Saanen vinkkiä: Mistä löytyy Sonata 2003 2.0L koneeseen suutintukki, se moottorin takana oleva muovinen suurehko osa.
Sen putkesta, joka käsitääkseni palauttaa bensaa takaisin tankkiin, tihkuu senverran että haisee välillä hitosti. Jostain syystä putken pää lohjennut kytkinremontissa ja korjattu apuputkella sisäänlaitettuna ja jollain liimalla.
Ja vielä kysymys; mikä on osan nimi englannniksi, että osaisin kysellä muista maanosista kyseistä muovikappaletta.
Kiitokset etukäteen vinkeistä, sano.
Sonata 2.0L 2003 ja bensa haisee
4
117
Vastaukset
- Sonata on pop
No kiitos vaan vinkeistä, heh.
- Olemme EU ytimessä
No, vastaan itselleni ja tarjoan vinkkejä vieraalle. Suomesta suutintukki löytyi 140E varaosaliikkeen hyllystä, 120E nettikaupasta toimitusaika 2-3 viikkoa.
No, kaksi autoa Ruotsista ostaneena (toinen oli Hyundai, hyvä ja halpa, ostan vielä ennen kuolemaa sieltä automaatti-Sonatan 2003!) ajattelin tutkia osaa sveduilta.
No johan varaosan numerolla osa löytyi; hinta 38E, valitettavasti lähetys pakkaus peräti 45E eli yhteensä 83E. Tiistaina tilasin ja maksoin MC:lla ja suutintukki kädessä perjantaina 11.30. paikallista aikaa. En omista ky firman osakkeita ja olin ensimmäistä kertaa tekemisissä, mutta tässä nimi : Atracco ab. Kyseessä neljän tähden purkuosa, ja firman sivuilla tästäkin oli kaksi kuvaa, mikä hinnan huomioonottaen on kyllä käsittämätöntä.
MIkä maa on Suomi, mikä maa on Ruotsi?????? - Eläköön EU !!!!
Vielä vinkki: Tämän sivun oikealta löytyy valikko " Select language". Valitse Finnish, ja pääset suomenkielisen henkilön kera tekemään varaosaostosta.
Odotan päivää, että Japanista, Koreasta, Kiinasta........voi tilata varaosia autoihin ja mihin tahansa laitteisiin suomeksi. - Myyjä suomalainen
Mitä täällä elvistelet, kaikki omia viestejä, taidat mainostaa tota firmaa. Toivon, että osa on kuitenkin sopimaton ja otat siitä tappiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798