Oon syöny viimeiset kaksi ja puol viikkoa n.400kcal ja vain 6,5 kiloa tippunut. Lähtöpainooki on aika paljon, niin luulis nyt et olis tippunut paljon reippaamminkin. Syöks mä liian vähän et se paino putois? Hulluu aatella niin, ku eiks sen painon pitäis kaiken järjen mukaan pudota nopeemmin mitä vähemmän syö! Menee kohta usko!
Miksi en laihdu???
2
98
Vastaukset
- hatersgonnalovethis
Oletko kuullut asiasta nimeltä säästöliekki? Miksi haluat laihduttaa nopeasti? Eikö olisi järkevämpää lisätä liikuntaa ja syödä normaalisti- usko pois, ihmiselimistö ottaa sen mitä ei saa takaisin jotenkin, siksi monet anorektikot kärsivät myös bulimiasta ja BED:istä. Muista: se mitä et syö lihottaa. Järkevä laihdutus tahti on noin 300 miinuskaloria päivässä ruoasta, jos haluat nopeammin laihtua niin voit huoletta liikkua kunhan muistat antaa elimistölle myös tarpeeksi lepoa. Näin!
Ja puhun kokemuksen äänellä...- . . . .
säästöliekki on liibalaabaa.
Yhden painokilon pudottamiseen tarvitaan 7000 kalorin vaje, joten aloittaja on hyvä ja laskee siitä (kulutus - syödyt kalorit). Iso osa painon putoamisesta on varmasti nesteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954