Luulin niin olevani jo yli susta. Mun on pakko olla!!! Tää päivä todisti (taas) etten oo :*(
No voi h....
11
205
Vastaukset
- ....
Kun näit minut tänään.Unohda nyt jo !!!
- hohhohohoh
Joo ja sopii taas tuhansiin ellei kymmeniin tuhansiin suomalaisiin naisiin ja miehiin.. huoh
- kauhea törmäys
No hyvä, mä kun luin, että luulit ajaneesi mun yli, huh :) Mutta, mitä tää päivä todisti sulle, mitä hän on tehny?
- ap
No en onneksi ole ajanu kenenkään yli :D Tää päivä vaan todisti mulle ettei mun tunteet ole vieläkään täysin kuolleet häntä kohtaan, vaikka niin ehdottomasti pitäisi olla. Eikä hän ole tehnyt mitään ihmeellistä, lähinnä ollut oma iloinen itsensä... se hymy/nauru... aito, ihmeellinen, kiehtova... sen sain jakaa hänen kanssaan tänään.
- *köh!*
mielummin olisin kyllä hänen allaan kuin yli
- utelen vaan..
onko koskaan kukaan sanonut sinulle "ja minustahan et eroon pääse helpolla"?
- ap
...jos oikein muistelen niin on joku tainnut noin sanoa... oon voinu kyllä käyttää lausetta itsekkin :) Nimimerkille eit oo ja muillekkin tiedoksi, ettei asia liity mihinkään psykopaatin mietteisiin vaan asialle ihan järkevä selitys :) Voi kuulostaa uhkailulta irrallaan, mutta asiayhteys ratkaisee.
- eit oo
Mulle ei koskaan kukaan ole noin sanonut, ja tuo kuulostaa kyllä ihan psykopaatin uhkaukselta, hui.
- jokin syy?
Miksi on pakko olla?
- ap
Joskus on vaan pakko...show must go on...
- Ärsyttävää
Jos mä olisin hän, niin mun korvaan tuo että joskus on pakko olla yli, kuulostaisi siltä, että en haluaisi olla ikinä enää missään tekemisissä enkä tuhlata enää ainuttakaan ajatusta suhun. Ehkä omin tämän itselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760