Kun alkaa supistelemaan, siis oletan,että olen alkuvaiheessa, niin kumpi on parempi, siis kumpi auttaa avautumisessa, rauhassa olo vai liikkeessä olo?
Kumpiko on parempi...
10
151
Vastaukset
- voimia viimemetreill
Koita vaan pysyä liikkeessä, jos kivuilta pystyt. Itse tein vielä kotiaskareita plus heijailin pyllyä heilutellen paikallaan, näin kivut eivät tuntuneet niin pahoilta. Kahden tunnin jälkeen lähdimme sairaalaan kun kipu alkoi olla jo niin kovaa, lapsi syntyi 2h sairaalaan saapumisesta.
Eli liikkeessä olo nopeuttaa avautumisvaihetta :) - kumpi parempi?
Kiitos vastauskesta! =)
Eli siis eikuin kotitöitä vielä näin iltasella tekemään =D ja pitää varmaan keksiäkkin niitä...jos se sieltä sitten tulisi =) - voimia viimemetreill
Joo itse ulkoilutin koiran, pesin viimeiset pyykit pikaohjelmalla, söin iltapalaa, kävin suihkussa ja laitoin kämpän "perus" siistiksi että olisi kiva tulla myös takaisin :) imuroimaan en sentäs ryhtynyt :D sitten kun kivut olivat jo sen verran napakoita että ei oikeen enää pystynyt mihinkään keskittymään niin seisäältäni heijailin vaan pyllyä ja koitin kattella telkkaria.... noita askareita tehdessä meni tuo kaksi tuntia nopeasti ja saikin jo lähteä sairaalaan :) sairaalaan kun päästiin oli 6cm auki, supistuksia tullut tuo koko kaksituntia 3-4min välein :)
Onnea loppurutistukseen :) - tuhnuttelija ...
meitä on nyt näköjään ihan jonoon asti viime metreillä =)
Itsellänikin alkoi supistukset tässä ihan parisen tuntia sitten, tuntuvat vaan koventuvan, painetta ja kovaa "nipistelyä" alapäässä..vatsa kovettuu..jne.
Ja yksi hassu "oire", ilmavaivat =D siis minulta pääsee pieni pieru =D aina kun supistaa..samalla tuntuu kova paine suolessa, ja sitten tuleekin vain pieni tuhnu =D
En tiedä, onko se ihan normaalia.... - voimia viimemetreill
Lapsi painaa jo hieman peräsuolta joten johtuu varmasti siitä :)
Hyvä vaan jos suolesi tyhjenee, eipä tarvi sitten nolona piereskellä synnärillä :)
Onnea sinullekkin viimemetreille :) - tuhnuttelija
No se vasta noloa olisikin, jos tuhnut tulisivat siellä =D vaikka varmaan ovat siihen tottuneet, mutta kuitenkin =D =D ..heh heh.
Nyt en enää varmaan kirjoittele...tsemppiä kaikille! =) - pissalla juoksen mä
No on meitä näköjään jonkin verran =D
Liittyykö synnytyksen alkamiseen (vai voiko sitä vielä sanoa noin, kun supistelee vasta) se, että pitää koko ajan juosta vessassa..siis kun tuntuu,että olisi pissahätä jatkuvasti.- 6iw45i6w65
miten tarkoitat kun kirjoitat: (vai voiko sitä vielä sanoa noin, kun supistelee vasta)
Kuinka niin vasta? toisilla se synnytys käynnistyy pelkillä supistuksilla, ja lapsivesi tulee vasta sairaalassa kun kalvot puhkaistaan.
- ehkäpä....
Hei pissalla juoksen mä, jos supistuksesi onvat napakoita, pikkuhiljaa kovenevia, on synnytyksesi varmasti käynnistynyt. Tuo pissalla juoksu voi hyvinkin johtua siitä, että lapsi laskeutuu ja painaa virtsarakkoa.
- voimia viimemetreill
No onkos mahtanut mammoille tulla lähtöjä synnärille.... ?! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750