Mä olin just päässy töistä ja olin just avaamassa kotiovee kun tuttu ääni kuiskaa takanani voitasko tehä jotain mieltäylentävää. Mä säpsähdin kun tajusin et se on mun opiskelukaveri. Mä oon jo kauan haaveillu tästä tilanteesta ja mä vaan nyäkkäsin ja heti se paino päälle vaik ei ees viä sisällä oltu. Sit me päästiin sisälle niin se alko heti riisuun mun tiukkoja farkkuja mä samoin siltä sen löysiä kollareita sit se alko se vaan tunki nyrkkinsä mun pilluun ja toisella kädellä hiaro mun klittaa minkä kerkis sit sitä kesti aika vähänaikaa kun mä sain sellasen orkun mitä rn oolu koskaan saanu se oli sellanen ruikkaava orkku te se tuli kun ämpäristä olis kaatanu. Sen jälkeen mä aloin kiusottelevasti imeen sen klittaa niin että se ähkivja puhki eikä tiänny miten se oikeen olis ollu kun mää hiaroin sitten seuraavaks mää hain kaapista sellasen munan ja laitoin sen suriseen sen klitan päälle ja tungin nyrkkini syvälle sen kuumaan ja kosteaan pilluun sitten se näykkäs mua nännistä ja sano et nyt on pakko päästä 69 asentoon et se pääsee lipoon mun huulia ja mä sen . Sitten sen jälkeen me lauettiin samaan aikaan ja sitä kesti ja sitä kesti. antakaa palautetta
aah
Paula
2
2157
Vastaukset
- ööö lol .... -.-
No mun mielipide...............
No lesboku oot nii minkäs voi!!!- Paula
Öö lol minkäs sille voi et oon hetero mut hauskaa et jotkut ottaa tosissaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712