Onko lihavilla naisilla aina löysä pimpsa?

fundeeraaja8866

Oman kokemukseni mukaan lihavia ja vanhoja on helppo löytää partneriksi, mutta niiden paikat ovat liian löysät nautinnolliseen seksiin. Onko vain nuorilla ja hoikilla riittävän timmit paikat?

48

6111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööyyyyöööök

      Hyi vittu, löysä pillu..

    • ........

      Itse olen huomannut, että mitä lihavampi, sitä löysempi... Nauttiminen löysävärkkisen kanssa on hiukan vaikeampaa kuin tiukan. Ihanilla hoikilla prinsessoilla on yleensä tiukempi. Vanhempiin en myöskään koske, koska heillä on oletettavasti löysä

      • Anonyymi

        jos nakkimakkaraa yrittää työntää löysävärkkiseen niin se on ihan sinustasi itsestäkin jo aika härskiä


    • asdfasda

      Pyh pyh. Jos nainen laihtuu, kiristyykö pillu silloin jotenkin maagisesti? Kokemukseni mukaan naisen kropan koolla ei voi arvioida alakerran tiukkuutta. Voihan lihavalla olla mahtavan vahvat lantionpohjanlihakset, kun taas jollain laihalla taas kauhea löysä messuhalli. Yksilöllistä. Turha alkaa yleistämään. Toki jos ihminen on muuten veltto ja laiska, eivät lihakset ole välttämättä kovinkaan timmit alakerrassakaan. Niin laihoilla kuin lihavilla.

    • CalleS

      Oman kokemuksen mukaan naisen pillun tiukkuutta voi yhtä paljon määriteää kropan koosta kuin miehen kullin kokoa hänen pituudestaan. Eli ei pidä paikkaansa.

    • Peljmies

      Kokemattoman puhetta. Ota vaikka vessapaperirullan hylsy. Se edestakoon laiheliinin reikää. Sitten pistä sisään fylliä. Siinä rehevän reikä? No, kumpi olisi nautittavampi?

      Anorektikolla se vasta löysä tavara on. Piirakka on kuiva käppyrä ja hanurista veto poissa.

    • Herr Lederhose

      Ei pidä paikkaansa. Kyllä laiheliinillakin voi olla löysä ja pullukalla tiukka. Tiukkuus tosin vaihtelee kuukautiskierron ja toisaalta myös naisen kiihottuneisuuden mukaan. Kymmenen orgasmin jälkeen kuka tahansa on löysä.

    • Vili Viegas.

      Kyllä on lihavallakin tiukkuutta pi-llussa, kokemusta on mulla. Tosin se tiukkuus alkaa löytyä vasta kun kömpii lähes kokonaan pi-lluun sisälle ja tällaisella 170cm mies kun pää edellä on puolet kropastaan työntänyt sisään niin jotenkin tuntuu että löytyy siellä tiukkuuttakin.

      • Sairasta tollanen!

        Nyt heti pois sieltä mutsisi värkistä!!!


    • Lisää kokemusta!

      Ei oidä yhden kokemuksen perusteella tehdä mitään analyysejä.

    • Klpjui

      kyllä se vähän löysempi on, ei ole niin kiinteetä lihaa

    • pulleella piukka

      Mulla taas ihan päinvastaisia kokemuksia,vain synnytysten lukumäärä löysyttää pillua jos nainen ei treenaa alapään lihaksia.

    • tietäjäiänikuinen555

      Semmonen nuori alta kakskymppinen 160 centtinen ja 44 kiloisella on tikukin pimppirasia. Kehotan etsimään sellaisia. Synnyttäneitä kannattaa välttää kuin ruttoa.

    • alltheppl

      Olen aika ''pienikokoinen'' tyttö, 167cm ja 53kg. On ne miehet kehunu että on tiukka. . tosin en usko että sillä on tekemistä sen kanssa koska olen laiha/hoikka...

    • Poikkeusko?

      Olen yli 50, lievästi ylipainoinen (BMI 25), kolme lasta synnyttänyt - ja tiukaksi on useampikin mies kehunut. Liekö tekoa sillä, että harjoitan lantionpohjalihaksiani säännöllisesti...

    • Gured Larey

      Pitkänenäisilla flikoilla on ainakin pitkä pimpsanvako, Ei kuitenkaan mikään löysä.

      • hiivatti

        Juu, tuo pitää paikkansa. Edellinen vaimo oli iso-kolvinen, en ikinä päässyt "perille" asti.. en siis ole mikään iso, kai shuhtkoht norrmaali.
        Nykyinen rouvani pieni kooltaan, vähän pyöreä isotissinen, mutta nyt pääsee perille asti..
        Välillä kokeiltu myös berttaan, mut kyllä pimpukka pyllyn voittaa kirkkaasti. Toki vaihtelu virkistää..


    • greenie7

      on

    • q1w2e3

      Tiettävästi hieman pullukatkin treenaa niitä ilolihaksia ja käytössä heilläkin geishakuulat tai sentapaiset välineet.

    • Käpykyrsä

      Riippuu paljonko eväitä repussa on ja onko ne soppaa vai pihviä? Millaiset taliarvot, ja onko isoluinen? Mitä enemmän osattu käyttää (treenata) sen paremmin säädeltävissä.
      Väliliha on tikattavissa ;)

    • MNeljäviis

      Jätkät ei nyt ihan niinku tiedä asioista, tai sitten mulla on vaan omituisia kokemuksia ;/
      Ollut 4 varttuneempaa naista (eka yli 5-kymppi kun olin ite 23v, ei ikä ei paino, eikä ees synnytys vaikuta asiaan suoraan.
      Tälläkin hetkellä on oman vosun lisäksi kaksi vanhempaa naista satunnaisen vakinaisina kumppaneina, molemmilla 3-synnytystä takana, toinen hoikka, toinen tukevahko, mutta näillä molemmilla tiukempi tavara kuin parilla neitsyellä (joita näitäkin ollut aikoinaan neljä) .
      Kyllähän nuori hoikka sporttinen nainen on muuten mukavampi, varsinkin silmälle ja käsivarsille, muttei kyllä korreloi tiukkuutta, eikä taitoa.

      Nimim. Tämä vaan tiedoksi

    • ei saa yleistää

      Keskimäärin voi olla, mutta muistuu väkisin mieleen 20v sitten ollut työpaikkasuhde. Nainen ei ollut synnyttänyt, mutta kiloja oli oikein reilusti. Siinä oli kyllä niin tiukka ja silti kostean kiva paikka, vau....

      En ole vieläkään saanut vastaavaa, kokeiltu on aika monta sen jälkeen, mukaan on mahtunut usea hoikkakin.

    • Ja paskat! Itse olen tavannut monta sopivan muhkua naista jolla on todella tiukka pimpsa! :)

    • riittävän iso

      Sulla on vain liian pieni pippeli.

    • pena-1967

      Hyi vittu, löysä pillu.. oliko kullissa kuppa? Ja paskat! Itse olen tavannut monta sopivan muhkua naista jolla on todella tiukka pimpsa! :) vitutti vaan ku ne muhkut on vähä semmosii möhkäleitä nii ei ala seisomaan ihan hetkessä! saa tapella puolisen tuntia seisokin kanssa ku välillä saa puoliveltoksi munan ja samantie se sit lörpähtää ettei kerkeä noussa lipputankoon, Keskimäärin voi olla, mutta muistuu väkisin mieleen 20v sitten ollut työpaikkasuhde. Nainen ei ollut synnyttänyt, mutta kiloja oli oikein reilusti. Siinä oli kyllä niin tiukka ja silti kostean kiva paikka, vau....

      En ole vieläkään saanut vastaavaa, kokeiltu on aika monta sen jälkeen, mukaan on mahtunut usea hoikkakin. akinaisina kumppaneina, molemmilla 3-synnytystä takana, toinen hoikka, toinen tukevahko, mutta näillä molemmilla tiukempi tavara kuin parilla neitsyellä (joita näitäkin ollut aikoinaan neljä) .
      Kyllähän nuori hoikka sporttinen nainen on muuten mukavampi, varsinkin silmälle ja käsivarsille, muttei kyllä korreloi tiukkuutta, eikä taitoa. En ole vieläkään saanut vastaavaa, kokeiltu on aika monta sen jälkeen, mukaan on mahtunut usea hoikkakin. iettävästi hieman pullukatkin treenaa niitä ilolihaksia ja käytössä heilläkin geishakuulat tai sentapaiset välineet. Pitkänenäisilla flikoilla on ainakin pitkä pimpsanvako, Ei kuitenkaan mikään löysä. Edellinen vaimo oli iso-kolvinen, en ikinä päässyt "perille" asti.. en siis ole mikään iso, kai shuhtkoht norrmaali.
      Nykyinen rouvani pieni kooltaan, vähän pyöreä isotissinen, mutta nyt pääsee perille asti..
      Välillä kokeiltu myös berttaan, mut kyllä pimpukka pyllyn voittaa kirkkaasti. Tottakai koska persepano on sama ku miestä nussis vittuperkele! Olen yli 50, lievästi ylipainoinen (BMI 25) Tottakai koska persepano on sama ku miestä nussis vittuperkele! Jätkät ei nyt ihan niinku tiedä asioista, tai sitten mulla on vaan omituisia kokemuksia ;/
      Ollut 4 varttuneempaa naista (eka yli 5-kymppi kun olin ite 23v, ei ikä ei paino, eikä ees synnytys vaikuta asiaan suoraan.
      Tälläkin hetkellä on oman vosun lisäksi kaksi vanhempaa naista satunnaisen vakinaisina kumppaneina, molemmilla 3-synnytystä takana, toinen hoikka, toinen tukevahko, mutta näillä molemmilla tiukempi tavara kuin parilla neitsyellä (joita näitäkin ollut aikoinaan neljä) .
      Kyllähän nuori hoikka sporttinen nainen on muuten mukavampi, varsinkin silmälle ja käsivarsille, muttei kyllä korreloi tiukkuutta, eikä taitoa. useampikin mies kehunut. Liekö tekoa sillä, että harjoitan lantionpohjalihaksiani säännöllisesti... Olen aika ''pienikokoinen'' tyttö, 167cm ja 53kg. On ne miehet kehunu että on tiukka. . tosin en usko että sillä on tekemistä sen kanssa koska olen laiha/hoikka... kakskymppinen 160 centtinen ja 44 kiloisella on tikukin pimppirasia. Kehotan etsimään sellaisia. Synnyttäneitä kannattaa välttää kuin ruttoa. ,vain synnytysten lukumäärä löysyttää pillua jos nainen ei treenaa alapään lihaksia. osin vaihtelee kuukautiskierron ja toisaalta myös naisen kiihottuneisuuden mukaan.

    • Anonyymi

      Kiimainen pillu on hyvä,karvoja ja tiukka anaali

    • Anonyymi

      Kahta lihavaa naista olen nainut. Toisella oli tiukka ja toisella väljä. Sitä tiukkaa sain naida toisenkin kerran. Joten tällä pienellä otannalla vastaus on fifty-sixty.

    • Anonyymi

      Jaahas. Taas näitä. Käytännössä lihavuudella ei ole mitään tekoa pimpan tiukkuuden kanssa. Yhtä hyvin joku voisi olettaa että alle kaksi metrisillä naisilla on löysä/tiukka pipo tai pimppa tai mitä vaan.

    • Tiukka on hyvä, mutta ei ole väljää voittanutta

    • Anonyymi

      Neitsyt, nuori, hoikka, pulska, lihava, synnyttänyt...
      Tässä tiukkuusjärjestys.

    • Anonyymi

      'Ei sovi ei mahu, herra saa rahat takaisin' sanoi entinen huora kun miehen mela oli liian paksu.

      • Anonyymi

        Eipä juuy pidä paikkaansa,oman naiseni kun tapasin niin olipa niin tiukka että hyvä et sinne meni,kas kun ei ollu paljoa työstetty!
        Eikä ole vieläkään löysä vaikka on painoakin tullu,kyllä saa lykkiä ihan kunnolla että sinne menee hyvin


    • Minä olen xxl kokoinen ja kolme lasta synnyttänyt mutta ei kukaan ole valittanut että mun paikat olisi löysät päinvastoin. Harrastan liikuntaa ja joogaa.
      Ei ole naisen koosta kiinni.

      • Anonyymi

        Miehenä samaa mieltä, ettei naisen koolla ole väliä, mitä on sisältä. Liikunta tekee hyvää. Synnyttämisen jälkeen voi palautuminen olla erilaista ja ehkä siihenkin voi vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Naisen tiukkuustesti kynällä

      Kynä osittain pilluun. Montako kyykkyä pystyt tehdä, ilman että kynä tippuu? Jos kynä ei tipu, olet tiukka.

      • Anonyymi

        Ei tipu tämän lihavan naisen römpsästä, vaikka kyykkisi koko päivän.


    • Anonyymi

      Omalle kohdalle ei ole sattunut yhtään löysäpimppaa

    • Anonyymi

      ei ole lihavilla naisilla löysä pillu, koska itse ihannoin lihavia naisia niin kyllä heidän kanssaan on ollut elämäni nautinnollisinta seksiä. löytyisipä jostain lihava nainen seuraksi jakamaan arkea ja sängyn kanssani kun nyt yksin elelen

    • Anonyymi

      Tukevilla naisilla on ihana pillu ja pano haluja enemmän mitä muilla. niillä on yleensä joku läski äijä joka ei jaksa kunnolla naimaan. Kyllä 19v pyöreä posliini pillu on ainakin ihana Panokaveri.hänen exä käy panemassa ainoastaan takaapäin koska muutakaan ei ole tarjolla.no minä annan mielellään edestä ja päältä.saan panna paljaalla vaikka exä joutuu käyttämään kumia..pari kertaa mennyt exän lähdettyä.sanoin että nyt on minun vuoro.. kivahan se on panna kahta eri munaa peräkkäin...? Minun paljas kyyti antoi kunnon orgasmin.

    • Anonyymi

      Ei ole lihavuudesta kiinni pimpsan kireys. Kyllä se hoikka nainen yhtä tiukalla pillulla on vaikeampi ja varautuneempi kuin samalla tiukkuudella oleva lihava..lihava avaa haaransa ja saat painaa koko varrella niin että glitoriskin huutaa hoosiannaa..lähempi nainen jarruttelee eikä anna itseään sellaiseen asentoon,että pääsisi edes puolta syvemmälle..

    • Anonyymi

      mäkin panin 30v lihavaa milffiä, ja sen pillu oli melkein yht kiree kun teinitytöllä. Se oli vähän lihavampi kun mun 60v mutsi, ja mua kiihottaa naiset jotka jollain tavalla muistuttaa mun mutsii. Oon mä mun mutsiiki jyystäny sen omasta pyynnöstä, ja sen pillu tuntu kyllä vähän löysemmältä. Jos äiti pyytää nii on se kohteliasta tehä niinku äiti pyytää

      • Anonyymi

        Juu, äidille ei sanota ei. Oli sitten kyse naimisesta tai roskien viemisestä.


    • Anonyymi

      Naisen koko ei vaikuta pillun tiukkuuteen, vaan pääasiassa lantionpohjan lihakset. Yksilöllinen asia siis, ja laihallakin voi olla löysä.

      Mutta valaan ruhosta sitä sutiluukkua voi olla vaikea löytää niiden kaikkien poimujen seasta. Haistelemalla kenties saa navigoitua. Siis jos uskaltaa jäädä alle, onnistuu kiipeämään päälle tai on niin pitkä lerssi että ylttää takaa päin.

      Seksi läskin kanssa on perseestä, mutta syynä ei ole pillun löysyys.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa miltä laihan naisen pimppi tuntuu, kun olen aina saanut panna lihavan naisen pimppiä, joka kerta, kun panen pitää penis aluksi asetella pimpin huulien välistä pimppiin jotta voi aloittaa varsinaisen panemisen, enkä ole koskaan huomannut sitä, että pimppi olisi liian väljä, aina on saanut täyden nautinnon, vaimokin on ollut tyytyväinen, että tuntuu hyvältä, kun panen pitkään ja rytmikkäästi kunnes koittaa hekuman huippu ja laukean, monasti vaimo saa ensin voimakkaan orgasmin ja sen jälkeen voin ja saan panna kunnes laukean.

      • Anonyymi

        Jos on pieni kulli, kaikki pillut tuntuu väljillä. Mulla anoppi 74v runsas muotoinen ja paras pillu mitä olen nussinut, melkein yhtä kireä kuin perseensä.


    • Anonyymi

      Mummu ikäisten naisten pillut parhaat vaikka olisi tukevampikin mummu.
      Usein pillut pehmeitä, runsaita ja aivan mahtavia ottaa suuhun ja imeskeli. Suosittelen koittamaan runsasmuotoisten mummujen pilluja, parempia kuin laihojen luurankojen!

    • Anonyymi

      Olen pannut anorektisen laihaa naista, jolla oli aikalailla löysä pillu.

      • Anonyymi

        ihmisä on monenlaisia kukaan ei ole samanlainen jotenka ei voi vertailla,naiset eikä miehet ole mitään autoja joita koeajetaan lehdissä


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe