Outoa vai ei ?

Olen 29 vuotias neitsyt. Lapsuuteni vietin maatilalla jossa ei asunut lähellä kavereita. Lisäksi isäni on alkoholisti jota kautta tuli rähjäämisiä, huutamista, selkäsaunaa ja perheväkivaltaa. Se jätti isot arvet jotka eivät ole vieläkään parantuneet. Sosiaaliset taidot ovat vielä aika heikot varsinkin naisten kanssa. Onneksi sentään yhden kaverin kanssa pystyn vapautuneesti keskustelemaan ja naljailemaan. Itse ei tule paljoa liikuttua missään muaalla kuin harrastuksissa. Työ tilannekkin on huono kun työttömänä tällä hetkeellä ja alla lukiota 4 vuotta joka jäi kesken mutaman aineen tai oikeastaa yhden aineen takia. Kommentteja tai omia kokemuksia saa laitella.

11

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apinaa koijataan
    • toinen sot.pol.?

Mites sen selibaatin kanssa on mennyt?

• paatti

et ole paattis kanssa, kun vasta alussa.

Itse olin toista vuotta, ja se ties lakanapyykkiä, kun ei itse pussejaan tyhjänny.

luonteenlujuutta se vaati, mutta kasvatti kyllä rintakarvoja.

• Ihan helposti on menny kun on vaan pysyny erossa houkutuksista. Olen sotilaspoliisi armeijan koulutukselta, oletko säkin?

• Tällä kirjotuksella tarkotin etten ole koskaan päässy naisen kanssa pukille. Selibaatti on eri asia.

• karvakoura

aaah et siis RUNKANNUT noniin nyt aukesi... kerropa, oletko joku kuulapääskini kun kuulemma sotilaspoliisiksi kouluttautunut: jos näin niin sittenhän ihan luontevaa, skini ei saa pillua paitsi ankarassa molemminpuolisessa darrassa.

• En ole mikään skini. On vaan hiusket ajettu pois, ei sen kummempaa sen takana.

• eiskini

Kannattaa varmaan kiinnittää siihen lookkiin hiukan enemmän huomiota. Anna hiusten kasvaa vaikka vähän pakenevatkin. Nyt näytät aivan kaljaskiniltä. Isäm maam toivot eivät saa pesää, näin se vain on. Jos ei muuten tipu niin käy huorissa niin saat paineet ekasta kerrasta pois ja huomaat että naiset ovat ihmisiä eivätkä mitään satuprinsessoja vaikka media niin väittää.

• Ei saamisen pitäs olla pelkästä hiustyylistä kiinni. En käytä ollenkaan alkoholia jos tolla kalja jutulla sitä tarkotetaan.

• jkafhsuha

Mutta ihan totta, näytät kuvassasi hiukan pelottavalta.. Just joltain skiniltä.. Ensivaikutelma on tärkeä, joten kannattaisi panostaa vähän lempeämmän näköiseen ulkonäköön, jos vaikka sitten lohkeaisi. ;)

• kokdiuch

No mitäs vikaa skineissä on? Osa on helvetin hyvän näkösiä ja ei niissä aatteissakaa mitää vikaa ole :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe