Pystyykö Microsoftin Word- Excel ja PowerPoint-ohjelmat siirtämään tietokoneesta toiseen? Minulla on lisenssi näille ohjelmille ostettu vanhaan koneeseeni, ja nyt tarvisin nuo samat ohjelmat uuteen koneeseeni
Pitääkö minun ostaa uusi lisenssi uuteen koneeseeni, vai siis pystyykö jotenkin saamaan nuo ohjelmat siirtämällä ne vanhasta koneesta uuteen? (Vanhalla koneellani en enää käyttäisi noita ohjelmia)
Voiko joku auttaa??!
MS Office -ohjelmien siirto koneelta toiselle?
3
2266
Vastaukset
Sen kun siirrät. Tietenkin ne pitää asentaa uuteen koneeseen, eivät toimi jos vain kopioit program files kansiot vanhasta koneesta.
- vcxvxvxxvc
Eli ei muuta kuin levyt sisään uuteen koneeseen ja asennat ohjelmat siihen.
Niitä ei siirretä vaan asennetaan uudestaan asennusmedioita. OEM versioita näistä ohjelmista ei voi siirtää ja lisäksi käyttöjärjestelmän pitää olla saman merkkinen.
MS Officen tulisi olla versiota 2007 tai 2010. Vanhemmat on niin vanhoja, että niitä ei enää kannata siirtää ja siinä voi olla ongelmia. Yleisohje Microsoftin ohjelmistoilla tyypillisesti on, että saa olla korkeintaan 5v vanhempi kuin käyttöjärjestelmä johon asennetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727