Jumalatton tietää heti siitä ...

Jeesus on tie

... että hän kieltää olevansa kuolemaantuomittu rikollinen. Tällainen ihminen on torjunut Jumalan herättävän sanan pois tyköään, tehnyt Jumalasta valehtelijan ja turvautunut saa(tanan sepittämään valheeseen.

Tie Jumalan luokse alkaa aina herätyksestä. Herännyt havaitsee olevansa syntinen ja siksi kuolemaan tuomittu rikollinen.

Room. 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Ihminen joka nukkuu syvää synnin unta on torjunut pois totuuden, eli tuon jonka mainitsin, että olen kuolemaan tuomittu rikollinen.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on tie

On maailman ihanin asia tulla tuntemaan syntisyytensä. Mutta samalla se on hyvin kipeä asia, luopua siitä valheesta että olisin riittävän hyvä ihminen.

Miksi se nyt on niin ihanaa tulla suureksi syntiseksi, pelkoon kuolemasta tuomiosta ja he(lvetistä?

"Kuinka helve(tissä puhut tuollaisia", sanoisi synteihinsä kuollut Jumalaton.

Niin se vaan on, jokainen Jumalan lapseksi Hengestä Jumalan sanan kautta uudestisyntynyt tietää tämän, - sanomattakin.

Matt. 9:11 -13
      Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen:
      "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"

Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria.' Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

• Jeesus on tie

Jeesus tuli siis pelastamaan syntisiä.

Jos sinä olet syntinen, niin tervetuloa Jumalan lasten joukkoon. Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kun sinä sen uskot, sinä olet tullut puhtaaksi synneistäsi. Olet Jumalan lapsi ikuisesti Jeesukselle kiitollinen pelastuksestasi. Aamen!

• FERED.

Room. 6:23. sel. Palkka on se. mitä ihminen töillään ansaitsee.
        Syntitöiden "palkka "on.
        1. Hengellinen kuolema erossa Jumalasta .
        2. Iankaikkinen kuolema hel veti ssä , jos hän ei parannukseen
        nöyrtyen saa Jeesuksen vaivojen ja uhrin "palkkaa" eli ansion
        perusteella syntejään anteeksi . Sillä tavalla armosta saatu ian-
        kaikkinen elämä Jumalan lapsena alkaa maan päällä ja jatkuu
        iäti Kirkkauden kodissa . Tämä on perustava armolahja khrisma , johon Jumala liittää muitakin armolahjoja .

Mat,9:11-13. ei sel-.
        Luuk .19:10-11. ja vähän Luuk. 19:27.
        Luuk....5.: 33-37. RAAMATTUA ON SELITETTÄVÄ RAAMA-
        TULLA : JUMALA ITSE ANTOI VALALLISIA LUPAUKSIA
        esim.Luuk. 1:73;Apt. 2:30 , ;Hebr. 6:16-17. . Jeesus suostui
        antamaan valallisen vakuutuksen ,Mat.26:63-64 .

Paavali vakuutti valan tapaan : "Minä kutsun Jumalan
        Sieluni todistajaksi, että .." ,2 Kor. 1:23. Enkeli vannoi
        Jumalan kautta , Ilm. 10:5. ja Hebr. 6:16. ."Ihmiset vannovat suurenpansa kautta , ja vala on heille asian vahvistus. "
        NÄIDEN RAAMATUN KOHTIEN VALOSSA TÄSSÄ OLEVA
        JEESUKSEN SANA EI KIELLÄ VALAA OIKEUDEN EDES-
        SÄ TOTUUDEN VAHVISTAMISEKSI..vaan ainoastaan muun vannominen .

Luther. : Isosta ketekismuksesta , 2. käskyn selitys .
        "Me emme saa vannoa pahan (valheen tukemiseksi tai
        tarpeettomasti ; mutta hyvän tekemiseksi ja lähimmäisen
        asian edistämiseksi meidän on vannottava . Tämä on..
        hyvä työ, jolla Jumala tulee ylistetyksi , totuus ja oikeus vahvistetuksi,valhe kumotuksi..riirdat asetetuiksi. Tässä näet
        Jumala itse puuttuu asiaan ja erottaa oikean väärästä , hyvän pahasta.

VIHOLLISEN RAKASTAMINEN ..

• su

Jos jumalaton tietää heti siitä että hän kieltää olevansa tuomittu rikollinen.

Mutta lahkolainen lestadiolainen kieltää heti olevansa rikollinen, vaikka ottanut tuomiovallan Jumalalta itselleen. On torjunut raamatussa esiintyvän lauseen, ÄLKÄÄ TUOMITKO, ETTETTE JOUTUISI ITSE TUOMITUKSI.

Tie Jumalan luo alkaa herätyksestä, mutta kun saa/tana antanut niin kovat unilääkkeet, ettei lestat lahkolaisuudessaan herää. vaan uneksivat onnesta jota eivät tule saamaan. Herätessää huomaavat uivansa omassa tulijärvessään.

Jos minä oikein nätisti pyydän sinulta helvetin hevosmies, Voisitko itse näyttää esimerkkiä ja lähteä laputtamaan, edes hetkeksi. Sanotaan nyt vaikka viikoksi. Se autaa. Minä itse olin viikon poissa ja tulin takaisin entistä ehompana vastailemaa ivaajilleni "isän kädestä"

Muistutan vielä- En pilkkaa Jumalaa , en pilkkaa Jeesusta. He ovat minun kavereita iankaikkisesti. Mutta....pilkkaan heidän tahtonsa ja sanojensa väärinkäyttäjia omiksi edukseen ja ulkopuolisten harmiksi.
      Ja Jumalan mielipahaksi, sekä heidän itsensä omiksi tuomioiksi

• n.g-r-

tällaiset Jeesuksen pilkkaajat ja Jeesuksesta väärää todistusta antavat ovat ovat itse itsensä tuominneet:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746

Fered.

11.12.2011 18:24

En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää

verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksija samaksi olemme

samaa seurakuntaa

TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe