Tietäisikö kukaan mistä saisi ostaa perunan kasvatuspusseja. Olen nähnyt sellaisesta kuvan, mutten millään hakusella löydä mistä niitä saisi ostaa.
Haen siis sellaista n 15 lit tummaa pussia joka on kaikesti tehty samanlaisesta materiaalista kun on juuressäkkejäkin. Säkkeihin vaan multaa ja perunan siementä niin saisi aikaisia perunoita. Nuo pussit olisi paljon kätevämpiä kun esim ämpärit, liika vesi valuu pois ja säilyvät pienessä tilassa talviajan.
Perunan kasvatuspussi
Pottumummo
5
1590
Vastaukset
- päpä
käviskö siihen tavallinen jätesäkki?
- Pottumummo
Jätesäkki on vähän huono kun vesi ei poistu ja on sellainen "löysä, lötkö" käsitellä. Joskus olen käyttänyt paperisia biopusseja, mutta nekin tahtovat hajota kesken kasvatuksen.
- Potut pottuina
Pottumummo kirjoitti:
Jätesäkki on vähän huono kun vesi ei poistu ja on sellainen "löysä, lötkö" käsitellä. Joskus olen käyttänyt paperisia biopusseja, mutta nekin tahtovat hajota kesken kasvatuksen.
Biolanin kasvusäkki on hyvä vaihtoehto... Ja toimii!!
- Nam nam
Maitopurkki on hyvä, itse käytän niitä, sitte kasvihuoneeseen. Toukokuussa jo uusia pottuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882