Olen 20-vuotias parisuhteessa oleva nuori nainen. Omia lapsia ei vielä ole, olen aina jotenkin pelännyt ajatusta raskaudesta ja synnytyksestä.
Näin taannoin unen, jossa vastasyntynyt lapseni kuoli kun pitelin häntä sylissäni. Sitä ennen näin unta, että synnytin kuolleen lapsen. "Näinkö kivuttomalta tämä synnytys tuntuukin", ajattelin (unessa). Ja vuosia sitten näin mustavalkoisen unen, jossa olin itse hyvin nuori, joka on juuri oppinut kävelemään. Yritin kävellä jossain pihalla ja tunsin miten happi meinasi loppua ja olin kuolla.
Mitä nämä unet voisivat tarkoittaa? Osaisiko joku kertoa?
Vastasyntyneen kuolema
3
832
Vastaukset
Unessa vauva voi olla jokin uusi työ-, harrastus- tai muu projekti, jonka olet aloittanut.
"Kuollut projekti."- pieni rääpäle
Unen vauva voit olla sinä itse. Ehkä ajattelet että vauvan myötä sinun elämäsi päättyy, olet siitä eteenpäin vain äiti, toisen tarpeen armoilla
- Amon
Jos vauva unessa oli poika, voi se liittyä työ- tai opiskeluelämän projekteihin tai uusiin aloituksiin. Jos se taas oli tyttö, niin kuvaa enemmän tunnepuoltasi ja ehkä jotain parisuhteeseen liittyvää ajatusta tai ideaa, joka ei lähde toimimaan niin kuin haluaisit.
Hapen puute unessa voi kertoa siitä, että sinulla ei ole tarpeeksi tilaa ja vapautta elämässä, eli joku ihminen tai asia vie liian paljon aikaasi ja voimiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978