Haukuin ja solvasin..

murunennn..

Pilasin lopullisesti kaiken, vain siksi, että pääsisin tilanteesta pois. Helpompaa näin, silti ikävä joskus nakertaa sisälmyksiä..olipas se lapsellisesti tehty, mutta ei sitä tekemättömäsi saa ja aika parantaa. Kuitenkin toivon, että oikeasti voit hyvin ja olet onnellinen,kaikesta huolimatta!

12

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+10

En mä ole onnellinen ilman sua :(. Ja voihan kaiken aina korjata!

• ap

Ei voi. :( Liikaa sanottu pahasti ja loukattu. Enää ei anteeksi pyynnöt auta.

• 18+10
        ap kirjoitti:

Ei voi. :( Liikaa sanottu pahasti ja loukattu. Enää ei anteeksi pyynnöt auta.

:( surullista että ajattelet noin ja mä niin kaipaa sua ! Oisin antanut anteeksi ihan varmasti!

• eied.
        18+10 kirjoitti:

:( surullista että ajattelet noin ja mä niin kaipaa sua ! Oisin antanut anteeksi ihan varmasti!

sulla on monta joita kaipaat täällä. mitä oisit antanut mulle anteeksi ?

• pyyteettömästi

Anteeksi voi tietenkin aina pyytää,vaikka ei tekemättömäksi saakkaan.

• Kokeilkaapa

Valitettavasti kaikki eivät pysty pyytämään anteeksi. Sillonhan joutuisi myöntämään omat erheensä ja virheensä.

• ylpeydellä

Narsistisia piirteitä,yleensä narsisteilta saa aina olla pyytelemässä anteeksi.

• hehhehhei
        ylpeydellä kirjoitti:

Narsistisia piirteitä,yleensä narsisteilta saa aina olla pyytelemässä anteeksi.

Narsisteja taitavat tosiaan olla ne, jotka luulevat nettianteeksipyyntöjen olevan itselleen :)

• lakatut kynnet

"Kuitenkin toivon, että oikeasti voit hyvin ja olet onnellinen,kaikesta huolimatta! "

Mä en toivo hänelle edes tätä, mutta hän on sitä sorttia että häntä ei paljon tekemisensä hetkauta. Sama se, kunhan illuusio täydellisyydestä säilyy. Ja aloitus sopii oikein hyvin hänen tekasemakseen.

• ombelico del mondo

Juuri häneltä juuri sinulle, kuinkas muuten!

• l k
        ombelico del mondo kirjoitti:

Juuri häneltä juuri sinulle, kuinkas muuten!

Hänen valinta. :-)

• AAAaaaa.,k,

nnnnteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe