aina oon halunnu ensi suudelman joltain kuniilta naiselta tai teiniltä joka oikeesti haluu sitä ;) että mistä voisin löytää????
ensi suudelmaa kaipailisin .....
9
770
Vastaukset
- 1D107
Postimyynnistä löytyy hyviä ehdokkaita. Sinne vaan ottamaan yhteyttä.
- puuttessa94301
Multa saisit;).
Oon kyl vast 14v tyttö mut haittaako??
Asun hesas. - Nom
puuttessa94301 kirjoitti:
Multa saisit;).
Asun hesas.Puutteessa94301
Voisitko kertoa vähä tausta tietoja ittestäs tai antaa mesen/ facen nimen/osotteen niin voitais kattoo :) - M17
puuttessa94301 kirjoitti:
Multa saisit;).
Asun hesas.Haluisitko vielä suudella? ;) oon 17v hesasta ota yhteyttä [email protected]
- Epätoivoinen
Oon 15v oleva tyttö Kuopiosta.
Oon facessa! - ROAR
oon 9 v inarista nusitaanko?
- halukas kokeilemaan
Laita facebook nimesi niin tutustutaan oon 16v poika hesast kans enkä oo ikinä suudellu
- 4ever alone :<
14v girl vailla poikaystävää
- Kkk
Ootte noloja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501507
- 591441
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101038- 60841
- 49814
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit85596Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556