Mjau-tetrapakkaus -onko laaturuokaa

sssssssss

onko pahvipaketissa myytävä Mjau laaturuokaa, mikä mahtaa olla lihan prosentuaalinen osuus?

12

13399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sera

Mjaun märkäruokatetrat on hyvä ellei yksi parhaista markettiruuista. Ei viljaa, sokeria tai muuta turhaa ja hyvät ravintoarvot. Lihan osuus pitää kysyä valmistajalta.

• zorreliini

Minulla 3 kissaa. yksikään niistä ei mjau kissanruokaa edes maistanut.

• rva55

no ei maku aina kerro laatua

• .....

En nyt laadusta tiedä, mutta menettelee. Jos markettiruokia vertaillaan. Juurikin tuo viljattomuus ja sokerittomuus on hyvä puoli. Ja jos ruoka sisältää vain "lihaa ja eläinperäisiä ruotteita, mineraaleja", niin onhan se lihatavaran osuus aika iso...

• Daadaaadamjau

Hmm, itse juuri ostin yhden paketin kokeeksi. Sen lammasmaun joka on tarkoitettu pennuille. Ihan jännittää kelpaako meidän pojille. Toivottavasti, koska siinä tosiaan ei pitäisi olla viljaa ja kilohinta oli 3,03 €, vähemmän kuin latzilla ja whiskasilla!

• Mjau on tosiaan niitä omasta mielestäni parhaita markettiruokia viljattomuutensa vuoksi. Sieltäkin löytyy tosin eri koostumuksia (patee, kastike, hyytelö) ja makuja ja osa voi upota kissaan paremmin.
      Patee muotoisena on ihan hyvin kelvannut omille kissoilleni, mutta kastikevaihtoehdoista palat jäävät usein kuppiin.

• Daadaaadamjau

Oikein hyvin maistui molemmille pojille. Meni vaan tuolla meidän herkkämasuisella maha ihan sekaisin.

• mjäys

Meillä syödään pääsääntöisesti märkäruokana Mjauta. Joskus herkkuna Royalcaninia eläinkaupasta. Mjautahan myydään myös joissain eläinkaupoissa, hinta vaan korkeampi. Muita en edes syötä koska tuotos hiekkalaatikolla on sen mukaista... ja sitä riittää!! Kannattaa vaihdella niitä makuja, meillä bestikset kananpojansydän ja ankka tällähetkellä. Molemmat kissat syö ja raksuina eläinkaupan kuivamuona.

• mjauskis!

Itse olen kissoilleni Mjauta antanut ja syövät sitä mielellään! Huuto alkaa kun näkevät purkin x)

Itse ostan sitä Tokmannilta!

• Palvelusväki

Kokeilin ekaa kertaa sitä kananpojanmaksaa..
      Tuli muuten jokaisella kerralla kuppi niin kiiltäväksi, aivankuin olisi kuppi pesty. Tykättiin siis ja ostamme jatkossakin. :)

• Mjau-fani

Se on laadukasta, ja jos tuntuu ettei joku uppoa niin kannattaa yrittää toista, niitä on paljon eri makuja. Oma katti syö nihkeästi paloja ja etenkin kananpojanmaksa(palat) on niin ällöä ettei sen kanssa syöty edes raksuja jotka yleensä menee alas mistä vain. Kananpojansydän(patee) ja muut pateet taas on ihan herkkua. Kannattaa koittaa löytää omalle kissalle sopiva.

• Anonyymi

Ei kelpaa meiän kisuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe