Elikkäs orkkis turpon tilalle pitäs alkaa katteleen jotaki hiukka jytkympää solomua, joten kysyn vinkkejä sellaisilta joilla on kyseinen auto ja on vaihdettu. Miten toimii ja millä ahtimella? Ahtopaine ja arvioitu teho?
BMW 524TD Isompi ahdin
3
143
Vastaukset
- voimasauhu
mulla on samanlaisessa bemarissa holsetin hx55 pro,ahtoa on 3,5 baaria ja mitattu teho 407kw.moottori vetää ihan kohtuullisesti alhaalta ylös asti.
- Diesel_Power
Joo justii kiitos oikeen palio vastauksista laitan hx80.... Ei täällä pysty mittää keskustelua onnistuneesti vettää loppuu ko jottai ääliöitä aina käy jankuttaa
- superdiesel
väittäisin että mainitsemasi hx80 on aivan liian iso ahdin noin pieneen moottoriin.toi holsetin hx55 on yleisesti käytetty ahdin noin 3 litrasessa diesel moottorissa josta otetaan tehoa noin 600 hevosvoimaa.pieneen tehon lisäykseen kyseiseen bemarin moottoriin laittaisin holsetin hx27w tai holset hx35.ahtimen valintaa helpottaisi jos kertoisit millaista tehoa olet hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742