Olen ihastunut itseäni vuotta vanhempaan poikaan samasta koulusta, kuin missä itse olen. Hän ei edes varmaan ole ikinä katsonut minuun päin. Enkä minä tiedä edes hänen nimeään. Haluisin kovasti tutustua häneen, mutta olen vähän ujo niin en ole menny juttelemaan hänelle. Olisiko vinkkejä miten voisi tutustua häneen?
IHASTUS on tuntematon!!! Apua kaivataan!
4
150
Vastaukset
Ole oma itsesi ja kävele poikasi luo.
Kannattaa ensin aloittee keskustelu tervehdyksellä ''Hei''
Elä sano kimeällä äänellä vaan hieman ujosti jos olet ujo.
Siitähän se lähtee.
Onnea yritykselle.
Etsi elämällesi tarkoitus.- ninni-
mulla oli sama juttu viime syksynä, olen itsekkin ujo mutta kerran tuli mahdollisuus koska poika istui yksin menin juttelemaan hänelle ja tutustuttiin nykyään ollaan kavereita. kannattaa vain kokeilla ei ole mitään hävittävää reippaasti vaan!
- joomoikaikki
Jos et uskalla mennä puhuu sille pojalle heti niin voit, vaikka mennä sen lähelle hengailee tai tekeen jotain niin ehkä se kiinnittäis suhun huomionsa. Ja sit se ois ainakin nähny sut niin voisit mennä myöhemmin puhuu sille jotain jos tulee sellanen tilaisuus.
- Jeespanderi
Mene vaan rohkeasti jutteleen hänelle kun näet hänet yksin, aloita vaikka sanomalla hei ja kysy sitten nimeä ja puhu vaikka koulusta/harrastuksista ja pyydä sitten vaikka msn/fb?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861