aina oon halunnu ensi suudelman joltain kuniilta naiselta tai teiniltä joka oikeesti haluu sitä ;) että mistä voisin löytää????
ensi suudelmaa kaipailisin .....
9
714
Vastaukset
- 1D107
Postimyynnistä löytyy hyviä ehdokkaita. Sinne vaan ottamaan yhteyttä.
- puuttessa94301
Multa saisit;).
Oon kyl vast 14v tyttö mut haittaako??
Asun hesas. - Nom
puuttessa94301 kirjoitti:
Multa saisit;).
Asun hesas.Puutteessa94301
Voisitko kertoa vähä tausta tietoja ittestäs tai antaa mesen/ facen nimen/osotteen niin voitais kattoo :) - M17
puuttessa94301 kirjoitti:
Multa saisit;).
Asun hesas.Haluisitko vielä suudella? ;) oon 17v hesasta ota yhteyttä [email protected]
- Epätoivoinen
Oon 15v oleva tyttö Kuopiosta.
Oon facessa! - ROAR
oon 9 v inarista nusitaanko?
- halukas kokeilemaan
Laita facebook nimesi niin tutustutaan oon 16v poika hesast kans enkä oo ikinä suudellu
- 4ever alone :<
14v girl vailla poikaystävää
- Kkk
Ootte noloja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755