Typerä jos ei saa olla omia mielipiteitä ollenkaan enää.

meneejoylituollainen

Kuten itse en omien elämänkokemusten takia pidä mustalaisista, ei saisi sitäkään sitten mainita..

5

70

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meneejoylituollainen

...katson presidenttiehdokkaiden väittelyjä, kun en tiedä vielä ketä äänestän, Niinistön, Lipposen ja Biaudetin olen tiputtanut nyt pois harkinnasta :)

• ------------

Kyllähän omia mielipiteitä saa olla ja niitä ilmaista.
      Pitää vaan miettiä MITEN ilmaisee niitä

• Kannattaa laittaa kaikki esim. vihreitten pikku-ukkojen syyksi. Kuullostaa mielenvikaiselta, mutta on poliittisesti korrektia.

• Tyrki Käteinen

Älä jauha jaskaa ! Ei se ole enää mikään oma mielipide, jos siitä on suurin osa muutettu poliittisesti korrektiksi. Halla-Ahon mielipidekin demokratian toiminnasta Kreikassa, oli loistava ja täyttä totta, mutta silti sitä ei saanut sanoa ääneen. Valitettavasti sama asia koskee myös suomea, jossa oikeasti ei ole muita, kuin populistipuolueita. Sekoomus muuttuu aina ennen vaaleja työväenpuolueeksi ja typerät opettajat ja poliisit äänestävät sitä. Sekoomuksen politiikka sitten taas suosii ihan eri kansanosia. Sekoomuksella vain ei ole riittävästi luontaisia äänestäjiä, joten sen pitää kusettaa nuosukkaita, jotka kuvittelevat olevansa jotain, vaikka ovatkin vain pelkkiä duunareita.

• gargamelveleho
        kirjoitti:

Kannattaa laittaa kaikki esim. vihreitten pikku-ukkojen syyksi. Kuullostaa mielenvikaiselta, mutta on poliittisesti korrektia.

Tuosta ukoista tuli mieleen tuo, oli hauska tuo smurffit-elokuvassa kun se veleho meni new yourkiin, seikkailemaan se Gargamel joka jahtaa niitä smurffeja... siinä että, ei ole velhoja täällä:

No tuossa on paikallinen velho sitten kai oli joku työntämässä kärryä, keräämässä pulloja, sanoi siinä sille että: vihdoinkin paikallinen velho tuli vastaan, kysyi että onko näkynyt pieniä sinisiä miehiä siltä?

Vastasi että joo niitä on jokapuolella!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1029
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      862
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      596
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      532
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      526
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      515
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    Aihe