!!! Lahti Thai Boxing Clubin UUDET peruskurssit alkavat !!!
Näytös / ilmoittautumistilaisuus
Aika: Ke 18.1.2012 klo:18.00
Paikka: @letic liikunta & kamppailulajikeskus, Ajokatu 65 Laune
Peruskurssit alkavat seuraavissa ryhmissä Normaali, Ladythai sekä Junnuthai.
VARAA PAIKKASI AJOISSA!!!
Ennakkoilmoittautumisia otetaan vastaan osoitteeseen WWW.TEAMLETIC.FI
Tervetuloa seuraamaan näytöstä ja harjoittelemaan kaupungin menestyneimmässä kamppailu-urheiluseurassa!!!
Lisätietoja:
Hannu Vappula 040 5487229 [email protected] (normaali / ladythai)
Timo Viinikainen 040 5841310 [email protected] (junnuthai)
http://WWW.LAHTITBC.FI
Sali INFO:
@Letic Liikunta -ja kamppailukeskus
Viihtyisä ja valoisa @Letic Liikunta -ja kamppailukeskus avaa ovensa syksyllä Lahdessa!
Kamppailu-ja liikuntakeskukseen on helppo tulla ja ilmaista parkkitilaa löytyy runsaasti.
@LETIC tarjoaa asiakkailleen erityyppisiä liikuntamahdollisuuksia monipuolisesti ja se on suunniteltu niin kilpaurheilijoille kuin harrastajillekkin.
Käytössäsi on:
Kuntosali 500m2
Ryhmäliikuntasali 200m2
Spinningsali 100m2
Kamppailusali 400m2
Saunat
Infrapunasaunat
Kuntosalilaitteet koostuvat monipuolisesti vapaista painoista, vipuvarsilaitteista sekä pakkalaitteista.
TERVETULOA HARJOITTELEMAAN!!!
Lahti Thai Boxing Clubin UUDET peruskurssit alkavat KE 18.1.2012
Hanski2777
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984