Nyt miehet voisi kertoa hyviä vinkkejä kuinka saisin rakkaalleni annettua enemmän nautintoa petipuuhissa. Seksi sujuu ja lelujakin kokeiltu. Mutta petipuuhia on nykyään harvemmin ja mietin enkö enää saa annettua kunnon nautintoa miehelle. Mikä lelu olisi hyvä yhteisiin hetkiin ja antaisi extranautintoa miehelle? Haluaisin yllättää ja antaa parasta.
Miehelle nautinto
9
1875
Vastaukset
- VonBrasch
Sellainen lelu, joka laitetaan pyllyyn ja joka koskee ja painaa eturauhasta ;) Siitä yksi tarina täällä http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogspot.com/2012/01/chapter-vii-milking.html
- XyNeexx
Eikös se nexus ole tällainen paras miehelle.. tai just joku sellanen jota voi työntää pyllyyn ja painelee etu rauhasta! Kyllä valuu ja ruiskii sitten niin paljon että ei ikinä ajatellu mälliä olevankaan sellasia määriä!
- Prkl
Ainako se täytyy olla jotakin p.erseeseen työnnettävää. Ei kaikki siitä tykkää.
- Onnekas mies
Ostakaa strap-on, koska on se vaan niin tosi kiimaista itsekin aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)
- pate47
hei
- eikummankaanpyllyyn
Vain rakkaasi voi sen kertoa. Jos olisin miehesi, ja hankkisit tuossa suositeltuja värkkejä, menisi rahasi hukkaan.
- anallover2
Mistä sais tosi ison tekokyrvän Ois nimittäin käyttöä, ei tunnu missään noit 5 senttiä paksut ;)
- sini696
Eli miesten g-pistekiihotin/ simulaattori, hinnaltaan jotain 40-55 euroa. Vaikuttaa ainakin näin sivustoja selaillen aikalailla kiinnostavalta "lelulta". Oli muuten pakko tilata ukolleni. Kokemusten perusteella mieskin pääsee uuteen ulottuvuuteen orgasmin tullessa. Onko kellään kokemuksia kyseisestä lelusta? Laukeaako heti jos yhdessä käyttää, ns takaa päin naista ja kiihotin paikallaan? Näin ainakin kirjoituksista päätellen aika huima vekotin. Kokemuksia???
- Minun makuun
Ota toinen nainen mukaan ja harrastakaa kolmistaan. Nuolet toista naista ja ukkos panee sinua ja sitten annat toisen naisen nuolla ja ukos panee vierasta. Yksi kiva asento on että ukkos istuu tuolissa sinä sylissä selin ukkoon kulli joko pepussa tai pillussa ja vieras nainen nuolee sinun klitorista, Itse tykkään pepussa ja nuolija käyttää myös sauvaa sylissä istujaan, saat itsekin uutta kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031