ttp://www.terveyskeskus.fi/do.xsp?objectType=complextype&directoryType=newsitems&complextypeOID=1325542500_377_137a&viewType=viewinfoview
Toivoa kaikille
6
123
Vastaukset
- ap
Lukekaapa linkin uutinen.
Uutinen on erittäin positiivinen, antaa uskoa, että hoitoja on ja ne tehoavat. - huhhuhtaas
http://www.terveyskeskus.fi/do.xsp?objectType=complextype&directoryType=newsitems&complextypeOID=1325542500_377_137a&viewType=viewinfoview
Tarkoititko aivostimulaatiota kaksisuuntaisuuden hoidossa? Tulisi aika kalliiksi alkaa laittamaan jokaisen kaksisuuntaisen aivoihin joku vehje. Ja kuka piru antaa avata päätään, jotta sinne laitetaan jokin laite? Menepäs kuule aloittaja ihan itse siihen leikkaukseen ja näytä mallia. Hyvä se on sanoa, että menkää laittamaan päähänne jotain ylimääräistä. - onskujuttu<3
huhhuhtaas, onneksi sinun ei tarvihe laittaa päähäsi yhtään mitään :O Eikä kukaan ole sanonut että: menkää laittamaan päähänne jtn ylimääräistä! TILULILU JA DIIPADAAPA..taas.. Hyvä että on tuollaisia, säästyy todellakin parempiin kohteisiin nuo elämänlaatua parantavat kojeet!
- huhhuhtaas
Hyvä että sulla on varaa arvostella, kuinka hyvä ihminen olen. :) kun tollasia aloit heittämään, että säästyy parempiin kohteisiin. Pitää tuntea ihminen ennenku voi sanoa mitään. Mietis taas vähän juttujasi. Epäempaattisuus kukkii taas pahasti.
- vekkuliveikkonen
huhhuhtaas kirjoitti:
Hyvä että sulla on varaa arvostella, kuinka hyvä ihminen olen. :) kun tollasia aloit heittämään, että säästyy parempiin kohteisiin. Pitää tuntea ihminen ennenku voi sanoa mitään. Mietis taas vähän juttujasi. Epäempaattisuus kukkii taas pahasti.
Minun mielestäni on myöskin hieman huvittavaa, ettei nämä "terveet" osaa välillä käyttäytyä ollenkaan ja kehtaavat haukkua bipoja ties mistä asiasta. Kuitenkin ovat usein itse ilkeitä. Onneksi täällä niitä hyviäkin terveitä on paljon. Sitähän voisi vaikka sanoa asiallisesti, ettei käskenyt ketään laittamaan päähänsä mitään. Ei tarvitse heti alkaa ilkeäksi, että "Hyvä että on tuollaisia, säästyy todellakin parempiin kohteisiin nuo elämänlaatua parantavat kojeet!" Hienoa, kun netin kautta voi päätellä, kenen elämänlaatu ansaitsee parantumisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760