Voisin yhtä hyvin kysyä sulta miksi olet niin itsepäinen . Voisin myös kysyä miksi olet palstalla. Olet kuitenkin mutta mihinkään en saa minkäänlaista tolkkua . Ehkä nyt ymmärrät miksi olen todella turhautunut saamattomuuteesi. leikit pelaat siksi.. hyvää yötä
Miksi kiusaan.
5
226
Vastaukset
- eräs palstailija
Olen täällä sen takia että en saa häntä mielestäni. Mutta ihan täysin aikaansaamaton en ole ollut. Tarvitsisin myös häneltä pienen selvemmän eleen että hän on kiinnostunut. En kyllä oikein usko että tuo oli minulle.
- 1.v
samat ajatukset kuin tuolla eräällä palstailijalla.tässä sitä taas ollaan tähän aikaan yöstä kun pitäs olla unten mailla,no kohta pääsee töihin niin saa muuta ajateltavaa hetkeksi,mutta vain hetkeksi.ei tää kyllä mitään leikkiä ole,pelistä nyt puhumattakaan.se nyt vain on niin kumma miten joku ihminen voikaan saada minut valtaansa näin vahvasti ja kuinkahan kauan tää kestää tai minä kestän?jo toinen ihminen elämässäni joka saa tämän tunnemyrskyn aikaiseksi,ja se ensimmäinen oli ensirakkauteni,jonka elämää seuraan vieläkin etäältä lämpimin aatoksin,sekavaa...mutta niin ne nuo naiset pistää pienen pojan pään sekaisin.hyvää yötä ja huomenta,miten vaan.
- Voila!
Teetä ja harmoniaa!
- Helppo lukea taas
Kaikki viestit eivät olekaan häneltä, ohhoh. Mikään ei ole sinulle, et kiinnosta häntä.
- ei mut tää
on hyvä : )
http://www.youtube.com/watch?v=KWFfDyupGpQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293