Järkyttävän näköisiä nuo peräjatkeet!!!!

mbnbgdttevdcfgscsf

Kuka on keksinyt purjeveneen peräjatkeet?Joku Pelle Peloton on kai kuvitellut pelastavansa ...mitä lie?Kauhistuttavampia hirvityksiä saa maan päältä hakemalla hakea!Sen ainakin tietää,että jos joku tarjoa sinulle purkkaria peräjatkeella tai jollain kammottavalla itseväsätyllä uimatasolla,niin sano ei...kiivetköön puuhun tuommoisten renssleiden keksijä.Polta ennemmin veneesi,kuin kiinnität siihen sokean hirviän perseen!

Zulu

13

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mötkötti

Kerron sinulle uutisen: niitä jatkeita ei osteta ulkonäön takia! Turhempiakin hökötyksiä olen nähnyt. Rumempia myös.

• mistä näitä tulee?

Hae apua vaivaasi muualta kuin täältä! Mielenterveyskuntoutujille on hyviä palveluita saatavilla ja myös omia keskustelufoorumeja.

• mvnbdvgdgddddf

Mistäs näitä tulee tulee?

Kaveri muuten puhuu asiaa...en minäkään niitä ole kovin kauniina pitänyt!Entäs keulajatke,onko kukaan kokeillut?

• jauhokauha

"Jauhokauha" on noilla jatkeilla varustetuille veneille osuva nimitys.

Samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa: Ruma ja järjetön keksintö. En laittaisi kuuna päivänä omaan veneeseen, enkä moisella varustettua purtta ostaisi.

• pitenee kapenee

sopusuhtaisuuden säilyttämiseksiksi olisi syytä asentaa myös keulajatke jos laittaa peräjatkeen.

• Puusaunaneteinen

No hythän tuli juttu,tuolla konstilla voisi saada lys:ä lisää,jos saisi pitemmän liukupinnan.Kannataisko kokeilla.Voi olla työläs!

• veistämölisävarustus
        pitenee kapenee kirjoitti:

sopusuhtaisuuden säilyttämiseksiksi olisi syytä asentaa myös keulajatke jos laittaa peräjatkeen.

Noin saa leveän lyhyen edullisen ja tilavan veneen joka on ulkomitoiltaan pitkä ja solakka.

• aloitteleva skandi

Ostin ja olen tyytyväinen. Uskon,että oma makuni on kehittyneempi eli ei kaunista venettä hyvin tehty peräjatke rumenna. Nopeuttakin saan lisää.

Ajattelin, että tällä palstalla voisi seurata keskusteluja, joissa kirjoitetaan veneenhuollosta jne.. Täytyy todeta, että niin paljon paskaa täällä kirjoitetaan, ettei jaksa tonkia sitä tarpeellista tietoa kaiken moskan keskeltä.

Hasta la vista!

• mnmnjghyttrersdgf

Ahaa....tais tulla osuma!Se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa!

• aloitteleva skandi
        mnmnjghyttrersdgf kirjoitti:

Ahaa....tais tulla osuma!Se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa!

Toinen syy, miksi täällä ei jaksa kirjoitella on vähä-älyiset yksilöt. Missä on lukutaitosi? Vastauksessanihan sanoin, että olen tyytyväinen hankintaani eli kirjoittamani perusteella on peräjatke ja muuten on ne uimaportaatkin.

Muuten tuo huutomerkin jälkeen kuuluisi olla väli ;). Nyt lopetan lopullisesti palstan seurailun. Kirjoita, mitä kirjoitat takaisin.

• bcbvfghgdtrrregsfd

Toki ymmärrän että purat täällä ärtymystäsi tehtyäsi väärän hankinnan .Ei sitä jatketta ole pakko pitää.Pura ja myy pois ,jos nyt joku sen ostaa?

• ex-peräjatke

Peräjatkeveneilijöille löytyy myös tukiryhmiä useista kaupungeista. Kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä jos haluaa ongelmastaan eroon. Peräjatke on vakava vaiva, mutta kokemuksesta tiedän, että siitä voi parantua.

• ei oireita

Kun kerran olet kokenut nämä asiat henk koht, voisit varmaan valaista minua oireista? Itse olen kokenut jatkeen vain hyödylliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe