vapaasti, yksin omassa kopissa, kenenkään kyttäämättä, oikealla kynällä. Kukaan ei tiedä minkä numeron piirsin. Sitä ei ole pakko kertoa kenellekkään.
Voin äänestää vapaasti persuja ja Soinin Timppaa, hän on minun elämäntilannettani lähinnä.
Olen normaali naisista pitävä mies (miehistä pitävä nainen).
En halua ottaa hirveitä zorbas- ja flamingovelkoja niskoilleni, omaa asuntovelkaakin on vielä sen verran jäljellä.
Auto on minulle välttämätön (en ole cityvihreä sosialististen kulkuneuvojen käyttäjä), en pidä siitä että autoilijaa rokotetaan.
Työpaikka on tärkeä enkä halua, että se siirretään Aasiaan, siksi SAK.ssa porukka pitää vaihtaa nopeasti.
Lapset haluan kasvattaa itse enkä halua, että yhteiskunta anastaa ja sosialisoi rakkaimpani .
Ulkomaille on aina kiva matkustaa kun voi vapaana suomalaisena kulkea pää pystyssä.
Ihanaa tämä kansan valta
saa äänestää
2
<50
Vastaukset
- näin on
Turha paavojen lökäpöksyjen täällä örveltää muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770