Vastasyntyneen kuolema

Nikname-

Olen 20-vuotias parisuhteessa oleva nuori nainen. Omia lapsia ei vielä ole, olen aina jotenkin pelännyt ajatusta raskaudesta ja synnytyksestä.

Näin taannoin unen, jossa vastasyntynyt lapseni kuoli kun pitelin häntä sylissäni. Sitä ennen näin unta, että synnytin kuolleen lapsen. "Näinkö kivuttomalta tämä synnytys tuntuukin", ajattelin (unessa). Ja vuosia sitten näin mustavalkoisen unen, jossa olin itse hyvin nuori, joka on juuri oppinut kävelemään. Yritin kävellä jossain pihalla ja tunsin miten happi meinasi loppua ja olin kuolla.

Mitä nämä unet voisivat tarkoittaa? Osaisiko joku kertoa?

3

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessa vauva voi olla jokin uusi työ-, harrastus- tai muu projekti, jonka olet aloittanut.

"Kuollut projekti."

• pieni rääpäle

Unen vauva voit olla sinä itse. Ehkä ajattelet että vauvan myötä sinun elämäsi päättyy, olet siitä eteenpäin vain äiti, toisen tarpeen armoilla

• Amon

Jos vauva unessa oli poika, voi se liittyä työ- tai opiskeluelämän projekteihin tai uusiin aloituksiin. Jos se taas oli tyttö, niin kuvaa enemmän tunnepuoltasi ja ehkä jotain parisuhteeseen liittyvää ajatusta tai ideaa, joka ei lähde toimimaan niin kuin haluaisit.

Hapen puute unessa voi kertoa siitä, että sinulla ei ole tarpeeksi tilaa ja vapautta elämässä, eli joku ihminen tai asia vie liian paljon aikaasi ja voimiasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe