Kuules nyt Timo Soini. Kun vedät hätäpäissäsi esiin jonkun 24 vuotta sitten tehdyn eläinsuojelurikoksen pistäen sitä Arhinmäen piikkiiin, niin eipä tunnu sinulla riittävän kantti vetää parrasvaloihin Koiviston konklaavin tekosia 90-luvun ajalta, vaikka niistäkin olet varsin hyvin tietoinen, vai etkö sää tiiä niistä yhtikäs mittään?
Soinikion peljästyi
4
<50
Vastaukset
- nou arhi
Et kai tosissasi meinaa, että suu auki änkyttävä pressa olis hyvä.
- Helinä-keiju3
Onhan r-vikainenkin kelvannut :)
Mut mitä taas tulee Koiviston konklaavi-asiaan, jota ei ole osattu paikata ja korjata tähän päivään mennessä, niin ylivelkaantumisen ehkäisy ei onnistu vakkai ihan oikein kylläkin yritetään rajoittaa pikavippitoimintaa. Sen enempää nykyinen oikeusministeri kuin hänen kukaan edeltäjänsäkään ei ole rohjennut puuttua ihmuisoikeuksien vastaiseen perintälakiimme, joka on suurin syy ylivelkaantumiseen ja velkaorjuuteen. Kohtuuton perintälakimme kohtuuttomine koronjuoksutuksineen ja perintäkulujen kartuttamisineen on johtanut ja johtaa edelleen tavalliset kunnialliset ihmiset ulos yhteiskunnastamme ja syrjäyttää tavallisen elämänhallinnan piiristä täysin. Voitaisiin alkaa jo selvittää, miksi kohtuuttomuuksia tässä määrin aiheuttava perintälakimme on niin pyhä poliitikoillemme. Kysykää vaikka Koivistolta, joko siihen saisi puuttua vai vieläkö jatketaan seuraaviin sukupolviin syrjäyttämispolitiikkaa valtion rahoittaman ulosottotoimen muodossa veronmaksajien piikkiin.Tilanne ei muutu ennenkuin kaikki on sossussa. - Helinä-keiju3
Lisäys: Jos Suomessa olisi länsimaiden tavoin henkilökohtainen konkurssimahdollisuus, niin pikavippiongelma olis sillä ratkaistu. Ei mikään firma lainaa rahaa sellaiselle, josta näkee ettei takaisinmaksua saa. Nyt on toisin kun elinikäinen velkaorjuudessa kiikkuminen ja nyhtäminen on mahdollista lainsäätäjän suomin mahdollisuuksin.
Henkilökohtainen konkurssi on liian inhimillinen meidän systeemiin ja sosialidemokraateille, mutta tulee kalliiksi yhteiskunnalle tämä ikävä ideologia. Järjestely ainoastaan takaa sen, että yhä useampi nuori turvautuu sosiaalitukeen eikä pysty tekemään mitään koko elinaikanaan kannattavasti itse. Pakkososialismia, joka kelpaa hienosti pankkikapitalisteille.- Helinä-keiju3
Korjaus: yksi oikeusministerimme on yrittänyt ihmisoikeudellistaa Koiviston aikaista perintätointa, nimittäin Hannele Pokka, joka heivattiin häikäilemättömästi siltä istumalta Lappiin häpeämään. Kävi kuin Neittaanmäelle, joka asiaan kajottuaan lensi kuin leppäkeihäs aina Brusseliin saakka. Näin nämä ikäpresidenttiehdokkaamme ovat voineen läheltä seurata ja tyytyneet tilanteeseen. Siksi nuori ja ryvettymätön reilu Arhinmäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778