Ostimme mieheni kanssa uuden auton, ja nyt olemme huomanneet samassa lähiössä asuvien työttömien kasvoilta kateutta. Onpa kaupassa nimiteltykin.
Onko todella uusi auto näin suuri asia`?!
Kauhea kateus autosta
111
4997
Vastaukset
- työmies195
Älä välitä.
Kaikesta saa kadehtimisen aihetta, jos niin haluaa. - rich little bitch
munkin frendit oli ennen kadeja mut mä vaihoin vanhan letukan nii loppu se töllöttäminen ja huutelu
- 7373
Suomalaiset eroavat kateudessaan siinä ,että kun esim. jenkeissä joku näkee jollain hienon auton, hän varmaan on hieman katellinen, mutta ajattelee "Minäkin teen kaikkeni että saan tuollaisen"." Suomessa taas ajattelumalli on "Minä teen kaikkeni, että tuo saa kärsiä autostaan."
- et mahda mitään
Minulle ovat uimahallissa kateellisia kun temmi on velttona n 19 cm ja riippuu miten kylmää on sillä hetkellä. Tuijottavat osa on varmaan homoja mutta heteroista näkee kun ne sitten katsoo omaansa.
Tämmönen ärsyttää- temmeltäjä
Tiijäkkönä muuten, mikä se on sen temmin maksimipituus?
Se on noin 30,48 cm, sitten se muuttuu jalaks! - Juustohöylä voittaa
temmeltäjä kirjoitti:
Tiijäkkönä muuten, mikä se on sen temmin maksimipituus?
Se on noin 30,48 cm, sitten se muuttuu jalaks!Heh, oli itse asiassa ihan nokkela. Epäilen että menee about kaikilta ohi. 4/5. Hyvä kommentti, väärä paikka.
- rutaperänkuhagona
Juustohöylä voittaa kirjoitti:
Heh, oli itse asiassa ihan nokkela. Epäilen että menee about kaikilta ohi. 4/5. Hyvä kommentti, väärä paikka.
Liikoja luulet ittestäs, kyllä jokaanen tuon ymmärtää vaikka metrisiä mittoja täällä käytetäänkin
- Anonyymi
Valehtelu jatkuu, äsken olit muka nainen, nakki pappa olet!
- huomattu on.
Opettajilla on aika hyvä palkka autosta päätellen...
- samaa mieltä
Jos auto maksaa yli 20000 niin se on törsäilyä. Nykyään saa ihan hyviä autoja alle 20000
- trollaaja!
Tekisivätkii jottaen opettajatkii sitten oikein, kerta o hyvä palkka. Mutta ee ko kiusataan ja haukutaan lapsia joita heidän tulisi sivistyneesti ja kypsästi opettaa. Tosin tämä "opettaja" joka täällä aina kirjoittelee näitä alotuksia, tuskin mikään oikea "opettaja" on muille kuin niille jotka haluavat oppia trollaamaan :D
- Anonyymi
samaa mieltä kirjoitti:
Jos auto maksaa yli 20000 niin se on törsäilyä. Nykyään saa ihan hyviä autoja alle 20000
0.99-19999,99e? Tähänkin hinta haarukkaan mahtuu monta paskaa.
Sama se vaikka laite maksakoon vaikka 15.000e tai enemmän voipi olla että sillä kikottimella ei mitään muuta tee kuin saa vain naapurit kateeliseksi. Sehän se tärkeintä.
Itse en edes omista autoa terveydellisistä syistä, jotenka minun varmaan pitää olla kaikille auton omistajille kateelinen?
- siitähä mää vaan...
Kaekkihan nuo on ollu tästä kylästää
http://www.youtube.com/watch?v=iaZOnV22i6w&feature=related - Ferrari
Opettajien paikkoja aletaan karsia koska pakkoruotsi loppuu , kouluista tulee maksulliset. Ainoastaan rikkaiden pennuilla on varaa käydä koulua.
Porvarit saavat kyllä maailmankuulun koulusysteemimme hajotettua. Sen jälkeen vain porvari oppilailla on varaa Lambigiini Murielagoon- voi, voi sentään
Opettaja, olet käsittänyt väärin naapureittesi puheet tai sitten sinulla on paha luulottelutauti. Siellä häiriköivien pentujen seassa rupee ajatukset takkuilemaan. Ei sun autos ketään kiinnosta etkä sinä.
- ketunvitaleet
voi, voi sentään kirjoitti:
Opettaja, olet käsittänyt väärin naapureittesi puheet tai sitten sinulla on paha luulottelutauti. Siellä häiriköivien pentujen seassa rupee ajatukset takkuilemaan. Ei sun autos ketään kiinnosta etkä sinä.
perus savolaisen kateellisuuden kirjoituskyhäelmä.
happamia sanoi kettu vituista vai sanoiko se vittu ketuista jotakin ?
- oujee,.,köyhät
jokainen ostaa mitä haluu ja se ei kuulu kellekkään. ja se kateus on todella typerää, työllähän sen maksaa. oikein kateeliset rupee ajan kulues tekee ilkivaltaa autolle, et pitäkää hyvät vakuutukset. mitä pirua se kuuluu kellekkään.hä. ite voitin paljon peleis ajan hyväl autol ja ei tarvii tehä ikinä töitä. siinäpä työttömät kaljan ostaja kyylää. elämä on ihanaa kun on manii, ja vielä mukavampaa katsoa kateellisten katseita ja todeta et köyhän katse. nauraa
- piwrufvhpir
Onko Volvo auto???
- Volvon omistaja.
Volvo on auto. Katso esim.
Volvo XC70
Ei ihan pikkurahalla lähde kaupasta mihinkään...
http://www.carsbase.com/photo/photo_full.php?id=41921 - Volvoonrellu
Volvon omistaja. kirjoitti:
Volvo XC70
http://www.carsbase.com/photo/photo_full.php?id=41921On persaukisten auto.
- Anonyymi
Volvon omistaja. kirjoitti:
Volvo XC70
http://www.carsbase.com/photo/photo_full.php?id=41921Oletkin sitten suuren velkataakan alla vuosikymmenen. Minulla on auto rämä, mutta oma ja bensaan riittää rahaa, kun ei ole osamaksuja. Siispä ajelemaan vaan.
- Lainaa jopa 3000€
Kauhea kohtalo aloittajalla, tunnen suurta empatiaa! Olen nuorempana (18v.) ollut vastaavassa tilanteessa, kun isäni osti minulle 2 vuotta vanhan Volvon. Maksoi 40000€. Voi sitä kateuden määrää, "pappa betalar" yms. huutelua ja homottelua hyppyritukastanikin johtuen. Huuteluissa oli hyvää se, että kateelliset osasivat tuon verran ruotsia, ilmeisesti peruskoulua olivat käyneet muutaman luokan. Ja osattu käydä ostamassa kaljaa sossun almuilla, jonka voimalla sitten uskalsivat huudella.
Tsemppiä! Paska valuu alaspäin ja kateellisella paskasakilla on enää yksi pysäkki jäljellä, katuoja. Viisaammilla ainainen katkeruus lajitovereita kohtaan.- Jussi.
ONKO OPETTAJIEN PAKKO AINA PRÖYSTÄILLÄ AUTOLLA JA ASUNNOLLA ym????! Miksi eivät tyydy vähempää?!
- Älä ihmettele naurua
Ee sitä kehtoo kehua isukin rahoilla, suati mamman rahoilla. Koska se kertoo vain sen ettet taida pahemmin itse töitä tehdä rahan eteen. Muutakuin sen että vingut sitä lisää vanhemmiltasi.
:DD Pelleeeee-eee ?
- tavis.
EN OLE AUTOSTA KATEELLINEN OPETTAJILLE, MUTTA SIITÄ OLEN ETTÄ TEILLÄ ON 3 KUUKAUDEN PALKALLINEN KESÄLOMA; MUILLA EI OLE!
- opeopeope
Kuulehan Tavis! On meillä myös pitkä joululoma, syysloma ja hiihtoloma! Lälläs lää. Käy sinäkin OKL ja tule joukkoomme nauttimaan lomista ja muista eduista. Tosin kesällä suunnittelemme myös seuraavan lukuvuoden ohjelmaa, mutta onneksi siihen ei tuhlaudu kun viikko. Loppu lomalla voikin sitten matkustella, ostella uusia autoja ja asuntoja.
- ankerias
opeopeope kirjoitti:
Kuulehan Tavis! On meillä myös pitkä joululoma, syysloma ja hiihtoloma! Lälläs lää. Käy sinäkin OKL ja tule joukkoomme nauttimaan lomista ja muista eduista. Tosin kesällä suunnittelemme myös seuraavan lukuvuoden ohjelmaa, mutta onneksi siihen ei tuhlaudu kun viikko. Loppu lomalla voikin sitten matkustella, ostella uusia autoja ja asuntoja.
"opeopeope":oonko oikella jäljillä? Käsitykseni ,mukaan kesäkuu palkallinen kun ns. siivotaan opiskeluvuoden jälkiä.Heinäkuu ehkä se lomakuu ja elokuun alusta ei lomaa ,koska koulut alkaa jo silloin.Mielestäni turhaa puhumista ,että opet löhöää palkallisella lomalla 3kk.Sen selvennän ,että en ole ope koskaan ollut,ihan tavisduunari,nyt jo eläkkeellä.Joka saa hienon auton ostettua palkallaan;se on hyvä! Ei tarvii vihreäksi muuttua!Vastaisitko?
- trollaaja!
opeopeope kirjoitti:
kyllä huomaa että on taas niin niin kypsä ihminen kirjoittelemassa. Ja minä kun luulin opettajien olevan viisaita ja käyttäytyvän sivistyneesti. Hyh hyh!
- Maanviljelijä.
Älä kitise; on virastoihmisillä ihan samaa luokkaa palkka. Esim KELA:ssa on hyvät palkat
- saasteet
Mitäs ostitte uuden auton???? Eikö ollutkin tarkoitus vain herättää kateutta????
Ympäristöystävällisempää olisi ollut ostaa molemmille uudet polkupyörät ja kulkee niillä työmatkat ja kauppamatkat , MINÄKIN TEEN NÄIN AJELEN UUDELLA PYÖRÄLLÄNI JA TEEN YMPÄRISTÖ YSTÄVÄLLISEN TEON JOKA PÄIVÄ. LUULISI JO OPETTAJIENKIN AJATTELEVAN TULEVIEN NUORTEN AIKUISTEN ILMAN PUHTAUTTA...POIS AUTO JA PYÖRÄT TILALLE JA JULKISET KULKUNEUVOT AUTTAA JOS VAIKKA PIDEMMÄLLE MATKALLE.... - Rehtori kerppenistä
Aloittaja on provokaattori. Ei se oo ostannu pas´kaakaan.
Samassa koulussa reksinä - Koko rahan edestä
Ei siis riitä,että naapurit kadehtii,haluat kertoa KAIKILLE uudesta autostasi,että olisi vielä enemmän kateellisia.
- toinen blondi
Harmittaa hirveesti se, että sulla on uusi auto. Ja sekin käy kateeksi , että sä oot niin kaunis ja sun miehes on komee ja lapset lahjakkaita. Kukkapenkitkin sulla on niin hienot ja näin talvella siistit lumipenkat. Lisäksi kadehdin sinun vaaleaa tukkaasi.
- 14+15
toinen blondi kirjoitti:
Harmittaa hirveesti se, että sulla on uusi auto. Ja sekin käy kateeksi , että sä oot niin kaunis ja sun miehes on komee ja lapset lahjakkaita. Kukkapenkitkin sulla on niin hienot ja näin talvella siistit lumipenkat. Lisäksi kadehdin sinun vaaleaa tukkaasi.
Kaks on turhaa asiaa:lumien kolaus ja humalaisen talutus.Aika hoitaa molemmat.
- Novoeihmesentään
14+15 kirjoitti:
Kaks on turhaa asiaa:lumien kolaus ja humalaisen talutus.Aika hoitaa molemmat.
Lumien kolaus on tärkeä työ. Olenkin aina ihmetellyt kuinka ihmiset ihan tahallaan vaikkeuttavat omaa kulkemistaan pihoilla, kun eivät viitsi tehdä lumitöitä kunnolla.
Otetaan esim. auton parkkipaikka. Jos aina lumisateen jälkeen tamppaat sataneet lumet ja vielä auton päältä tulevat lumet siihen viereen, niin kyllä aika äkkiä vaikeutuu parkkipaikan käyttö. Taas jos viitsit kolata heti ne lumet pois, ja auton päältä tulevat lumet voi harjata sitten vasta, kun on peruuttanut ruudusta pois. Niin pysyy parkkipaikka koko talven siistinä, eikä tarvitse koneita kytätä apuun.
Aloittajan ajatukseen kateudesta: Kateus täytyy suhteuttaa velkamäärään, tarpeeseen, kilpailuviettiin, hiilijalanjälkeen, luontoarvoihin, jne. Jos ajatellaan vain pellinkiiltoa, ja ns. mukavuutta, niin nekään tekijät eivät ole kaikilla samallalailla arvostettuina. - londi2
toinen blondi kirjoitti:
Mä halluun sua enkä usko että sun mäkättävä vaimos sulle ees usein antaa.
Otan sut miten sä haluut,eestä ja takaa,suihin b-rappukin ok joten mars tännenäin sassiin... - novoepahyvinnii
Novoeihmesentään kirjoitti:
Lumien kolaus on tärkeä työ. Olenkin aina ihmetellyt kuinka ihmiset ihan tahallaan vaikkeuttavat omaa kulkemistaan pihoilla, kun eivät viitsi tehdä lumitöitä kunnolla.
Otetaan esim. auton parkkipaikka. Jos aina lumisateen jälkeen tamppaat sataneet lumet ja vielä auton päältä tulevat lumet siihen viereen, niin kyllä aika äkkiä vaikeutuu parkkipaikan käyttö. Taas jos viitsit kolata heti ne lumet pois, ja auton päältä tulevat lumet voi harjata sitten vasta, kun on peruuttanut ruudusta pois. Niin pysyy parkkipaikka koko talven siistinä, eikä tarvitse koneita kytätä apuun.
Aloittajan ajatukseen kateudesta: Kateus täytyy suhteuttaa velkamäärään, tarpeeseen, kilpailuviettiin, hiilijalanjälkeen, luontoarvoihin, jne. Jos ajatellaan vain pellinkiiltoa, ja ns. mukavuutta, niin nekään tekijät eivät ole kaikilla samallalailla arvostettuina.Urakoitsija vie lumet mennessään, en ole huomannut moisia ongelmia.
Mukavaa on ajaa lämpöisestä tallista Audilla kadulle ja ihmetellä ikkunoitaan raapivia nissan ihmisiä.
Hiilijalanjälki on aika suhteellinen käsite..monessakin mielessä.
T: Velaton - AAAHAHAHAHAHA
novoepahyvinnii kirjoitti:
Urakoitsija vie lumet mennessään, en ole huomannut moisia ongelmia.
Mukavaa on ajaa lämpöisestä tallista Audilla kadulle ja ihmetellä ikkunoitaan raapivia nissan ihmisiä.
Hiilijalanjälki on aika suhteellinen käsite..monessakin mielessä.
T: VelatonAUDI ON IMPOTENTIN PIKKUINSSIN AUTO!
- Hehjuu
AAAHAHAHAHAHA kirjoitti:
AUDI ON IMPOTENTIN PIKKUINSSIN AUTO!
Oho! Tulikohan ostettua väärän merkkinen menopeli.
Lämmittää kovin näin pakkasella noin tarkkaan mietityt ja osuvat kommentit...
- Pirkko.
Voi se olla jos ihminen on köyhä. Sinulla ei ole empatiaa.
- Anonyymi
Johtajallakin on hieno auto, mutta nyt pitää tehdä kahta työtä, kun rahat ei muuten riitä.
Se on sitten näytönpaikka !
- kadehtikaa vaan...
Iisalmessa ja lapinlahdella on harvinaisen kateellista porukkaa.
Hyvin pärjäävänä yksinhuoltajan olen joutunut huomaamaan kuinka totta on että autoa , menetyneitä lapsia, ok-taloa , vakituista työpaikkaa,ja jopa kukkapenkkejä kadehtitaan.
Nimenomaan , miehet, joilla itsellään ei ole syystä tai toisesta autoa kadehtivat, sekä kaksinhuoltajat joilla menee huonosti, ja joiden lapset eivät menesty, vaan ovat suunnilleen huostaan ottoa vailla.Erityisesti työkaverit, joilla kotonamies työttömänä tai muuten vaan lasika kadehtivat etelänmatkojani ym. Joskus on ihan kiva heitä tahallaan ärsyttää kertoilemalla matkoistaan ym..::)))- huomattu on.
KELA:n virkalijat ne vasta lomailee ja pröystäilee.
Eräskin tuttu joka KELA:lla töissä, asuu miehensä kanssa isossa OK-talossa. Matkustelevat joka vuosi jne.
Mutta heillä ei ole lapsia. Mikä lie tuhkamuna miehensä on... - Vihreetä sakkia
"Kadehtikaa vaan":Ollaanko myö suomalaisia? Näättäs ,että ollaan Marsilaisia! Jokkainen niin katteellinen, että hävettää! Se ostaa , jolla on vara.Kukaan ei ole ketään kieltänyt pyrkimästä samaan! Itellä ei oo minkään näköstä kotteroo pihalla,enkä hanki.Ei tarvii maksaa dieselveroa ja käyttömaksua.Lapset käyttää asioilla ja annan kohtuullisen summan auton polttoaineeseen.Ole hyvä ja vastaa, puhunko potaskaa!
- näin on...
Totta, lasten menestystä monet kadehtii. Ja yksinhuoltajia ainakin kulisseissa elävät.
Ja sitten nämä joilla ei ole varaa lähteä lomillaan etelään, niin heidän miehilläänhän onkin "lentopelko" joten he ei voi lähteä koneeseen heee-hee, hoh-hooo... - p.öhkö
Minäkii ostin uuden auton,tosin rahoitusyhtiön rahoittamana mut on mukava päästellä pöllöskältä ylinopeutta ja rutinaperseeth ovat kateellisia
- turhaanko ostin
Minä ostin uuden mersun, ihan omalla rahalla, ei yhtään velkaa. Naapurit eivät ole sanoneet mitään.Liekö edes huomanneet. Mitä teen? Voisko saada neuvoja, kukaan ei kadehdi? Menikö mersun osto hukkaan?
- työtön.
KYLLÄHÄN SE ON OPETTAJIEN, KELA-VIRKAILIJOIDEN JA SAIRAANHOITAJIEN HYVÄ OSTAELLA AUTOJA KUN ON RAHAA, MUTTA KÖYHILLÄ EI OLE MITÄÄN TOIVOA PAREMMASTA!
- eityötön
suosittelen sinullekkin työtön. työntekoa niin alkaa rahaa tulemaan, harvoin kotona makaamalla rikastuu :D
- ElMeredando.
Nykypäivänä auto on tärkeä sosiaalisen statuksen indikaattori. Ja myös tärkeä kulkuväline. Jos sinulla ei ole autoa, se osoittaa että sinussa on jotakin vikaa. Jos sinulla on kallis auto kaikki ihailevat sinua. Naiset haluavat niitä miehiä joilla on paras auto.
- vieremän russakka
Kuka tai ketkä täällä paskaa jauhavat aina ja provoilevat...Helppo tunnistaa noista #hiilijalanjäljistä#
Tyhmiä koko sakki, eivät viisastu lukemallakaan. Tai ykishän heistä on vaan kirjanoppinut. Hahahahahahaaaaaaaaa.
- Reiska.
Tiedän opettajia joilla on mm Audeja, ja he eivät yhtään häpeile rikkauttaan
- opettaja minäkin.
Miksi pitäisi hävetä?
- Simpsukkakukka
Jeesus rakastaa teitä kaikkia!
- bggb
En usko tuohon,minut se on hylännyt jo ajat sitten, jojo on ainut pelastus
- heeh heheehe heh
opettajien palkka on yleensä jotain 3800 eur/kk niin eipä sillä mitään luxus-autoja, SL mersuja, Bugatti yms osteta
Sulla on kuitenkin jokin tavis tojota - Lada1200S
työttömillä ei ole autoa koska he ovat köyhiä
rikkailla on auto - Nina18v.
Mun poikaystävällä on Mercedes Benz...
- khop
sama mikä auto jos iisalmessa joutuu asumaan,kun vaan pääsee mahdollisimman nopeasti pois sieltä..
- oletkoköyhä
Onko ihan sama jos on BMW, Mersu, tai Audi...?
- Trapantti!
Minä rupesin kanssa kerran krapulassa runkkoomaan, niin kesken runkkuun, rupes peukalosta suonta vetämään, niin meenasin jiähä nalakkiin.
- laitan tänne
Ostimme mieheni kanssa uuden auton, ja nyt olemme huomanneet samassa lähiössä asuvien työttömien kasvoilta kateutta. Onpa kaupassa nimiteltykin.
Onko todella uusi auto näin suuri asia`?!
Koska olen idiootti akka - weeaah
Pöllönen on slummi
- Ei slummi
"weeaah" : Tämä ei ole mikään slummi! hienosto kaupungin osissa asuu samanlaista paskasakkia,niistä ei puhuta;joskus luetaan sitten lehistä.Ei pitäsi aukoo piätään kun ei taija olla tietoo asiasta. 10 v.asuneena ;hyvä asua.!
- hohhoijaa
Kuka opettaja saa 3 800? Olen opettajakoulutuksen käynyt ja reilut 10 vuotta työtä tehnyt... tuskin saan moista palkkaa ikinä (eläikään 25 vuotta...). Tarkistakaahan faktat.
- sdsdfsdfsdf343434
SUOMESSA EI OLE YHTÄÄN KÖYHÄÄ IHMISTÄ!
MENKÄÄ AFRIKKAAN TAI INTIAAN, SIELLÄ ON KÖYHIÄ!
SUOMESSA ON VAIN RIKKATAI RAPAJUOPPOJA JOTKA VALITTAA PÄIVÄT LÄPEENSÄ JA ÄÄNESTÄÄ KEPULOISIA JA PERSULOISIA!
PARASIITIT! - veroja maksava
Mutta minullapa ei ole kadehditvaa.Ostin Lada Samaran perikunnalta puoli vuiotta sitten,ja 90 tuhatta ajettu.Hinta 200 ekeä.Meinaan ajaa 200 tuhatta,ja katsotaan,mikä on Samaran kunto.BMW-miehet(mersu) ym muut,Tässä Samarassa ei ole senttiäkään yhteiskunnan tukea.Eli en ole kepulainen.
- mafia on
Vaikuttaa siltä,että et kuulu Iisalmen kepumafiaan.....
- olen narsisti
Onko todella uusi auto näin suuri asia`?!- terve uskoo!
Terve uskoo kerralla, usko Sinäkin! Uuden auton osto ei ole iso asia
tässä maailmankaikkeudessa, ei sitä tarvitse moneen kertaan täällä
kysellä. - Terve ei mene
terve uskoo! kirjoitti:
Terve uskoo kerralla, usko Sinäkin! Uuden auton osto ei ole iso asia
tässä maailmankaikkeudessa, ei sitä tarvitse moneen kertaan täällä
kysellä.kahdesti myöskään samaan lankaan.
- maanviljelijä.
soskun ämmät tienaa enemmän mitä opettajat...
- Simpukka -84
Kateus on todella typerää ajan ja voimien hukkaamista. Minulla ainakin kuluu kaikki aika ja energia oman elämäni selviytymistaisteluun, eli keskityn omiin asioihini. Toivottavasti joskus on asiat paremmin.. Jos olet omalla työnteolla ansainnut rahasi, tai vaikka olisitkin voittanut rahat vaikka lotosta, sinulla ON OIKEUS NAUTTIA uudesta autostasi ja rahoistasi. Muiden menestys ei ole minun ongelmani. Keskittykää muutkin ihmiset vain omiin asioihinne kadehtimisen sijaan!
- TaidatOLLA
Hei Simpukka-84!
Oletko sinäkin ahne materialisti joka elää luxus asunnossa?
- luxur
no itse en kadehdi uusia autoja sillä niistä ei yksikään kestä 20 vuotta pitempään ja toisekseen ne on kaikki ihan saman näköisiä muovi pulkkia joita ei voi edes itse korjatakkaan. hieman kateutta no ehkä tai en tiä mutta oikeastaan arvostusta herättää 1900-1980 luvun autot. hieno muotoilu tunnelma ja ennenkaikkea kestävyys. sama pätee traktoreihin ja ihan kaikkiin moottori ajoneuvoihin. vittu uus valtrakaan kestä paria vuotta verrattuna 50 vuotta vanhaan valmettiin joka pyörii vieläkin mittarit ympäri ajettuna ja konettakaan oo ikinä aukastu. mutta tosiaan arvostan ja tunnustan että kadehdin jotakin 70-80 luvun kadettia, asconaa, recordia, cortinaa, starlettiä , corollaa yms. mutta jos pröystäilemään aletaan niin 560 tai 600 secci mersu v12 koneella olis nami :D
- kammista käyntiin
Sulta unohtui kehua aikanaan Suomen suosituin auto,Lada.Kuuluu eittämättä Suomen autohistoriaan.Vahinko vain, että halpana ja loppuun ajettuna autona näitä ei näe entisöitynä.
- Anonyymi
Sama täällä!
- Sumsang
Yleensä uutta autoa kyllä ihaillaan... Ilmeisesti olette ostaneet sellaisen romun että ihmiset halveksivat teitä. Vituttaahan se katsoa kun jollain on rahaa ja sitten ostaa jonkun ruman romun vaikka sillä rahalla saisi mitä.
- ShamppanjanPoksautta
Onhan se uusi auto hieno kun se kiiltää ja on puhdas.
Ja siinä kun on konepellillä kaunis opettaja minkkiturkissa, niin jo passaa - tret34t
Kaikilla ei olekaan elämän tarkoituksena kuluttaminen ja rikkaalta näyttäminen.
- Kööhis
tret34t kirjoitti:
Kaikilla ei olekaan elämän tarkoituksena kuluttaminen ja rikkaalta näyttäminen.
"tret34t" : Kommenttisi,sanoisinko,että sulla mun luontoni! Taisi olla Simpauttja aikanaan,kun lausui.
- Myssy-mies.
Ekologinen elämäntyyli tarkoittaa että kuljetaan joukkokulkuvälineillä ja asuntokaan ei saa olla 200 m2 lukaali, vaan tyydytään vähäisempään energian kulutukseen
Opettajat haluavat vain pröystäillä, he eivät halua elää ekologisesti - baijer*znn
itse tienaan kuukaudessa n. 11 500€ ja omistan 2011 vm bmw 530D, olihan se mukava kun näki naapurien ilmeet kun muutin uuteen asuntoon:) Nautin siitä kun aiheutan kateutta ihmisille, on se vaan niin mukavaa olla muita parempi:)
- YlypeeTyötönPummi
Minä taas tienaan 600-700e kuussa ja nautin siitä kun naapurit on katteellisia sille että en käy töissä ja elän niitten rahoilla, on se vuan mukava lomailla.
- Eläkeläinen
Onpa älyvapaata puhetta kansankynntilältä!Ei sun autoos kukkaa katehi.Ukkoos siäliivät,kun oot tuommonen narsisti,et ossoo ies hävetä! Vae onko se luonnevikas työttömiin syy. Sääli muksuja,jotka sun kynsiis joutuu.
- minäpä näjin
Mä näin yks päivä neegerin ajamassa avoautoa, milläköhän rahalla lie ostana?
- PoIIiisi
Lie varastana, vuan ee oo jaksanu viäntee autoliikkeen ovea tapreeks ylös ja katto jäänä liikkeelle?
- Baijer*znn
Eläkeläininen, mitä tuolla tarkoitit?
- Eläkeläinen
Tarkotin just mitä kirjotin.Eikös palstan aloittaja mainitse,että asuinalueen työttömien kasvoilta paistaa kateus?Onko ope-täti varma,että KAIKKI katsovat heidän uutta autoaan? On sitä muutakii katsomista .Vaan ,jos p-rallia ajetaan uudella autolla,kait sen huomaa jopa työtönnii.Onhan täällä muutakii katsetavaa,mut jos kohille sattu opn uusi auto:katottava on;tuskin kateellisena:PISTE ! On joku kirjoitusvirhe,mutta kukapa täällä sotkeentuu lillukanvarsiin.
- savon ukkeli
Eläkeläinen kirjoitti:
Tarkotin just mitä kirjotin.Eikös palstan aloittaja mainitse,että asuinalueen työttömien kasvoilta paistaa kateus?Onko ope-täti varma,että KAIKKI katsovat heidän uutta autoaan? On sitä muutakii katsomista .Vaan ,jos p-rallia ajetaan uudella autolla,kait sen huomaa jopa työtönnii.Onhan täällä muutakii katsetavaa,mut jos kohille sattu opn uusi auto:katottava on;tuskin kateellisena:PISTE ! On joku kirjoitusvirhe,mutta kukapa täällä sotkeentuu lillukanvarsiin.
ostin vuoden vanhan auton. Eka kommentti työkaverilta oli `paljon maksoi` ja toiselta `no just joo...` ja en edes mitään öky autoa ostanut vaan uuden karhean käyttöauton.
- Sen pituinen se
On se ja aina ollutkin. Meillä katkesi suhteet osaan sukulaisista ja naapureihinkin kun ostimme uuden auton. Tapahtui 25 vuotta sitten. Osattiin sitä ennenkin (olla kateellisia).
- yliopiston rehtori
Ostimme vaimoni kanssa uuden potkurin, ja nyt olemme huomanneet samassa lähiössä, kaupunginosassa, kaupungissa, läänissä asuvien työttömien rumilta kasvoilta kateutta.
Onpa kaupassa nimiteltykin sekä sinulteltavan.
Onko todella uusi potkuri näin suuri asia? - TosiKatkeroinen
Tarfilta on katsottava rekisterinumeron perusteella auton omistaja, onko rahoitusyhtiö naapuri vain haltija. Maksaa 3,90€. Jos sitten huomaat että joku on vaikkapa kolhinut auton ovea tai muuta peltiä lommottanut, voit vaatimattomasti naapurille todeta. Ompa ikävä ruttu tuossa, eipähän se haittaa kun on rahoitusyhtiön auto.
- urpozzzz
Kehtaatte mennä lankaan..
- Merssu
Ei siihen kateuteen uutta autoa tarvitse, ostin vm:84 123 Mallisen mesen. Niin naapurini ei ole tervehtinyt sen jälkeen. Vai johtuukohan se siitä, kun kävin polkemassa sen eukon paksuksi.
- vovoi
Aloittaja aloittanut ikivanhan jutun. Ollut jo 10 v tällä palstalla. Auto on vanha romu. Kaikki katsoo sitä koska se savuttaa niin hirveästi.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat kateellista kansaa.. Ne ei vaan kestä sitä ku toisella on jotain mitä niillä ei..
- Anonyymi
Auto on oikeastaan ainoa asia, joka nostattaa ihan kaikissa tunteita pintaan. Niin positiivisia, kuin negatiivisiakin. Mistähän moinen johtuu?
Jos joku laittaa vaikka rahaa autoon, niin tutut kuin tuntemattomatkin alkavat vaivata sillä päätään. Miksi? Ei se ole heiltä pois. Jos taas laitetaan rahaa asuntoon, harrastukseen, matkaan.. niin ei siitä kuule juuri mitään. Onko ideoita, mistä tuo johtuu?- Anonyymi
Kommunistilta se on pois. Vassari on ihme otus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistilta se on pois. Vassari on ihme otus.
Niin varmastikin, mutta tuntuu oleva sama ihan kaikilla.
- Anonyymi
Jos auto on ostettu velaksi niin siihen pitäisi laittaa ikkunaan ledi näyttö joka näyttää paljonko on velkaa jäljellä niin ei tartte köyhien kadehtia...
- Anonyymi
No voe tokkiinsa,,,😂
- Anonyymi
Lyö lissee löölyä,laita näkyviin lappu, että on ostettu käteisellä ja lisää
hintatietoihin vielä parikymmentä tonnia, se on nitro n paikka naapurille!
- Anonyymi
Entä onko sumiaisten tapahtumien varjolla mukamas kateelliset diffuusiolla rahastaa keinottelemalla yrittänyt ?
- Anonyymi
Me kun ei kysytty edes minkävärinekään oli.
- Anonyymi
Vieläkö kadehtivat, 12 vuotta vanhaa koslaa..
- Anonyymi
Minä kadehdin yli 30 vuotta vanhoja autoja. Tyyliä ja varmuutta 👍🏻
- Anonyymi
0.99-19999,99e? Tähänkin hinta haarukkaan mahtuu monta paskaa.
Sama se vaikka laite maksakoon vaikka 15.000e tai enemmän voipi olla että sillä kikottimella ei mitään muuta tee kuin saa vain naapurit kateeliseksi. Sehän se tärkeintä.
Itse en edes omista autoa terveydellisistä syistä, jotenka minun varmaan pitää olla kaikille auton omistajille kateelinen?- Anonyymi
Mulla on jopo
- Anonyymi
On, se todellakin on. Usko pois
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346