Mä olin just päässy töistä ja olin just avaamassa kotiovee kun tuttu ääni kuiskaa takanani voitasko tehä jotain mieltäylentävää. Mä säpsähdin kun tajusin et se on mun opiskelukaveri. Mä oon jo kauan haaveillu tästä tilanteesta ja mä vaan nyäkkäsin ja heti se paino päälle vaik ei ees viä sisällä oltu. Sit me päästiin sisälle niin se alko heti riisuun mun tiukkoja farkkuja mä samoin siltä sen löysiä kollareita sit se alko se vaan tunki nyrkkinsä mun pilluun ja toisella kädellä hiaro mun klittaa minkä kerkis sit sitä kesti aika vähänaikaa kun mä sain sellasen orkun mitä rn oolu koskaan saanu se oli sellanen ruikkaava orkku te se tuli kun ämpäristä olis kaatanu. Sen jälkeen mä aloin kiusottelevasti imeen sen klittaa niin että se ähkivja puhki eikä tiänny miten se oikeen olis ollu kun mää hiaroin sitten seuraavaks mää hain kaapista sellasen munan ja laitoin sen suriseen sen klitan päälle ja tungin nyrkkini syvälle sen kuumaan ja kosteaan pilluun sitten se näykkäs mua nännistä ja sano et nyt on pakko päästä 69 asentoon et se pääsee lipoon mun huulia ja mä sen . Sitten sen jälkeen me lauettiin samaan aikaan ja sitä kesti ja sitä kesti. antakaa palautetta
aah
Paula
2
1987
Vastaukset
- ööö lol .... -.-
No mun mielipide...............
No lesboku oot nii minkäs voi!!!- Paula
Öö lol minkäs sille voi et oon hetero mut hauskaa et jotkut ottaa tosissaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216922Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243797- 1862615
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2862500Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962121Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.101956Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001820Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1351411- 721336
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271305