eipä ole hääppösiä nuo

pörröpää++++++++

miss suomi- ehdokkaat, jotenkin vanhan näkösiä,, Plussaa vain pitkät hiukset---kuten sillä mun ikävöimällä naisellakin. Lyhythiuksiset naiset...kiitos, mutta ei kiitos

30

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

Olisitkohan itse sopivampi?

• ap,,mies

heh, mut diskattais heti..

• joskus lyhythiuksine

mitäs jos hän vaikka yhtäkkiä leikkais hiuksensa lyhyeksi. lopahtaiskos kiinnostus siihen?

• ...

kyl se näin on.

• ap

kyllä, hän ei olisi enää se sama, keheen ihastuin

• tarkennusta vähän
        ... kirjoitti:

kyl se näin on.

tai no lyhyillä tarkoitan sellaisia puolipitkiä/polkkatukkaa. mites sellaset?

• namiskuukkel
        tarkennusta vähän kirjoitti:

tai no lyhyillä tarkoitan sellaisia puolipitkiä/polkkatukkaa. mites sellaset?

kuulostaa hyvältä. mistä sais sellaisen?

• ed.
        namiskuukkel kirjoitti:

kuulostaa hyvältä. mistä sais sellaisen?

mä aattelin leikata sellasen polkkatukan joka on eestä pidempi kuin takaa.

• ...
        ed. kirjoitti:

voi sentään. näkyykö sun silmiä sit ollenkaan?

• siis sivuilta tark..
        ... kirjoitti:

heh heh.

• pörröt ne olla pitää
        ed. kirjoitti:

victoria beckham- tyylinkö..hirveät. huh huh

• ...........
        pörröt ne olla pitää kirjoitti:

victoria beckham- tyylinkö..hirveät. huh huh

no ei ihan sellaset kuitenkaan.

• :)))))
        ... kirjoitti:

:))))))))))))))))))))))))))))))))))) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hego,hego.

Paree kun pysyttelet vaan palstamissinä.

• entinen takkutukka

Se on sun ongelmas, jos et lyhythiuksisia naisia siedä. Tuskin yksikään nainen sun tahdosta pitkiä hiuksia rupeaa kasvattamaan. Itsellä on lyhyet hiukset, koska pitkistä hiuksista ei ollut muuta kuin riesaa ja ainasta työtä =6. En mä yhtäkään miestä silloinkaan kiinnostanut, kun oli pitkät hiukset, joten ihan sama vaikka onkin lyhyet hiukset ;D

• ap

mä olekin ihastunut pitkähiukseen..oli jo pitkät ja pörröset, nam

• mitä sitten?????????
        ap kirjoitti:

mä olekin ihastunut pitkähiukseen..oli jo pitkät ja pörröset, nam

Niinhän sä jo sanoitkin. Mitä sitä uudestaan pitää toitottaa :D :D :D

• ap
        mitä sitten????????? kirjoitti:

Niinhän sä jo sanoitkin. Mitä sitä uudestaan pitää toitottaa :D :D :D

ettei jäis kellekään rekkalesbon näköselle epäselväksi

• ootko kalju ;D ;D
        ap kirjoitti:

Ei se ett on lyhyet hiukset tarkoita sitä ett on jotenkin latvasta vajaa vaikka taidat luulla niin. Juu, juu kaikki lyhythiuksiset tietää ett pidät ainoastaan pitkälettisistä mimmeistä. Mitä sitten, ketä kiinnostaa?? Joo, on tosi fantsuu, ett oot löytänyt mieleisen muijan, mieleisellä tukalla. Sulle taitaa se muijan tukka olla tärkeempi kuin se muija ite :D

• :)))))
        ap kirjoitti:

:)))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hiukset on
        ootko kalju ;D ;D kirjoitti:

Ei se ett on lyhyet hiukset tarkoita sitä ett on jotenkin latvasta vajaa vaikka taidat luulla niin. Juu, juu kaikki lyhythiuksiset tietää ett pidät ainoastaan pitkälettisistä mimmeistä. Mitä sitten, ketä kiinnostaa?? Joo, on tosi fantsuu, ett oot löytänyt mieleisen muijan, mieleisellä tukalla. Sulle taitaa se muijan tukka olla tärkeempi kuin se muija ite :D

Eipä ole ap tainnut löytää lettinaistaan, kun pitää täällä jupista... Ei ole naista karvoihin katsominen! Mitäs ap ajattelisit, jos se sun nainen puhuisi samoin susta? Eli et kelpaisi kuin tietynlaisella hiusmallilla?

• iltalehti.fi

iltatytöt on nätimpiä :D

• peruukkipää

Minulla ei ole hiuksia ollenkaan päässä,koska minulla todettiin syöpä,niin kemoterapia viennyt kaikki hiukset päästä.Tärkeämpää on kuitenkin parantua,kuin unelmoida pitkistä vaaleista kutreista.

• Hah!! :D

Ja ap:lla on varaa arvostella maamme kauneimpia naisia?? Kuleehan nyt: Naisen ulkonäköä ei kannata ruveta arvostelemaan. Siitä ei usein seuraa mitään hyvää. Vanhalta nämä neitokaiset näyttävät ainoastaan järkyttävän meikkikerroksensa ansiosta. Veikkaan, että ovat luonnossa vielä paljon kauniimpia ilmestyksiä. Herää kysymys: Minkälaista mallimimmiä itse kaipailet, jos on kerran missejä varaa arvostella?? Ei kannata kurkoitella liian korkealle.. Ne tavallisen näköiset naiset ovat usein niitä mukavimpia tyyppejä. Opetellaan kaikki arvostamaan myös sitä sisintä :)

• ed

Haluan vielä lisätä tähän: Oma suosikkini on ehdottomasti numero 7. Vaikka hän ei ehkä noissa kuvissa ole niin edustava, niin tytsyn myös livenä nähneenä voin kertoa, että HUH KUUMA!!! Noi kuvat ei aina kerro ihan kaikkea ;)

• hiii

Hiiii.. Minulla on pitkät ja pörröiset!!! Ja tummat!!

• vaalea

tuo johtuu vain siitä, että olet huikaistunut ihanaisesta luonteestani.
      ja muista taidoista.

• pörröpää............

Minulla on keskipitkä kiharaiset tummat paksut hiukset, mutta olenkin narsistisen komea. Eräs keski-ikäinen nainen sanoin niin, et olen.

• :)

Niin olet :)

• pörröpää............
        :) kirjoitti:

Niin olet :)

Mutta se ei ollut minun neitoni, vaan joku joskus. En kuulemma kauaa pysyisi sinkkuna. VIeläkin olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe