olen ollut puhtaana aineista jo 2 vuotta. voin hyvällä omallatunnolla sanoa
että elän elämäni parasta aikaa. toivon että moni muukin voisi kokea onnistumisen tunteen
elämä huumeidenkäytön jälkeen
7
338
Vastaukset
- pajatso palaa
Makunsa kullakin. Itse elän elämäni parasta aikaa kun vartioin yksityiskiinteistöjä amfetamiinin vaikutuksen alaisena ja hipelöin vyölläni roikkuvaa käsiasetta. Sen tuoma vallan tunne kiihottaa minua niin perkeleesti, melkein yhtä paljon kuin miesystäväni seksuaalinen alistaminen anaalitapilla. Usein päädynkin kesken vartiointikeikan kahvitaukoa runkkaamaan ja tykittämään amfetamiinia suoneen. Se se vasta on elämää. Mutta vedetäänpä tämäkin kannabikseen: paljon aikaa ja rahaa menee.
- Pajatso lujasti palaa
Jahans, mot, i.e. Mikke on vaihtanut annostusta tai sitten lääkedosetti tippui lattialle ja punaiset ja vihreät napit menivät sekaisin.
- Pajatso lujasti palaa
Jahans, mot, i.e. Mikke on vaihtanut annostusta tai sitten lääkedosetti tippui lattialle ja punaiset ja vihreät napit menivät sekaisin.
- fghujkl
1. RIIPPUU HUUMEESTA, TOISIA ON JÄRKEVÄ KÄYTTÄÄ, TOISIA EI NIINKÄÄN...
2.HUUMEET ON PAHASTA JOS NIITÄ EI OSAA KÄYTTÄÄ OIKEIN, JOS NIITÄ KÄYTTÄÄ ONGELMIINSA. LIIKA ON LIIKAA. ALKOHOLISSAKIN.
3.HUUMEET ON HYVÄSTÄ JOS NIITÄ KÄYTTÄÄ SOPIVASTI OMIEN RAJOJEN MUKAISESTI KOHTUUDELLA TUOMAAN ELÄMÄÄN KOKEMUKSIA , ILOA, HYÖTYÄ JNE. KUTEN ALKOHOLIKIN KOHTUUDELLA. "viini on terveellistä"
Huumeita ei voi käsitellä kokonaisena asiana, koska eri huumeet vaikuttavat eri tavoin. Monet huuuuuumeet ovat haitattomampia kuin alkoholi. RIGHT - Josh79
Tsemiä sulle! Kaksi vuotta on hyvä merkkipaalu... ei muuta kuin kohti enempiä päihteettömiä vuosia.
- Veteran addict
2 viikkoa ilman opiaatteja. Katson oireideni jatkuvan vielä puoli vuotta jos olen ilman. Toisaalta oli se sen arvostakin.
- elämä
tulossa pitkä ja kivinen tie, vaan kyllä se kannattaa. huumeeton elämänmuoto on vapauttavaa. voimia sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756