käsin tekniikalla ja jotenkin itsevarmempi naisten kanssa, suosittelen ;)No johan nyt on markkinat.
- jessss
No nyt alkaa olla oikeaa asennetta!
- hyvähyvähyvähyvä
samoilla linjoilla mennään. Pelatuksi ja kusetetuksi tullut liian monta kertaa.
Antaa olla. Elämä paljon ihanampaa ilman naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022