Pitäisi pitää sisällä ja olla kertomatta sitä minnekkään, mutta ainoa asia mikä minua häiritsee sinussa on se kenen kanssa seurustelet.
Tämä ajatus
9
137
Vastaukset
- sivullinen --
Mitä v.ittuu sä kyttäät toisten elämää. LOPETA se heti.
- apn epäonneksi
Emmä kyttää! Asian vain tänne ilmaisen, kun satuin huomaamaan sen aivan sivusta.
- voihan vee
apn epäonneksi kirjoitti:
Emmä kyttää! Asian vain tänne ilmaisen, kun satuin huomaamaan sen aivan sivusta.
kaikkiahan se täällä kiinnostaakin :p
- ap
voihan vee kirjoitti:
kaikkiahan se täällä kiinnostaakin :p
Todenäköisesti ainakin tavoittaa. ;P
- ed
ap kirjoitti:
Todenäköisesti ainakin tavoittaa. ;P
höpön löpö
- mitä ihmettä
Miks ihmeessä jotakuta häiritsee toisten seurustelut. Eikö se ole jokaisen oma asia ja jos noin pahasti sua ärsyttää, niin mene hyvä ihminen sanomaan suoraan sille ihmisille, älä täällä rupea kenenkään olemisia vatvomaan.
- ap
Hän sano joskus jotain jonka jälkee se naama on vaan vituttanut. Siksi se mua häiritsee,
- kaikenlaisii huh huh
ap kirjoitti:
Hän sano joskus jotain jonka jälkee se naama on vaan vituttanut. Siksi se mua häiritsee,
tuo ei ole mitään ihastumista tai ikävöintiä. sä oot pelkkä kostonhimoinen, pakkomielteinen idiootti.
- ap
kaikenlaisii huh huh kirjoitti:
tuo ei ole mitään ihastumista tai ikävöintiä. sä oot pelkkä kostonhimoinen, pakkomielteinen idiootti.
Tämä on vielä lievää. En sentää ahdistele tai sen suuremmin pommittele txt-viesteillä tai soittele. Tänne vaan pakko laittaa saattaa jopa tavoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926