Tulee sekava olo, kun citikan näkee liikenteessä.
Citroen tekee vaikutuksen
16
162
Vastaukset
- Parem?
Sitten olet jatkuvasti sekaisin, kun pääsi ulos pistät.
Mikä onkin provoteroille yleinen mielentila. - ei sitroenmies
Lopettakaa jo tuo provoaminen
- kosmo.
Ei kantsi lähteä liikenteeseen lainkaan silloin kun on ihan sekaisin.
- Kyllikki ....
Minä lähden matkaan kun olen lakannut kynteni ja kammannut upeat hiukseni ja tarkistanut että asuni on oikealle upealle ladylle sopiva. Japanilainen laatu autoni on lämmin ja luotettava matkantaittaja jolla ura nainen saapuu ajiossa neuvotteluun kiun neuvotteluun.
- voi helvata
taas se teron naisellinen puoli tuli esiin
- 28
Citroenilla lähdetään liikenteeseen vain silloin, kun "Luoja suo ja sitikka sen sallii".
- Silleensä
Mites sulla?
Kun sossu maksaa bensat?- 12
Sossuko maksaa??? Kerro missä on sellainen käytäntö...kiinnostaa.
- Silleensä
12 kirjoitti:
Sossuko maksaa??? Kerro missä on sellainen käytäntö...kiinnostaa.
Suomessa maksetaa n teroille päivärahaa. Valitettavasti!
- 20
Silleensä kirjoitti:
Suomessa maksetaa n teroille päivärahaa. Valitettavasti!
Jo vain minä sitten rupheen terokshi.
- Silleensä
20 kirjoitti:
Jo vain minä sitten rupheen terokshi.
Taidat jo olla ja sossun varassa.Ikuisesti?
Vai onko sulla mahiksia elämäsä? - 40
Silleensä kirjoitti:
Taidat jo olla ja sossun varassa.Ikuisesti?
Vai onko sulla mahiksia elämäsä?No ne mahikset eivät suinkaan ala C:llä ja jos niin kävisikin ei olisi enää mitään mahiksia.
- Kyllikki ....
40 kirjoitti:
No ne mahikset eivät suinkaan ala C:llä ja jos niin kävisikin ei olisi enää mitään mahiksia.
Kyllä minulla käy flaxi aika usein kun ajan laadukkaalla japanilaisella autolla kylillä.
- siinä sinulle tero
- 16
Siinähän olikin pelkkää asiaa puuttui vain toteamus, että on useasti yhteydessä tiettyihin ranskalaisiin automerkkeihin.
- Herrajestas
On se tämä osmokin noita heikkopäisiä sekopäitä, ihan alkaa yrjöttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750