Missä SM ilmot

Nimiä kiitos

Tänään päättyy ilmoittautuminen eikä mitään tietoa ilmoittautuneista missään? Vai enkö osaa etsiä?
Kaikenmaailman takahikiät niitä SM kisoja saavat! Osaavatkohan edes laseka tulokset oikein?

27

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pai-pai-nija

      Samaa olen ihmetellyt!!!

    • takahikiän miäs

      Taas joku kiireinen huutelee...
      Laitetaan varmaan esille kunnes ilmoittautumisaika on umpeutunut.
      Malttia...malttia hyvä mies!

    • RehDori

      Mistäs perähikiältä itse olet kun ei edes kouluja seudulla ole?

      Ainakin oikeinkirjoituksessa olisi paljon toivomisen varaa.

      Vai mitä.....laseka? Olisiko vika juuri siinä ettet osaa etsiä?

      • ggkojohph

        no laitas linkkiä jos oot löytäny


      • Jore567
        ggkojohph kirjoitti:

        no laitas linkkiä jos oot löytäny

        Ilmoittautuneet julkaistaan Painiliiton sivuilla viikonlopun aikana.


      • Volvomies
        Jore567 kirjoitti:

        Ilmoittautuneet julkaistaan Painiliiton sivuilla viikonlopun aikana.

        Herätys perähikiän aikamiespojat!

        Nyt olis hyvä aika laittaa Zetorit lämpiämään niin olis sitten
        valmiit kun lähretten maanantaiaamuna körötteleen lähimpään
        kirjastoon netin tykö ilmoittautuneita vahtaamaan.

        Kattokaa samalla Google Mapsista missä sijaitsee kyseinen
        Pilkanmaan kosmopoli niin huomaatte kuka asuu perä/takahikiällä?

        Pilkanmaalla on nettiyhteydet jo olemassa ja sijaintikin on lähempänä
        Helsinkiä kuin te lähintä kirjastoa...

        Körötellen perille


      • eiku valmetilla
        Volvomies kirjoitti:

        Herätys perähikiän aikamiespojat!

        Nyt olis hyvä aika laittaa Zetorit lämpiämään niin olis sitten
        valmiit kun lähretten maanantaiaamuna körötteleen lähimpään
        kirjastoon netin tykö ilmoittautuneita vahtaamaan.

        Kattokaa samalla Google Mapsista missä sijaitsee kyseinen
        Pilkanmaan kosmopoli niin huomaatte kuka asuu perä/takahikiällä?

        Pilkanmaalla on nettiyhteydet jo olemassa ja sijaintikin on lähempänä
        Helsinkiä kuin te lähintä kirjastoa...

        Körötellen perille

        körötellen zetorilla tai valmetilla tai ei niin netti aukeaa täällä. toisin kuin järjestäjillä. vaikka olisitta helsingin takapihalla niin ei näytä auttavan saavan ilmoja näkyviin, kyllä vuosi sitten oli toisin hoidettu ja sitä ennen ja sitä... ja vuosi sitten painittiin siellä valmettien lempikylässä, lappajärven vieressä vimpelissä
        näyttää raktorimiehiltä onnistuvan paljon paremmin tämä nykyaikainen tiedottaminen ja moni muu asia kuin volvoihmisiltä


      • Jore567
        eiku valmetilla kirjoitti:

        körötellen zetorilla tai valmetilla tai ei niin netti aukeaa täällä. toisin kuin järjestäjillä. vaikka olisitta helsingin takapihalla niin ei näytä auttavan saavan ilmoja näkyviin, kyllä vuosi sitten oli toisin hoidettu ja sitä ennen ja sitä... ja vuosi sitten painittiin siellä valmettien lempikylässä, lappajärven vieressä vimpelissä
        näyttää raktorimiehiltä onnistuvan paljon paremmin tämä nykyaikainen tiedottaminen ja moni muu asia kuin volvoihmisiltä

        Herätys peräkammaripojat!

        Ilmoittautuneet näkyy nyt painiliiton sivuilla- jos saatten kyydit
        kirjastoon...ai niin- taitaa kirjastot olla kiinni näin pyhäsellä.
        No huomenna sitten laitatten valmettiin kiinni peräkärryn
        niin porukalla menetten tuijottelemaan tietokoneen ruutua...
        on se niin ihmeellistä.

        Hyvät kisat on tulossa.


    • HÖH,vai PÖÖ

      Eikös nuo näe paikanpäällä ketä siellä painii?
      Sanois PAAVO!

    • 45sdf45ds64f65ds

      Missäs Kouvolan Painijoiden painijat ovat?? Kisat kotona ja ei yhtään painijaa sieltä? Missäs on myös tämä naispainija Savola?

      • jkljlöjklöjöl

        ei kannata riskeerata edustuspaikkaa suomen kisoilla. joku voi vaikka voittaa...


      • Jore 567

        Missä todellakin lymyilee Suomen paras vapaan seura
        (kuten tuolla aiemmin mainittiin)?????????????????

        Kisat on aivan takapihalla eikä ketään Kopasta ole mukana!

        Mitähän takana???


      • Kai ne jotain
        Jore 567 kirjoitti:

        Missä todellakin lymyilee Suomen paras vapaan seura
        (kuten tuolla aiemmin mainittiin)?????????????????

        Kisat on aivan takapihalla eikä ketään Kopasta ole mukana!

        Mitähän takana???

        Takkuaa keskenänsä.


      • ei vuosiin

        ole sm sitä kiinnostanut. kyllä xxx hoitaa


      • no mutta..
        Kai ne jotain kirjoitti:

        Takkuaa keskenänsä.

        ..älkääs nyt, onhan siellä mukana kaksi tuomaria KoPa:sta..!! :)


      • Ennakko tunnelmia
        ei vuosiin kirjoitti:

        ole sm sitä kiinnostanut. kyllä xxx hoitaa

        Vaikka osanotto näyttää vain heikkenevän vuosivuodelta näihin vapaapainin SM-kisoihin niin luodaan nyt kummiskin pienin ennakko katsaus tulevaan viikonloppuun:

        55Kg: Mestari ei taida olla epäilystä näillä osanottajilla kunhan vaa`asta selviää Durmish läpi. Koska viimeks on ollut SM- kisoissa vain 1 osanottaja sarjassa?

        60Kg: Hyytiäisten välinen taistelu kullasta tulossa. Savola voi jonkin näköisen vastuksen antaa veljeksille. Yllätyn jos Damlatzhanov painii kyseisessä sarjassa.

        66Kg: Jonas Honkanen lähtee kyseiseen sarjaan ennakko suosikkani, kun Rosenlöf ei ole kisoissa. Honkasen aino pysäyttäjä voi olla ESU:n Niko Kettunen

        74Kg: Sarjan pitäisi olla Rolle Rantalan hallinnassa. Jun ikäinen Jere Kunnas voi antaa kelpo vastuksen sekä Niko Rautio varastamaan erän, voitto muilta kuin Rantalalta olisi yllätys.

        84Kg: SM-kisojen kisa rikkaimman sarjan tulee kärki kolmikko tulee tänä vuonna muodustumaan nimistä Leino, Derakshanifara, Suo- Yrjö. Jos Suo-Yrjön Uchimata on kohdallaan niin korjaa potin.

        96Kg: Sarjaa viime vuodet hallinnut Rintamäki tulee tänäkin vuonna korjaamaan potin. Jokela sekä Kuronen antavat kyllä kelpo vastuksen.

        120Kg: Kärhän ja Riihiojan kohtaamisen tulee viemään Simpeleen Vesan Kärhä


      • Nais veikkaaja
        Ennakko tunnelmia kirjoitti:

        Vaikka osanotto näyttää vain heikkenevän vuosivuodelta näihin vapaapainin SM-kisoihin niin luodaan nyt kummiskin pienin ennakko katsaus tulevaan viikonloppuun:

        55Kg: Mestari ei taida olla epäilystä näillä osanottajilla kunhan vaa`asta selviää Durmish läpi. Koska viimeks on ollut SM- kisoissa vain 1 osanottaja sarjassa?

        60Kg: Hyytiäisten välinen taistelu kullasta tulossa. Savola voi jonkin näköisen vastuksen antaa veljeksille. Yllätyn jos Damlatzhanov painii kyseisessä sarjassa.

        66Kg: Jonas Honkanen lähtee kyseiseen sarjaan ennakko suosikkani, kun Rosenlöf ei ole kisoissa. Honkasen aino pysäyttäjä voi olla ESU:n Niko Kettunen

        74Kg: Sarjan pitäisi olla Rolle Rantalan hallinnassa. Jun ikäinen Jere Kunnas voi antaa kelpo vastuksen sekä Niko Rautio varastamaan erän, voitto muilta kuin Rantalalta olisi yllätys.

        84Kg: SM-kisojen kisa rikkaimman sarjan tulee kärki kolmikko tulee tänä vuonna muodustumaan nimistä Leino, Derakshanifara, Suo- Yrjö. Jos Suo-Yrjön Uchimata on kohdallaan niin korjaa potin.

        96Kg: Sarjaa viime vuodet hallinnut Rintamäki tulee tänäkin vuonna korjaamaan potin. Jokela sekä Kuronen antavat kyllä kelpo vastuksen.

        120Kg: Kärhän ja Riihiojan kohtaamisen tulee viemään Simpeleen Vesan Kärhä

        Ja naiset...

        48: Uusi-Rannan ja Vakkilan taisto lienee tasainen. Se voittaa, kuka voittaa clinchin. Pisteitä ei kumpikaan uskallla edes yrittää tehdä. Mutta missä h*lv*t*ss* on edustajamme Savola?Lähettääkö Painiliitto Olympiakarsintaan painijan, joka ei ole vuosiin paininut yhtä ainoaa ottelua Suomessa ja ulkomaillakin tietääkseni vaan hävinnyt. Olisiko Uusi-Rannasta viimein haastajaksi? Olisiko nyt satsauksen paikka johonkin muuhun?

        55: Olli vie. Ei ehkä näytöstyyliin, mutta vie. Olli on ehkä viimeinkin Suomen naispainin pelastus eikä mikään ikuinen lupaus. Muilla on näyttöpaikkansa ollut ja tulosta ei ole tullut paria arvalla nostettua EM-mitalia lukuunottamatta.

        63: Joo... paree kun tämän sarjan jättää rauhaan

        73: Varma kulta Ihaksille


      • tietäjä tietää
        Ennakko tunnelmia kirjoitti:

        Vaikka osanotto näyttää vain heikkenevän vuosivuodelta näihin vapaapainin SM-kisoihin niin luodaan nyt kummiskin pienin ennakko katsaus tulevaan viikonloppuun:

        55Kg: Mestari ei taida olla epäilystä näillä osanottajilla kunhan vaa`asta selviää Durmish läpi. Koska viimeks on ollut SM- kisoissa vain 1 osanottaja sarjassa?

        60Kg: Hyytiäisten välinen taistelu kullasta tulossa. Savola voi jonkin näköisen vastuksen antaa veljeksille. Yllätyn jos Damlatzhanov painii kyseisessä sarjassa.

        66Kg: Jonas Honkanen lähtee kyseiseen sarjaan ennakko suosikkani, kun Rosenlöf ei ole kisoissa. Honkasen aino pysäyttäjä voi olla ESU:n Niko Kettunen

        74Kg: Sarjan pitäisi olla Rolle Rantalan hallinnassa. Jun ikäinen Jere Kunnas voi antaa kelpo vastuksen sekä Niko Rautio varastamaan erän, voitto muilta kuin Rantalalta olisi yllätys.

        84Kg: SM-kisojen kisa rikkaimman sarjan tulee kärki kolmikko tulee tänä vuonna muodustumaan nimistä Leino, Derakshanifara, Suo- Yrjö. Jos Suo-Yrjön Uchimata on kohdallaan niin korjaa potin.

        96Kg: Sarjaa viime vuodet hallinnut Rintamäki tulee tänäkin vuonna korjaamaan potin. Jokela sekä Kuronen antavat kyllä kelpo vastuksen.

        120Kg: Kärhän ja Riihiojan kohtaamisen tulee viemään Simpeleen Vesan Kärhä

        nyt vois sanoa että pieleen menee. ja aika pahasti.


      • Paikanpäältä
        tietäjä tietää kirjoitti:

        nyt vois sanoa että pieleen menee. ja aika pahasti.

        jäki ilmoja niin paljon että ei listalle sovi,oli vissiin unohtaneet ilmottautua,
        painijoita vissiin lähes sata kuulin tuossa että olis muutama kovempikin nimi jälki ilmottautuneissa


      • meditaatio
        Nais veikkaaja kirjoitti:

        Ja naiset...

        48: Uusi-Rannan ja Vakkilan taisto lienee tasainen. Se voittaa, kuka voittaa clinchin. Pisteitä ei kumpikaan uskallla edes yrittää tehdä. Mutta missä h*lv*t*ss* on edustajamme Savola?Lähettääkö Painiliitto Olympiakarsintaan painijan, joka ei ole vuosiin paininut yhtä ainoaa ottelua Suomessa ja ulkomaillakin tietääkseni vaan hävinnyt. Olisiko Uusi-Rannasta viimein haastajaksi? Olisiko nyt satsauksen paikka johonkin muuhun?

        55: Olli vie. Ei ehkä näytöstyyliin, mutta vie. Olli on ehkä viimeinkin Suomen naispainin pelastus eikä mikään ikuinen lupaus. Muilla on näyttöpaikkansa ollut ja tulosta ei ole tullut paria arvalla nostettua EM-mitalia lukuunottamatta.

        63: Joo... paree kun tämän sarjan jättää rauhaan

        73: Varma kulta Ihaksille

        55
        Durmishi
        60
        1.Damlatzhanov
        2.Savola
        3.Toinen Hyytiäinen
        3.Atte Siltala

        66
        1.Niko Kettunen
        2.Jonas Honkanen
        3.Gadzhi Abdulbutaev
        3.Petteri Martikainen
        74
        1.Rolle Rantala
        2.Musa Amagov
        3.Jere Kunnas
        3.Henri Selenius
        84
        1.Veli-Karri Suominen
        2.Kalle Rämä
        3.Henri Leino
        3.vitali Inyuskhin
        96
        1.Mika Kuronen
        2.Santeri Repo
        3.Pekka Rintamäki
        3.Jonne Jokela
        120
        1.Oskari Riihioja
        2.Janne Kärhä
        3.Zaur Tutuev
        N48
        1.Katarina Varteva
        2.Emilia Uusi-Ranta
        3.Janika Vakkila
        3.Emilia Haapoja
        N55
        1.Petra Olli
        2.Tiina Ylinen
        3.Tiina Vainionpää
        3.Jenna Hautala
        N63
        Kuka vaan osallistuvista
        ei suosikkia
        72
        1.Emma Ihaksi
        2.Fatou Mbowe


      • täälki tietoo
        Nais veikkaaja kirjoitti:

        Ja naiset...

        48: Uusi-Rannan ja Vakkilan taisto lienee tasainen. Se voittaa, kuka voittaa clinchin. Pisteitä ei kumpikaan uskallla edes yrittää tehdä. Mutta missä h*lv*t*ss* on edustajamme Savola?Lähettääkö Painiliitto Olympiakarsintaan painijan, joka ei ole vuosiin paininut yhtä ainoaa ottelua Suomessa ja ulkomaillakin tietääkseni vaan hävinnyt. Olisiko Uusi-Rannasta viimein haastajaksi? Olisiko nyt satsauksen paikka johonkin muuhun?

        55: Olli vie. Ei ehkä näytöstyyliin, mutta vie. Olli on ehkä viimeinkin Suomen naispainin pelastus eikä mikään ikuinen lupaus. Muilla on näyttöpaikkansa ollut ja tulosta ei ole tullut paria arvalla nostettua EM-mitalia lukuunottamatta.

        63: Joo... paree kun tämän sarjan jättää rauhaan

        73: Varma kulta Ihaksille

        48
        kyllä. suojelussa ollaan ja ei tarvitse antaa näyttöjä
        55
        ylinen voi yllättää hyvänä päivänä ollin
        63-72
        ?


      • rahapino
        Paikanpäältä kirjoitti:

        jäki ilmoja niin paljon että ei listalle sovi,oli vissiin unohtaneet ilmottautua,
        painijoita vissiin lähes sata kuulin tuossa että olis muutama kovempikin nimi jälki ilmottautuneissa

        Tuohan olisi todella hienoa, normimaksut ovatkin mielestäni halpoja kisaluvan maksamiseen liitolle.


      • Arvailuja vain, ei varmu
        Ennakko tunnelmia kirjoitti:

        Vaikka osanotto näyttää vain heikkenevän vuosivuodelta näihin vapaapainin SM-kisoihin niin luodaan nyt kummiskin pienin ennakko katsaus tulevaan viikonloppuun:

        55Kg: Mestari ei taida olla epäilystä näillä osanottajilla kunhan vaa`asta selviää Durmish läpi. Koska viimeks on ollut SM- kisoissa vain 1 osanottaja sarjassa?

        60Kg: Hyytiäisten välinen taistelu kullasta tulossa. Savola voi jonkin näköisen vastuksen antaa veljeksille. Yllätyn jos Damlatzhanov painii kyseisessä sarjassa.

        66Kg: Jonas Honkanen lähtee kyseiseen sarjaan ennakko suosikkani, kun Rosenlöf ei ole kisoissa. Honkasen aino pysäyttäjä voi olla ESU:n Niko Kettunen

        74Kg: Sarjan pitäisi olla Rolle Rantalan hallinnassa. Jun ikäinen Jere Kunnas voi antaa kelpo vastuksen sekä Niko Rautio varastamaan erän, voitto muilta kuin Rantalalta olisi yllätys.

        84Kg: SM-kisojen kisa rikkaimman sarjan tulee kärki kolmikko tulee tänä vuonna muodustumaan nimistä Leino, Derakshanifara, Suo- Yrjö. Jos Suo-Yrjön Uchimata on kohdallaan niin korjaa potin.

        96Kg: Sarjaa viime vuodet hallinnut Rintamäki tulee tänäkin vuonna korjaamaan potin. Jokela sekä Kuronen antavat kyllä kelpo vastuksen.

        120Kg: Kärhän ja Riihiojan kohtaamisen tulee viemään Simpeleen Vesan Kärhä

        55
        Fatos Durmishi
        Haastaja: Ahmadi (kun lenkki pamahtaa, niin silloin on oksat pois tieltä)

        60
        Anvar Damzlanov
        Haastaja: Jukka Hyytiäinen (jos pää pysyy kylmänä, niin pohjalaistunut hesalaispoika Anvar tyytyy hopeaan)

        66
        Jonas Honkanen
        Haastaja: Niko Kettunen (Espoon mies tekee paluun matolle pitkien loukkaantumisten jälkeen, kunto on arvoitus ?)

        74
        Rolle Rantala
        Haastaja: Jere Kunnas (Kunnas on mennyt eteenpäin kuluvana vuonna kuin pikajuna. Laiskanpulskealta näyttävä Kunnas saattaa jopa yllättää Brock Lesnarin serkkupojan)

        Jatkuu.....


      • öllöstökki
        Paikanpäältä kirjoitti:

        jäki ilmoja niin paljon että ei listalle sovi,oli vissiin unohtaneet ilmottautua,
        painijoita vissiin lähes sata kuulin tuossa että olis muutama kovempikin nimi jälki ilmottautuneissa

        Ne on niitä paskahousuja, jotka lähtee mukaan vaan, jos on mahdollisuuksia mitaleille!


    • kakskytkaks

      -60kg DURMISHI
      -66kg KETTUNEN
      -74kg RAUTIO
      -84kg ARVOITUS
      -96kg -
      -120kg -

      • Kiitos Pilke

        Kiitokset Pilkanmaan Pilkkeelle hienoista kisoista!

        Järjestelyt toimivat loistavasti ja niin yleisö kuin painijatkin tuntuivat viihtyneen.
        Harvemmin on painikisoissa ainakaan tällä tasolla nautittu orkesterista ja
        fanfaareista.

        Täysi kymppi Pilkkeelle !

        ps. tullaan varmasti toistekkin (vaikka jonkun mielestä onkin takahikiällä ? ).


      • Laji Niilo
        Kiitos Pilke kirjoitti:

        Kiitokset Pilkanmaan Pilkkeelle hienoista kisoista!

        Järjestelyt toimivat loistavasti ja niin yleisö kuin painijatkin tuntuivat viihtyneen.
        Harvemmin on painikisoissa ainakaan tällä tasolla nautittu orkesterista ja
        fanfaareista.

        Täysi kymppi Pilkkeelle !

        ps. tullaan varmasti toistekkin (vaikka jonkun mielestä onkin takahikiällä ? ).

        Kiitokset Pilkanmaan Pilkkeelle !

        Mahtavat kisat, painijoita olisi saanut olla enemmän. Mutta krekon SM-kisojen läheisyys varmaan verotti osallistujia.


        T. Penkkiurheilija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe