aah

Paula

Mä olin just päässy töistä ja olin just avaamassa kotiovee kun tuttu ääni kuiskaa takanani voitasko tehä jotain mieltäylentävää. Mä säpsähdin kun tajusin et se on mun opiskelukaveri. Mä oon jo kauan haaveillu tästä tilanteesta ja mä vaan nyäkkäsin ja heti se paino päälle vaik ei ees viä sisällä oltu. Sit me päästiin sisälle niin se alko heti riisuun mun tiukkoja farkkuja mä samoin siltä sen löysiä kollareita sit se alko se vaan tunki nyrkkinsä mun pilluun ja toisella kädellä hiaro mun klittaa minkä kerkis sit sitä kesti aika vähänaikaa kun mä sain sellasen orkun mitä rn oolu koskaan saanu se oli sellanen ruikkaava orkku te se tuli kun ämpäristä olis kaatanu. Sen jälkeen mä aloin kiusottelevasti imeen sen klittaa niin että se ähkivja puhki eikä tiänny miten se oikeen olis ollu kun mää hiaroin sitten seuraavaks mää hain kaapista sellasen munan ja laitoin sen suriseen sen klitan päälle ja tungin nyrkkini syvälle sen kuumaan ja kosteaan pilluun sitten se näykkäs mua nännistä ja sano et nyt on pakko päästä 69 asentoon et se pääsee lipoon mun huulia ja mä sen . Sitten sen jälkeen me lauettiin samaan aikaan ja sitä kesti ja sitä kesti. antakaa palautetta

2

2206

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööö lol .... -.-

No mun mielipide...............
      No lesboku oot nii minkäs voi!!!

• Paula

Öö lol minkäs sille voi et oon hetero mut hauskaa et jotkut ottaa tosissaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      530
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      503
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe