Pystyin samaistuu tosi moneen keskusteluketjuun. Ajattelin tehä tämmösen ketjun mis voi olla jotai vinkkei miten pääsis vähä eroon ujoudesta. En tiiä sit pääseekö siitä kokonaan eroon jos se kuuluu luonteeseen, mut uskon ainaki et se voi helpottaa vähän, tai ainakin mulla se on tehny niin.
Okei, mul tulee ainaki ekan mielee et ittensä hyväksyminen semmosena ku on nii ainaki vähentää itteensä kohdistuvii paineita. Ja se et uskaltaa elää, eikä kelaile koko aja et: "pitäiskö". Sitte mä oon ainaki saanu itsevarmuutta siitä kun on hyväksyny ja kohdannu omat heikkoudet. Jos tekee jotai asioita josta on epävarma ja haluis kumminki tehä, nii siin voi miettii sit et mitä siin voi tapahtuu pahimmillaan, esim. jos pitäis mennä juttelee jollekki tai jotai.. Sitte oon kelaillu sitä et mitä välii mitä muut ajattelee, koska mä oon kumminki elämäs tääl itteeni varten enkä mielyttämäs ketään muita. Yleensä utelen aika paljo muitte asioita vaikka ei nii paljo kiinosta vaa siks et ei ois hiljasii hetkii, mut nyt oon koittanu kertoo vähä itestäki ja se helpottaa aina omaa olooki ku avautuu itestää kans. Ja noi hiljaiset hetket on riivannu mua vähä välii, mut oon alkanu kelaamaa jos mul ei oo mitää sanottavaa nii sit mul ei oo ja piste. Koska jos alan puhumaa jostai keleistä tai muusta vastaavasta nii ei siit tuu mitää. Ei jaksa esittää mitää muuta ku oon, eikä keksii keksimällä jotai väkinäistä.
Tämmösii vinkkei täl kertaa, toivottavasti jollekki jäi jotai mielee. Ja pistäkää tekin omii kokemuksii, ku aika paljo näil palstoil kerrotaa vaa ongelmista (mikä ei tietenkää oo mikää huono juttu) , mut kaipailin ite ehkä vähä enemmän vastauksia kans.
kokemuksia miten pääsee eroon liika ujoudesta
Ei Enään Niin Ujo
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532584Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562305- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641253