mitä ihmettä, karmeita petolinnun perseitä kaikki tyyni ilman meikkejä. Eihän noista ole yksikään edes tavis, vaan jotain ihan suoraan navetasta repästyjä ummikkoja. Hyi hitto. Aivan järkyttäviä kuvotuksia. Pelottavia.
http://www.iltalehti.fi/missit/2012011315073340_mm.shtml
Hui saatana mitä harakoita
10
350
Vastaukset
- kylkylkyl
Voi kuule olen kanssasi niin samaa mieltä!!! Varsinkin toi viimeinen noista on ihan hirvee! Onneksi suomesta löytyy sentään kauniimpiakin naisia kuin nuo kammotukset!
- eiootottaa
Rumin vuosikerta ikinä !
- hyh12345
Nro 2 kaamein, koska on niin ilkeän ja ylimielisen pissiksen näköinen
- N0mad
Moni vastaan kävelevä ns. tavallinen likka on miljoona kertaa kauniinpi kuin yksikään noista harakoista!
- hupsista...
Miehiä on helppo huijata. :) Yksikään noista ehdokkaista ei ole ilman meikkiä. Mitenhän kauhuissasi olisit, jos oikeasti olisivat saunapuhtain naamoin liikkeellä. :D
- Noita-akat
9 ja 10 aivan järkkyjä. Noista kuvatuksista saa painajaisia!!!!
- ggrre
No hohhoiljaa.. Ihan turhaa tuollainen vaahtoaminen jostain rumuudesta. Nuo ovat lähinnä Ihan tavallisia tyttöjä, eivät vaan ole missi ainesta. Livenä varmaan paremman näköisiä kyllä. Noita videoita kun katsoi niin jotkut oli ihan pikku likkoja, hihittelivät ja sekoilivat sanoissa, eivät vakuuttaneet sitten yhtään.
Mut joo. en nyt rumiksi haukkuisi kuitenkaan. - missä ne missit?
Joo, mutta eivät vieläkään ole ilman meikkiä. Jos näkisit täysin ilman meikkiä, ilman korostettuja/piirrettyjä kulmakarvoja, ilman pohjustusväriä, ilman ripsaria tai tekoripsiä joita osalla selvästi kuvissa ilman hiusväriä niin näky saattaisi olla vielä karmeampi.
- voi jösses
Numero 7 on outo pallinaama tulee mieleen vähän pullasorsa.
- lattarintaisia
leveäperäisiä,vyötäröttömiä 600 mm leveitä kertaa 22m paksuja, alle1700mm laudanpätkijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566849Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313986Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101938- 611876
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 821436
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081- 48979
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947