KIINASTA TAVARAA PORUKALLA

tarpianjoki

Hei,oletko hakenut tai hakemassa tavaraa kiinasta? Kiinnostaisiko yhdistää kuljetus?Etsitään muutamaa pientä yritystä joka toisi yhdessä tavaraa ja on myös mahdollista etsiä yhteistä agenttia Kiinasta.
Ota yhteyttä vastaamalla viestiin.

62

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole uusi idea

Tuollaista kimppakuljetusta on useampikin yritellyt. Ei ole jostain syystä lähtenyt liikkeelle luitenkaan.

Laivamatkat ovat sen 5-7 viikkoa kuitenkin aina, joka on monelle pienelle, kädestä suuhun eläjälle ja myyvälle maahantuojalle liian pitkä aika. Lentorahteihin taas kimppakuljetukset eivät kovin paljoa helpotusta tuo.

Kiinalaisissa agenteissa on huonoja ja vähemmän huonoja. Kaikki vetävät niin rankasti ja häikäilemättä oman maan ja bisneksensä suuntaan siellä, että (pienelle) ulkomaiselle osapuolelle ensinnä laitetaan tappio menemään piikkiin.

• HEI

Onko Sinulla kokemusta laiva ja lentorahdeista?
        Yhdistyksemme ostaisi tuotetta jota ei olla löydetty muualta.
        Onko lentorahti koosta vai painosta laskutus?
        Jos on kokemusta asioista niin voitko ottaa yhteyttä jotta voisin asiasta kysellä.
        terveisin Leena Halme
        [email protected]

• klölkkölkk

Oletko katsonut http://www.yrittajat24.fi/ sivulta, siellä oli keskustelua jossain vaiheessa. Eiköhän se lentorahdissakin päde kuutiolaskutus, jos jotain kevyttä ja tilaavievää meinaa rahdata.

• Lontilanjoki

Minä voisin tilata Kiinalaisia kahvikuppeja, niitä meidän sekatavarakaupassa ei vielä ole valikoimissa, vaikka kaikkea muuta löytyy.

• milla+

Eikös ne Taobao-agentit ole sitä varten? Kuluttajan ei kannata edes tehdä pikkutilauksia sitä kautta, kun kuljetuskustannuksia tulee puolet tavaran hinnasta, eikä tavaran laadusta ole mitään takuita.

Yritin jopa huvikseni vääntää webbikääntäjää päälle, vaan ei se syystä tai toisesta onnistunut, joten aikaa sai siihenkin tuhlattua.

• maailmannalle

Minä tilasin yksityishenkilöinä 10 kiikaria ja 7 webkameraa. Maksoin vain tullille alvn ja se oli siinä, ei siihen yrittäjiä välikäsiksi tarvita, myyvät rahtivapaasti suoraan yksityisille!

• 42tr423

Minullapa on Kiinassa kiinalainen ystävä joka hankkii tavarat puolestani eri valmistajilta. Tilaa tavarat siten että valmistaja luulee niiden olevan matkalla Intiaan ja kas kummaa hinta on huomattavasti edullisempi kuin jos tietäisivät niiden päätyvän Suomeen. Intia kun tunnetusti on varsin köyhä maa. Lisäksi ystäväni on melko hyvä hintaneuvottelija.

Maksan profittia ystävälleni 3% tilauksen kokonaissummasta ja säästän silti reilusti rahaa.

• kiireesti

HEI 42tr423
        Ota yhteyttä pikaisesti koska minua kiinnostaa myös rilaaminen kiinasta.
        [email protected]

• kiireesti

• Hei! Olen suomalainen opiskelija ja asun etelaisessa Kiinassa Guangzhoussa (Kanton). Autan tarvittaessa yrittaja-ystavaani ostamaan erilaisia tuotteita taalta ja sitten lahettamaan Suomeen.

Jos kaipaatte luotettavaa suomalaista apua ostojen tekoon ja tavaroiden lahettamiseen, niin ottakaa ihmeessa yhteyttta. Minulla on apunani myos paikallinen avopuolisoni, joka neuvottelee meille kiinalaisten hinnat (ei ulkomaalaislisia, kuten monesti tuppaa olemaan).

Yhteytta voi ottaa sahkopostilla: sara(a)sarajaaksola.com

• spretti12

Hei. Jos todella haluaa tilata tavaraa Kiinasta niin www.cflinkconsulting.fi voi auttaa mahdollisesti neuvomalla/neuvotteluissa tuontia/vientiä koskevissa kysmyksissä. Myös ns tarkistus vastapuolen yrityksestä jos tarpeellista.

• pois saastuneet roju

Kuka haluaa sitä kiinalaista paskaa? Kauheita myrkkyjä käytetty siinä heti hajoavassa roinassa. Ne löyhkääkin pitkälle ja kauan. En ainakaan halua mitään allergioita noista halvoista myrkkyroinista. Ostan laadukasta ja lähempää. Ei tarvi ulkona tuuletella haisevia vaatteita ja tavaroita. Astioita en edes uskaltaisi käyttää.

• Kokemusta Kiinasta

Kuulostaa todella ikävältä kuinka moni on joutunut huijatuksi yhden henkilön toimesta. Kiinan kaupassa on riskinsä mutta että suomalainen huijaa toista. Meidän firmalla oli aikoinaan kiinalaisten toimesta muutaman kerran mutta sitten löydettiin hyvä suomalainen joka kiinassa katsoo meidän etuja. Monta vuotta ja kontillista takana ja homma toimii. Niin rauhallista mielelle kun voimme keskittyä omaan myyntiin ja ei tarvitse pelätä huijauksia.
      Jos huijatut haluatte niin voin kertoa teille minun kumppanin yhteystiedot. Laittakaa viesti [email protected] ...

• En ole huijannut ketaan, mutta naiden huijausviestin kirjoittaja/kirjoittajat huijaavat talla hetkella monia ihmisia. Olen tehnyt rikosilmoituksen ja poliisi tutkii asiaa.

• uusiKauppias90

Kiitos Pekka. Meillä on tarvetta hyvälle kontaktille Kiinassa. Olemme avaamassa verkkokauppaa. Laitan emailin sinulle nyt heti. Kiitos muillekin varoituksista ja voimia huijatuille.

• kevätkiire

• ihmetyttää

Uskomatonta miten nuoret omalla nimellään vaan huijaa.Minulta huijasi suomessa eräs nuorimies kun myi olematonta. Se juttu oli iso ja kymmeniä huijattuja. Juuri oli oikeudessa. Eihän siltä juipilta mitään rahoja saa enää.

• kontaktikiinassta

Pekka minulla on tarve hyvälle kontaktille. Nykyinen toimittaja ei ole luotettava ja haluan vaihtaa sellaiseen jonka kanssa voi puhua suomeksi.Kirjoitan sähköpostia sinulle jos voit kertoa kontaktisi.kiitos paljon.

• kokemuskiinasta

Kyllä minä kerron kontaktini mielellään. Sääliksi käy huijattuja ja jos voin auttaa että voit turvallisesti tehdä kauppaa niin autan. [email protected]

• Luotettavakontakti

Minulta saa luotettavaa palvelua. Asun kiinassa joten tunnen tavat. Ota yhteytta sara(at)sarajaaksola.com

• Luotettavakontakti kirjoitti:

Minulta saa luotettavaa palvelua. Asun kiinassa joten tunnen tavat. Ota yhteytta sara(at)sarajaaksola.com

Yllaoleva viesti ei ole minun kirjoittamani, kaytan itse tata rekisteroitya nimimerkkia (yaxuefang).

• Frames

Joku huijaa nyt tyttäreni nimellä.Onneksi poliisi tutkii tapausta,niin miettikää mitä kirjoitatte.
      [email protected]

• Tama viesti on isani jattama ja viestin sisalto on totta. Poliisi tutkii tapausta.

• Frames
    • Sotkuinen juttu

Entäs jos joku esiintyy nyt täällä tyttäremme äidin aviomiehen nimellä ja sähköpostilla?

Sekainen juttu. En pysty päättelemään onko mitään Kiina-huijausta edes oikeasti tapahtunut.

Ihmettelen miksi yksi toistelee koko ajan että hänen yrityksensä menee konkurssiin tästä. Iso oppiraha se seitsemän tonnia tietenkin on.

Mutta onhan muutenkin aika riskaabelia kaiken kaikkiaan tilata tuotetta ja sen laatua näkemättä, vaikka kenkiä. Tilaa kerralla niin suurella määrällä että firma menee konkkaan, jos kenkien laatu osoittautuisikin aivan sudeksi, liimaukset ratkeilee ja väri lähtee.

Vai onko tässä vain jokin muutaman kilpailijan leivissä olevan ihmisen käynnistämä mustamaalaus kyseessä?

Voi toki olla että on oikeasti huijattu. Mutta viestit ovat niin sotkuisia että vaikea päätellä mikä on totta ja mikä kiusausmielessä kirjoitettua huuhaata.

• Oikeuttaa

Kiina-huijausta ei ole tapahtunut, koko juttu vaan kiusantekoa. Suomi24-trolli(t) pauhaa ja saa onneksi pian maksaa suuret korvausvaatimukset Saralle kun asia menee poliisin käsittelyyn.

• Hei,

En ole huijannut ketaan ja nama taalla olevat minua koskevat viestit ovat valhetta. Olen tehnyt viesteista rikosilmoituksen ja poliisi tutkii asiaa.

En tieda kuka tai ketka ovat viestit jattaneet, mutta toivon tekijan/tekijoiden joutuvan vastuuseen. Kunnianloukkaus on rikos.

Ystavallisin terveisin,
        Sara Jaaksola

• jagsagerinte
        yaxuefang kirjoitti:

Hei,

En ole huijannut ketaan ja nama taalla olevat minua koskevat viestit ovat valhetta. Olen tehnyt viesteista rikosilmoituksen ja poliisi tutkii asiaa.

En tieda kuka tai ketka ovat viestit jattaneet, mutta toivon tekijan/tekijoiden joutuvan vastuuseen. Kunnianloukkaus on rikos.

Ystavallisin terveisin,
        Sara Jaaksola

Sitähän minäkin epäilin kun aamulla pistin saran sivuille viestin. Toivottavasti sekopäät saadaan kiinni.

• jagsagerinte kirjoitti:

Sitähän minäkin epäilin kun aamulla pistin saran sivuille viestin. Toivottavasti sekopäät saadaan kiinni.

Hei,

Huomasinkin viestisi. Sita ei julkaistu, silla hyvaksyn kasin kaikki kommentit, jotka sisaltavat linkin. Tama on ihan roskapostin suodatusta varten. Olisin lahettanyt sinulle sahkopostia asiasta jos olisit jattanyt osoitteesi.

Terveisin,
        Sara Jaaksola

• Loiva puoltoääni

>>>> Hei,
      Olen Sara Jaaksola, kaytan vastatessani aina tata rekisteroitya nimimerkkia.

Kaikki taman viestiketjun minua koskevat viestit ovat huijausta. Olen tehnyt viesteista rikosilmoituksen, silla ne loukkaavat kunniaani.

Rehellisen ja totuudenmukaisen selvityksen naista viesteista olen kirjoittanut blogiini: http://sarajaaksola.com/blogi/ >>>>

..x..
      Okey, kävin lukaisemassa selostuksesi blogisivulta. Jos asia on todella noin kuin sanot, niin tsemppiä itsellesi ja asiallesi. Ja vointeja vaan sinne Kiinan päähän.

Toivottavasti joku mustamaalaaja-kirjoitettelijoista saadaan myös kiinni. Tämä on kyllä hyvin epätodennäköistä. Jos netin "ammattikiusaajat" ovat olleet liikkeellä, niin pitäviä jälkiä tuskin mistään löytyy.

Tällä(kään) hetkellä en vielä ole 100% varma että missä se totuus nyt menee. Onko mitään tavaraa lainkaan kadonnut? Tai ketkä netin henkilöt edes ovat oikeita henkilöitäkään jne.

Kuitenkin tällä hetkellä uskoisin, että ko. blogissa kerrottu olisi suht totta, ja sinua "Sara" on tässä perättömästi paneteltu.

• Hei,

Asia on todellakin kuten blogikirjoituksessani kerroin. En ole huijannut ketaan, painvastoin nama viestit taalla ovat huijausta. Ei ole tapahtunut mitaan tamankaltaisia tapauksia mihin taalla viitataan, en ole varastanut keneltakaan rahaa, enka ole lahettanyt kivia kontissa. Tavaroita ei myoskaan ole kadonnut matkalla. Viestit ovat taysin mielikuvituksen tuotetta.

Kiitos sinulle, etta haluat uskoa kertomani olevan totta. Toivon, etta poliisi tekisi kaikkensa selvittaaksen tekijan/tekijat. Rikoksista pitaisi aina jaada kiinni ja saada rangaistus.

Ystavallisin terveisin,
        Sara Jaaksola

• 4y55

Toivon todellakin että näillä järjenjättiläisillä, jotka täällä ovat mielestään alkaneet paisuttamaan hauskaa provoa, hieman jo puntti tutisee ja sitä saa mitä tilaa! Ei voi kuin naurahtaa ;)

• Toivon itsekin, etta taman tapauksen avulla muutkin muistavat mitka ovat pelisaannot internetissa kuin sen ulkopuolellakin. Rikos on aina rikos.

• töitä tarjolla

Kaverini menee Kantonin messuille. Paljonko sinä Sara veloitat tulkkauspalveluista? Sinä puhut ilmeisesti Kiinaa?

• Hei,

Oikeat yhteydenotot kiitos sahkopostilla, silla tama keskusteluketju on mennyt laittomuuksien vuoksi aivan mahdottomaksi.

• luotettavaapalveluaj

Luotettavaa palvelua tarjoan kylla. Kelloja, laukkuja sun muuta halvalla. Nyt halvalla cuggi ja louis vutton laukkuja. Aivan aitoja. Muutakin tavaraa luotettavasti.
      [email protected]

• Ylläpito siivotkoon!

>> Ylläpito tuskin enää poistaa näitä viestejä ilman poliisin lupaa, kun prosessi on käynnistetty. >>

Tämä on sinänsä aika kummallinen linjaus järjestelmän Ylläpidon puolelta.

Miksi noita "todistusaineistoja" muka pitää täällä roikottaa näkyvillä viikkokaupalla? Onhan viestin sisältä, lähetysaika, IP-osoite ym. otettavissa Ylläpidolle talteen. Kyllä Poliisille riittävät todisteiksi ne pois näkyviltä siirretytkin aineistot.

Noita herjaavia viestejä on tosiaan siinä mielessä turha pitää täällä framilla viikkokausia.

• jagsagerinte

Ilmeisesti tuossa ajateltiin sitä että jospa tuo tyttö on sittenkin huijari kun muutamat kirjoittajat ovat myös tehneet hänestä ja hänen petoksistaan ilmoituksen poliisille. Turha tätä täällä on enää vatvoa kun poliisi selvittää molempien osapuolten ilmoituksia.

• päättely asioista

Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos varas auttaa käyttäjää ymmärtämään organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
      Todellisuudessa huijaus näyttää todeksi laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä. Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos huijaus järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös viimeaikaisia absurdeja väittämiä. Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että sara jaaksola varas rauhoittaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

• Rahoittaja1122

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että tyttö huijasi ihmisiä rahoista vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.

• mitäpäNoista

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että huijari on hän ennakoi osaltaan asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.

• Laskemalla voitolle

Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että tavaroiden katoamisen selittää avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia. Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että Sara Jaaksolan varastamien tavaroiden katoamisen kuvailee tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla.

• yksi näkemys

Täällä ketjussa on joku ihan sekaisin. Nämä viimeiset on jonkun täysin sekopään selkeää mustamaalausta. Ei tiedä asiasta mitään ja laittaa sanoja toisen perään. Ja onko ne tehty google-kääntäjällä?
      Mikä on motiivi näin pahaan kiusaamiseen?

Ei täällä kannata esiintyä omalla nimellä. Aina joku sekopää aiheuttamassa enemmän haittaa.

• Edestään löytää

>> Todellisuudessa huijaus näyttää todeksi laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä. Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos huijaus järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta,>>

Hellanlettas sentään kun oli nokkelaa puppusanageneraattorin käyttöä nuo viimeiset kymmenkunta viestiä. http://www.puppulausegeneraattori.fi/

Kaikki ihmisen tekemiset vaikuttaa lopulta aina myös ihmisen omaan karmaan. Tämän päivän tekemiset ovat mahdollisilla pahantekijöillä itsellä edessä ja vastassa joskus myöhemmin.

• jagsagerinte

Selvästi aamuöistä humalaisen typeryyttä nuo muutamat generaattoriviestit. Minä annan nyt tämän ketjun olla, oikeuslaitos selvittää Sariin Kohdistuneet loukkaukset ja yrittäjien petokseen menettämät rahat. Täällä puhuminen ei asioita paranna.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      81
      3181
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1307
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      25
      1249
    Aihe