orgasmi aloittaa avaavat supistukset? =) Tai yleensäkkin kovemmat supistukse?
Siis kun olen ollut nyt seurannassa kolme päivää..supistelee ja paikat kipeenä, mutta mitään ei alapäässä tapahdu, siis sormelle auki ja kaulaa 3cm..
Viikkoja on 36 2, joten eivät anna käynnistävää lääkettä.
Mieheni ehdotti, että voisi aiheuttaa minulle orgasmin =) ...tässä huoneessa kun olen ihan yksin.
KIITOS vastauksesta! (vaikka kysmys nyt olikin hiukan "nolo" =D )
voiko hyvä ja pitkä...
4
135
Vastaukset
- jtejt
Eipä tuo orgasmi sitä tee, mutta "sisätutkimus" käsin niin että ärsyttää kohdunsuuta saattaa käynnistää synnytyksen, myös siemennesteen sisältämä hormoni kypsyttää kohdunsuuta.
Joten ei muutakuin hommiin :) - ejakulaatio voi
Minulla alkoi kovat supistukset kun sain ejakulaation =) eli voi orgasmi käynnistää =) .
Ei tietysti kaikille, mutta joillain..eihän kaikilla toimi samat keinot.
Joillain ei auta mikään muu, kuin lääkkeellinen käynnistys.
Tiedän erään, joka kokeili vaikka mitä, mutta meni viikoille 42 jolloin sitten käynnistettiin. - keinoja,keinoja??
olisi kiva tietää muutenkin tehokkaita keinoja synnytyksen käynnistämiseen. Siis kun "sisätutkimus" ei ainakaan minulla ole auttanut. Olen nyt maannut viikon tarkkailussa..eikä tämä oikein meinaa edistyä. Muutaman kerran olen meinannut päästä kotiin, mutta sitten on supistelua, verenpainen aika paljon koholla tms. Eli en olekkaan päässyt. Niin ja muutaman kerran olen oksentanut..että sellasta.
Nyt olisi vain kiva saada tuo synnytys lähtemään käyntiin. Lääkkeitä eivät kuulemma ihan vielä anna..
Eli siis sellaisia keinoja kiitos nyt, joita voi täällä sairaalassa kokeilla..olen myös yksin huoneessani..ainakin vielä.Oli täälä eräs toinenkin yhden yön, mutta pääsi kotiin..eli ei mitään kovaa ruuhkaa ole. - gdad
Kyllä käynnistävät kun pusket päälle vaan kovaan! ja sanot että on se nyt saa**na, minä lähden sitten kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085