Tietäisikö kukaan mistä saisi ostaa perunan kasvatuspusseja. Olen nähnyt sellaisesta kuvan, mutten millään hakusella löydä mistä niitä saisi ostaa.
Haen siis sellaista n 15 lit tummaa pussia joka on kaikesti tehty samanlaisesta materiaalista kun on juuressäkkejäkin. Säkkeihin vaan multaa ja perunan siementä niin saisi aikaisia perunoita. Nuo pussit olisi paljon kätevämpiä kun esim ämpärit, liika vesi valuu pois ja säilyvät pienessä tilassa talviajan.
Perunan kasvatuspussi
Pottumummo
5
1600
Vastaukset
- päpä
käviskö siihen tavallinen jätesäkki?
- Pottumummo
Jätesäkki on vähän huono kun vesi ei poistu ja on sellainen "löysä, lötkö" käsitellä. Joskus olen käyttänyt paperisia biopusseja, mutta nekin tahtovat hajota kesken kasvatuksen.
- Potut pottuina
Pottumummo kirjoitti:
Jätesäkki on vähän huono kun vesi ei poistu ja on sellainen "löysä, lötkö" käsitellä. Joskus olen käyttänyt paperisia biopusseja, mutta nekin tahtovat hajota kesken kasvatuksen.
Biolanin kasvusäkki on hyvä vaihtoehto... Ja toimii!!
- Nam nam
Maitopurkki on hyvä, itse käytän niitä, sitte kasvihuoneeseen. Toukokuussa jo uusia pottuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175